Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko antaa bussikuskille numerosi paperilapulla

Vierailija
16.08.2016 |

huomaamattomasti bussiin mennessä tai poistuessa?
Aivan iiiihana kuski Espoossa. Hot!!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein niin. Nyt ollaan naimisissa ja kolme lasta :D

Vierailija
2/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo mun numerossa mitään salaista. Ihmettelen aina kun tänä päivänäkin jotkut vielä kysyy, että saanko antaa sun numeron tolle tai tälle. Ihan tässä taannoin pyysin yhden vanhan pomoni numeroa, että saisin työtodistuksen, niin tämä jolta kysyin ei voinut numeroa ilman lupaa antaa!

Älypuhelimella voi jopa estää soitot!

Ps. Miten se bussikuski siitä hyötyis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpa uskaltaisin. Mies ei ole suomalainen. Tosi komea.

Vierailija
4/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksen, jos nyt kuvittelisin olevani oikeasti ihastunut kyseiseen kuskiin, tai muuten kiinnostunut tutustumaan. Se voi kannattaa, kuka tietää? Tai sitten ei, mutta tuskin niin vaarallista sekään, jos ei.

Itse mietin aikoinaan vakavasti antaisinko yhteystietoni lappusella eräälle kassamyyjänä työskennelleelle, mutta en sitten koskaan saanut sitä tehtyä. Lopulta se oli liian myöhäistä, mutta ihan sattuman oikusta sain myöhemmin tietooni, että minun olisi kannattanut tehdä niin, että ei tainnutkaan olla yksipuolista, vaan ihan juuri sitä miksi olin sen päätellyt kasvotusten useampaan kertaan. No mutta, menneet ovat menneitä. :)

Vierailija
5/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Muhammedille uskaltaa numeronsa antaa.

Vierailija
6/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet että hän on vapaa?!

Vierailija
7/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei, tulee mieleen yks kaveri (miespuolinen kylläkin) joka oli oikeasti todella supliikki naistenmies ja antoi numeronsa pikkukaupan kassatytölle kirjoittamalla kassalla numeronsa kauppakuittiin ja ojensi sen takaisin. Hymyn sai ainakin palkaksi, tarina ei kerro soittiko tyttö takaisin.

Vierailija
8/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. En voi tietää onko edes vapaa..on niin komea että tuskin..mutta sormusta ei näy.

Vierailija
9/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpa uskaltaisin. Mies ei ole suomalainen. Tosi komea.

Nin puoliso on kyllä suomalainen, ei olla pääkaupunkiseudulta.

Vierailija
10/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tietää ketä tarkoitat ja hän on varattu! Ei kihloissa tosin. Jätäpäs rauhaan, ei ole mistään mammoista kiinnostunut :D tyttöystäväväkin on aika nuori.

Vierailija
11/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Muhammedille uskaltaa numeronsa antaa.

Ja Muhammed takuulla antaa numeron kavereilleenkin... 

Vierailija
12/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat epätoivoiselta.

Vierailija
13/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naiskuljettaja, ja olen saanut miesmatkustajalta numeron paperilapulla. Olen naimisissa ja asia jäi siihen. Mutta oli jotenkin söpöä, eikä siinä ollut mielestäni mitään pahaa.

Mitä hävittävää sinulla on? Pahin mitä tod.näk. voi tapahtua on, että ei ota mitään yhteyttä. Mutta tietenkin on riski, että kuski on joku pipipää, ja aloittaa häiriköinnin.

Vierailija
14/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D No jos olisin tuossa tilanteessa niin en kyllä uskaltaisi.

Luulisi, että jotain roskia tyrkytän käteen ja varmaan vetäisi herneen nokkaan, että "minäs orjana sinä minua pidät, ei ole Lassila & Tikanojan palvelu tämä ollenkaan" ja heittäisi varmaan vielä ulos bussista ikuisen porttarin kera. Hrrh, kammotava ajatus nyt joku sosialisointi.

Mutta otaksun, että kaikki eivät ole kaltaisiani kakkapyllyjä, joten anna mennä. Eipähän jää sitten kaduttamaan myöhemmin, että jäi tekemättä.

Vierailija
15/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet että hän on vapaa?!

Voi hyvänen aika. Varattu osaa varmasti kieltäytyä kauniisti, jos ei ole vapaa tai muuten valtuutettu mihinkään. Luuletko todella ettei pitkissä parisuhteissa osapuolille tule ehdotuksia muiltakin, mikäli on kyseessä kivannäköinen ja mukava ihminen? Helpommalla pääset, kun työstät tuota liiallista mustasukkaisuuttasi! Parempi elää sen faktan tiedostaen, että useimmilla parisuhdeihmisillä olisi muitakin ottajia, joillain jopa useita muita.

Vierailija
16/16 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D No jos olisin tuossa tilanteessa niin en kyllä uskaltaisi.

Luulisi, että jotain roskia tyrkytän käteen ja varmaan vetäisi herneen nokkaan, että "minäs orjana sinä minua pidät, ei ole Lassila & Tikanojan palvelu tämä ollenkaan" ja heittäisi varmaan vielä ulos bussista ikuisen porttarin kera. Hrrh, kammotava ajatus nyt joku sosialisointi.

Mutta otaksun, että kaikki eivät ole kaltaisiani kakkapyllyjä, joten anna mennä. Eipähän jää sitten kaduttamaan myöhemmin, että jäi tekemättä.

On mulle näinkin käynyt. Naismatkustaja tyrkytti jotain lappusta kuskin oviportin turvalasin alta. Sanoin, että roskis on tuolla ovensuussa. Nainen ei laittanut lappua roskiin vaan alkoi höpöttää kaverilleen jotain. Myöhemmin löysin samanlaisen lapun bussin penkistä. Naiset olivat jehovantodistajia!

T: naiskuski

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan