Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amerikassa luullaan että tumma juurikasvu värjätään RAIDOILLA! Oon nähny tätä jatkuvasti, ja näyttää pahalta. Mikä ihmeen ongelma se on värj

Vierailija
10.07.2024 |

Mikä ihmeen ongelma heillä on värjätä se tumma, harmaa tyvikasvu oikeesti kokonaan värillä? Eikä millään vaaleilla raidoilla??? Sehän on aivan naurettavaa ja oikeestaan pahannäköistä. Sitten on 3 eri väriä päässä. On vaaleat latvat, tumma tyvi, ja puoliksi värjätty osa siinä välissä, raidoitettu, vielä monella harmaa se raidoitettu osa juuressa. Joillain oikein pitkä osa tätä väliä. HHHYYYYIIIIII!! Pahan näköistä. Värjää se tai älä mutta joku puoli-ratkaisu on naurettava!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä yritetään päästä pois värjäyskierteestä ja kasvattaa oma väri takaisin.

Vierailija
2/10 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sen koko tyvenkin värjätä, mutta sitä pidetään luonnottomana värikypäränä. 

Ihan tutkimustennkin mukaan Suomessa värjätään hiuksia eniten ja tänne myydään väkilukuun nähden eniten kaikkia räväköitä sävyjä. Suomalaisilla on oma tyylinsä 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne raidat on parhain vaihtoehto. Siitä juurivärjäyksestä monesti tulee sellainen luonnoton palkki.

Vierailija
4/10 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä mikä vika siinä on, että minä haluan pinkit tai violetit hiukset, enkä omaa jo harmaantunutta tummanvaaleaa? Jos ne hiukset on mun mielestä hienot, sopii mun vaatteisiin jne. Niin miksi se joitain häiritsee, että on liian räväkkä? Ne on vain karvoja jotka kasvaa päästä, se on ihan se ja sama minkä väriset ne on, ihan sama kuin vaatteet, kukin laittakoot sitä väriä josta tykkää ja jossa tuntee itsensä mukavaksi. Minä inhoan esim. ruskeita hiuksia, ruskeita vaatteita jne. ruskea, harmaa, beige ja sininen on järkyttävän rumia värejä. Moni aina kehuukin mun hiuksia, koska ne sopii mulle. Joten miksi juuri sen mielipide joka tykkää jostain ankeasta väristä on sitten arvokkaampi? Ja ei, ihminen ei koskaan ole ollut kokonaan luonnollisessa tilassa, ihan luolamiesaikoinakin ihminen on koristellut itseään kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Vierailija
5/10 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä enää millekään suomityylin kampaajalle joka ei osaa kuin sen tyvivärin ja sit on käytävä kerran kuussa sitä värjäämässä tai on hirveän näköinen juurikasvu. Raidoilla häivytettynä niin paljon tyylikkäämpi ja kestää minulla 3 kuukautta. Paljonkohan suomalaiset naiset saa myrkkyjä värien mukana kun aina ollaan värjäämässä...

Vierailija
6/10 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne raidat on parhain vaihtoehto. Siitä juurivärjäyksestä monesti tulee sellainen luonnoton palkki.

Aivan. Juureen laitetaan raitoja. AP on nyt ihan hukassa.

Vierailija
7/10 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle laitetaan AINA kahta väriä kun menen kampaajalle leikkauttamaan ja raitoja laitatuttamaan. Mitä ihmettä ap sulle kuuluu, miten kukakin hiuksiaan pitää ja raidoittaa tai värjee. Pidä omistasi huoli äläkä mä kätä muiden hiuksista.

Vierailija
8/10 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa? Kuinka Euroopassa pruukataan ap? Pinkit ja siniset tai keltaiset hiukset, kuten Suomessa?

Vierailija
9/10 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sen koko tyvenkin värjätä, mutta sitä pidetään luonnottomana värikypäränä. 

Ihan tutkimustennkin mukaan Suomessa värjätään hiuksia eniten ja tänne myydään väkilukuun nähden eniten kaikkia räväköitä sävyjä. Suomalaisilla on oma tyylinsä 😃

Räväkkä, rempseä ja voimaantunut kouvolatukka violettina tai oranssina.

Vierailija
10/10 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos henkilö tykkää siitä itse? Miksi juuri sun makuasi pitäisi totella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä