Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa olla näin ruma

Vierailija
16.08.2016 |

En tiiä mitä teen. Oon siis ruma, en tavallisen näkönen kun jotkut näyttävät sekoittavan nuo termit toisiinsa. En kestä naamaani, muutkaan ei kestä. Vihaan ylitsepääsemättömästi mun rumaa naamaa. Haluun kauneusleikkauksiin, mut en oo viel saanu kokoaikatyötä, vaan osa-aikasen. Ja en voi näistä rahoista säästää. Lähetän työhakemuksia koko ajan, haluun vaan kokoaikatyön et voin säästää rahaa ja ottaa lainaa ja saada normaalin näkösen naaman. En kestä enää argh!!! :(

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisin tottakai hyvin sähköpostitella jonku ruman kanssa, jos joku sellanen löytyis. :) olis kiva jakaa kokemuksia, miten paljon se huono ulkonäkö vaikuttaa muiden ihmisten suhtautumiseen puolin ja toisin, jokapäiväiseen elämään, valintoihin, ja oikeestaan ihan kaikkiin osa-alueisiin elämässä.

Vierailija
42/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat todella nuorelta. Kunhan ikää tulee lisää, huomaat ettei se ruma naama vaivaa ketään muuta kuin sua (ihmisiä ei ylipäätään kiinnosta kuin oma napa), ja iän karttuessa se alkaa vaivata itseäsikin vähemmän ja vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20 ja kyllä muita kiinnostaa, kun on kadullakin tultu sanoo et näytän kamalalta ja rumalta.

Vierailija
44/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat todella nuorelta. Kunhan ikää tulee lisää, huomaat ettei se ruma naama vaivaa ketään muuta kuin sua (ihmisiä ei ylipäätään kiinnosta kuin oma napa), ja iän karttuessa se alkaa vaivata itseäsikin vähemmän ja vähemmän.

Tuota samaa minullekin nuorena jankattiin, mutta kun aina ei ole kyse vaan siitä nuoruuden epävarmuudesta tai muusta. Olen nyt 35 ja totta, että hyvin harvoin minun ulkonäköni enää muita kiinnostaa. Toisinaan tulee totuus sieltä humalaisten ja lasten suusta, mutta näihin kommentteihin on tosiaan jo ehtinyt tottua tähän ikään mennessä. Oma oloni asian suhteen ei kuitenkaan ole muuttunut. Olen edelleen ruma ja se tuntuu pahalta joka päivä. 20 vuotta olen tullut surulliseksi joka kerta peiliin katsoessani. Elämäni on muuten ihan ok, melko hiljaista ja köyhääkin, mutta en minä mitään ihmeempiä kaipaakaan. Mutta sitä toivon yhä vaan, etten tarvitsisi olla näin ruma.

Vierailija
45/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ihan kiltti, en pinnallinen, mua ei muiden ulkonäkö kiinnosta. Mua vaan fyysisesti oksettaa mun oma naama sen verran, et mä joskus joudun vaihtaa kadunpuolta jos ihminen tulee vastaan. En tykkää kulkee valoisalla. Piilotan mun kasvoista aina sen verran ku mahdollista, kesällä harjulla ja talvella huiveilla ja pipoilla ja huhuilla. Kaikki mun päätökset teen mun oksettavan naaman perusteella. Koska mua ahdistaa ja en haluu että pilaan kenenkään päivää mun naamalla, enkä haluu olla pilkan kohteena joka hiton päivä. En oo pinnallinen ja sä oot tuomitseva, 30.

Onko sulla jotain mätäneviä ruttopaiseita naamassas vai mitä helevttiä? Ihminenhän nyt ei kaljuna apinana mikään kissanpentu ylipäätään ole, mutta olen aika varma, että liioittelet.

Vierailija
46/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kauneusleikellyt ihmiset on rumempia kuin aidot. Jos minulla olisi 50 000 e, ostaisin ennemmin kesämökin, auton, rempattavan omakotitalon, moottoriveneen, matkustelisin... Paljon fiksumpia käyttökohteita rahalle kuin muiden mielistely. Opettele olemaan ylpeä itsestäsi sellaisena kuin olet.

Vaikka sinulle mökki tai auto olisi se fiksumpi käyttökohde rahalle, aplle ei ole. On jotenkin outoa, että maailmassa jossa niin paljon ulkonäkö kuitenkin tuntuu merkkaavan, vähätellään ihmisen haavetta olla edes normaalin näköinen. Kyllä minäkin olen sitä mieltä että jokainen on tavallaan kaunis, mutta ymmärrän myös, että joillain tämä voi olla todellinen ongelma, joka tuottaa äärettömästi tuskaa. Jos ajat vaikka kolarin ja kasvoihisi tulee kosmeettista haittaa, sen korjaaminen ymmärretään. Jos raskaus runtelee vartalosi, olet hävytön nainen jos haluat sitä korjata, koska tiesithän sinä riskit plaa plaa.. Eikö liikenteeseen lähtevä tiennyt riskejä? Ja miten ap antoi ymmärtää tuon haaveen olevan muiden mielistelyä? Onko kaikki ulkonäön kohentelu mielestäsi sitä? Meikkaus vaikka? Se, että haluaisi tuollaista muutosta itselleen, ei tarkoita myöskään sitä, että ihminen ei olisi ylpeä itsestään, tai että hänellä olisi heikko itsetunto kuten usein myös tolkutetaan. Ja egonko jatkoksi sinä tuota materiaa ostelisit? Kuulostaa vielä kurjemmalta.

Niissä piireissä, missä itse pyörin, ulkonäkö ei onneksi merkkaa hevonvittua. Siellä on kaikennäköisiä ihmisiä niin naamaltaan kuin kropaltaan. Luonne on se oleellinen juttu. Olen äärimmäisen onnellinen, että olen löytänyt vähempi pinnallisia ihmisiä elämääni.

Minusta älytöntä silpoa pärstäänsä ja maksaa siitä kahden uuden henkilöauton verran. Millaisessa sairaassa maailmassa oikein elätte? Haloo. Tulkaa pois sieltä.

Enivei, ei me sitten enää vanhalla iällä mitään kauneusihannetta muistuteta. Helpommalla pääsee, kun hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Ja etsii arvoistaan seuraa.

No arvon leidit sitten vaan huruuttelee niillä uusilla autoilla mökeilleen ja viipottaa toistensa luokse käymään upo-uusilla moottoriveneillä suunnittelemaan Dubain reissuja ja keskustelemaan kauniista luonteistaan, muistaen kuitenkin päivitellä toisten pinnallisuutta.

Juurikin näin! :) Tai mennään silloin, jos jollakulla on ollut laittaa rahaa tollasia summia johonkin. Kyllä se kerrostalokaksion olohuonekin meille hyvin passaa ja ihan muita juttuja me siellä tehdään kuin päivitellään taviksia. Ap ja te kaikki muutkin olette koska vaan tervetulleita mukaan, jos jaksatte hetkeksi unohtaa, miltä naamanne näyttää, miten nenänne on siihen asemoitunut ja onko ripset vinossa ja kiinnitätte enemmän huomiota siihen, onko suu hymyssä ja tuleeko sieltä naurua. Ihan sama, onko se suu vähän vino vai suora, ja millaiset huulet niitä kehystää ja onko niissä punaa vai ei. Meidän porukassa on tilaa kaikenlaisille ihmisille, mutta juttujen aiheet on jossain vähän mielenkiintoisemmissa sfääreissä kuin ihmisten ulkonäössä, mikä on loppujen lopuksi aika turhanpäiväinen aihe. :D

Vierailija
47/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaan tosi ruma, paljon epäsymmetriaa, verisuonet ja tummat silmänaluset jne paistaa meikinkin läpi vaikka on hyvät meikit, vino nenä jne. En liiottele.

Vierailija
48/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako täällä nykyään jakaa sähköpostiosoitteita?

Vierailija
50/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo BDD:tä ja vaikka olisikin, se ei muuta sitä tosiasiaa et oon ruma.

Vierailija
52/71 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa rumista on rumia koska ovat lihavia. Jos taas ongelma on kasvonpiirteet, eikä lihavuus, niin onneksi on plastiikkakirurgia. Säästä, ja ota vaikka lisäksi pankkilaina, jos todella olet sitä mieltä, että leikkaus parantaa elämänlaatuasi. Kyseessä on sinun elämäsi ja sinun arvosi. Kannattaa panostaa hyvää mieltä tuottaviin asioihin.

Vierailija
53/71 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei tämmönen rumilus kiinnosta. Ainoo kenen kaa mulla jotain oli pelkästään nöyryytti mua.

Ja ei oo BDD, tiiän olevani ruma, kato ku rumii ihmisii on myös. Toiset pystyy hyväksyy sen, toiset ei. Typerää keksii diagnooseja kaikille mahdollisille vaivoille. Oon ruma ja se vaivaa mua, that's it.

Ja mun omassa henkilökohtasessa elämässä paras 50 000e käyttötarkotus on plastiikkakirurgiaan. En tarvi autoa, mökkiä, musta ne on niin turhia. Haluun normaalin ulkonäön, et voin mennä vaikka ulos penkille istuu ja tuntee itteni normaaliks ja hyväks. Ihmiset on erilaisia.

Oletko ruma mielestäsi myös ilman vaatteita?   Ikävää että meillä on pitkä talvi.  Monet naiset on kesällä kauniita kun paljasta pintaa näyttämällä huomio kiinnittyy muualle kuin kasvoihin.

Vierailija
54/71 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosiaan, onneksi on plastiikkakirurgia mutta sinne ei tosta noin vaan mennä. Ja lainaakin on mahdotonta saada, jos ei ole tarpeeksi riittävät, säännölliset kuukausitulot. Mutta tässä yritän yritän ja yritän kokoaikatyötä löytää..

Ja olen ns. laiha läski, mutta se ei mua haittaa, koska kasvot se suuri ongelma.

Vierailija
55/71 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta veikkaan, että rumana naisena oleminen on rankkaa ja turhauttavaa, ei saa huomiota jne. Käsittääkseni nykyisin, jos ei tosiaan yli mene leikkauksien kanssa ja on osaava kirurgi, jälki voi olla niin luonnollista, että vaan ammattilainen erottaa. Maksaa vaan helvetisti ja onhan siinä vähä riskejäkin. Tsemppiä!

Vierailija
56/71 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän ole tosissasi, jokaisessa, ihan jokaisessa on jotakin kaunista. Koskaan en oikeesti kokonaan rumaa ihmistä ole nähnyt.

Teennäiset kliseet eivät nyt auta, on ihmisiä joita muut pitävät rumina, ei sille voi mitään. Tiedän miltä aloittajasta tuntuu, ihan 100%:sesti. Olen koko ikäni saanut kärsiä ihan ilmiselvästi poikkeavan ulkonäköni takia, ei siinä jää arvailuille varaa, ei sitten yhtään. Siksi en juuri ulkona liikukaan, olen linnoittautunut neljän seinän sisälle. Normaali eläminen ja edes kohtuulliset sosiaaliset kontaktit olisivat erittäin tervetulleita mutta eipä tällä naamalla mennä kenenkään juttusille, pelkkää naurua ja pilkkaa saan osakseni. Tämä on sellainen asia jota ei normaalin tai viehättävän näköiset ihmiset tule koskaan ymmärtämäänkään.

Vierailija
57/71 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te keiden mielestä kaikki näyttää paremmille ilman mitään leikkauksia, mistä te tiedätte kuka on käynyt niissä ja kuka ei? Tiedän yhden naisen jota pidän todella kauniina, mutta minulle selvisi että tämä on joutunut käymään leikkauksissa mm. Lapsena murtuneen nenän ja pahan purentavian takia. Ilman näiden korjauksia olisi aika erilaisen näköinen nykyään...

Vierailija
58/71 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kauneusleikellyt ihmiset on rumempia kuin aidot. Jos minulla olisi 50 000 e, ostaisin ennemmin kesämökin, auton, rempattavan omakotitalon, moottoriveneen, matkustelisin... Paljon fiksumpia käyttökohteita rahalle kuin muiden mielistely. Opettele olemaan ylpeä itsestäsi sellaisena kuin olet.

Vaikka sinulle mökki tai auto olisi se fiksumpi käyttökohde rahalle, aplle ei ole. On jotenkin outoa, että maailmassa jossa niin paljon ulkonäkö kuitenkin tuntuu merkkaavan, vähätellään ihmisen haavetta olla edes normaalin näköinen. Kyllä minäkin olen sitä mieltä että jokainen on tavallaan kaunis, mutta ymmärrän myös, että joillain tämä voi olla todellinen ongelma, joka tuottaa äärettömästi tuskaa. Jos ajat vaikka kolarin ja kasvoihisi tulee kosmeettista haittaa, sen korjaaminen ymmärretään. Jos raskaus runtelee vartalosi, olet hävytön nainen jos haluat sitä korjata, koska tiesithän sinä riskit plaa plaa.. Eikö liikenteeseen lähtevä tiennyt riskejä? Ja miten ap antoi ymmärtää tuon haaveen olevan muiden mielistelyä? Onko kaikki ulkonäön kohentelu mielestäsi sitä? Meikkaus vaikka? Se, että haluaisi tuollaista muutosta itselleen, ei tarkoita myöskään sitä, että ihminen ei olisi ylpeä itsestään, tai että hänellä olisi heikko itsetunto kuten usein myös tolkutetaan. Ja egonko jatkoksi sinä tuota materiaa ostelisit? Kuulostaa vielä kurjemmalta.

Niissä piireissä, missä itse pyörin, ulkonäkö ei onneksi merkkaa hevonvittua. Siellä on kaikennäköisiä ihmisiä niin naamaltaan kuin kropaltaan. Luonne on se oleellinen juttu. Olen äärimmäisen onnellinen, että olen löytänyt vähempi pinnallisia ihmisiä elämääni.

Minusta älytöntä silpoa pärstäänsä ja maksaa siitä kahden uuden henkilöauton verran. Millaisessa sairaassa maailmassa oikein elätte? Haloo. Tulkaa pois sieltä.

Enivei, ei me sitten enää vanhalla iällä mitään kauneusihannetta muistuteta. Helpommalla pääsee, kun hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Ja etsii arvoistaan seuraa.

No arvon leidit sitten vaan huruuttelee niillä uusilla autoilla mökeilleen ja viipottaa toistensa luokse käymään upo-uusilla moottoriveneillä suunnittelemaan Dubain reissuja ja keskustelemaan kauniista luonteistaan, muistaen kuitenkin päivitellä toisten pinnallisuutta.

Juurikin näin! :) Tai mennään silloin, jos jollakulla on ollut laittaa rahaa tollasia summia johonkin. Kyllä se kerrostalokaksion olohuonekin meille hyvin passaa ja ihan muita juttuja me siellä tehdään kuin päivitellään taviksia. Ap ja te kaikki muutkin olette koska vaan tervetulleita mukaan, jos jaksatte hetkeksi unohtaa, miltä naamanne näyttää, miten nenänne on siihen asemoitunut ja onko ripset vinossa ja kiinnitätte enemmän huomiota siihen, onko suu hymyssä ja tuleeko sieltä naurua. Ihan sama, onko se suu vähän vino vai suora, ja millaiset huulet niitä kehystää ja onko niissä punaa vai ei. Meidän porukassa on tilaa kaikenlaisille ihmisille, mutta juttujen aiheet on jossain vähän mielenkiintoisemmissa sfääreissä kuin ihmisten ulkonäössä, mikä on loppujen lopuksi aika turhanpäiväinen aihe. :D

Ei sen merkitystä voi kuitenkaan sivuuttaa pelkällä olankohautuksella koska se kuitenkin vaikuttaa niin moneen asiaan elämässä.

Vierailija
59/71 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumienkerho@gmail.com Jos joku joskus jaksaisi jakaa kokemuksia tai jotain.. Kirjoittelen aiheesta myös blogia joka on kyllä yhtä nolo kuin minä itsekin :)

Vierailija
60/71 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rumienkerho@gmail.com Jos joku joskus jaksaisi jakaa kokemuksia tai jotain.. Kirjoittelen aiheesta myös blogia joka on kyllä yhtä nolo kuin minä itsekin :)

Mikä on blogisi osoite?

t. rumilus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme