Katsoitko Sannin Vahinko - videon?
Videolla siis fanit lauloivat kyseistä laulua. Nuorimmat olivat reippaasti ala-aste ikäisiä, mistä kerkesi jo nousta pieni somekohu.
Mitä mieltä olette? Oliko videon poisto aiheellista vai revittiinkö tyhjästä melua?
LISÄKSI, sattuukohan täällä olemaan kyseisellä videolla esiintyneen lasten vanhempia?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, se lopum pikkutyttö näyttää joltain 7-8-vuotiaalta. Onko se Sanni ihan pässi?
Liian innoissaan oleva tekee itsensä pääsiksi. Olen sen itsekin varmaan sata kertaa huomannut.
Hyi olkoon, pahiten pisti silmään nuo sinisiksi värjätyt hiukset ja siniset huulet! Kuka antaa lapsensa tehdä itselleen tuollaista!?
Mikä raiskaus se on jos antaa etukäteen luvan?
No biisistä opin muutakin uutta, piti tarkistaa mitä on se korona. Lapsena mulla oli korona-peli.
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon, pahiten pisti silmään nuo sinisiksi värjätyt hiukset ja siniset huulet! Kuka antaa lapsensa tehdä itselleen tuollaista!?
Minuakin ällötti eniten nuo sinihuuliset ja -hiuksiset fanaattiset Sanni-kopiot jotka olivat käsiinsä piirrelleet tekstit "ilo olla sun vahinko vahinko". Ja pikkutytöt jotka nyrkki pystyssä kesämekossaan laulaa paatoksella "jos haluut testaa mua yhden kerran". Harvinaisen oksettava video, YÖK.
Jos Sanni haluaa Suomen Michael Jacksoniksi?
Mietikääpä jos joku mieslauluja olisi ottanut pikkutyttöjä laulamaan vastaavaa omalle videolleen. Oiskohan jo rikossyyte vetämässä?
Vierailija kirjoitti:
Mietikääpä jos joku mieslauluja olisi ottanut pikkutyttöjä laulamaan vastaavaa omalle videolleen. Oiskohan jo rikossyyte vetämässä?
Ei, jos asialla olisi Antti Tuisku.
Vierailija kirjoitti:
Parempi vertaus on, että joku mieslaulaja olisiottanut pikkupoikia laulamaan vastaavaa (toki miehen näkökulmasta) omalle videolleen.
hyi helvetti. eipä mulla ole ollut minkäänlaista arvostusta tätä laulajan kuvatusta kohtaan aiemminkaan, mutta nyt kyllä alkoi oksettaa koko tyyppi. millainen ihmisen pitää olla, että rahanahneuksissaan laittaa pikkulapset tällaisen mediatempun kärsijöiksi??? ja millainen tyyppi vain "fiilistelee" (kuten sanni totesi tiedotteessaan) sitä, että joku n. 7-vuotiaan näköinen laulaa siitä, että tarjoutuu "testattavaksi"?? hyi oksetus.
Ja kehtaakin vielä puhua muutamista soraäänistä...
No en kyllä ihan niitä vanhempiakaan tajua. Video löytyy edelleen netistä ja jäänee sinne ikuisesti. Kiva kun oma pikkutyttö tarjoaa itseään lolitamaisesti ja jotkut perttisedät run**aa sille?
Noh, olihan tää someraivo nyt vähän ylimitoitettu. Katsoin videon ja kevyttä kamaa (viaton) se oli. Olihan se tietysti hieman kornia kun pikkutytöt laulaa et jos haluut testaa mua yhen kerran...mutta silti.
Nyt on pakko ottaa tähän kantaa. Ymmärrän kaikkien pointin täysin. Sannin biisit eivät sovi pienten lasten suuhun. Mutta siihen täytyy puuttua vanhempien, ei Sannin. Sanni ei ole mikään lastenkasvattaja niin kuin ei ole kukaan muukaan artisti. Sannin tarkoitus oli kiittää faneja antamalla hieno mahdollisuus päästä mukaan videolle. Siinä vaiheessa ei kenellekkään tiimistä tullut mieleen, että video otettaisiin näin huonosti. Sanni on nyt pyytänyt anteeksi ja video on poistettu. On kurjaa ajatella miltä Sannista nyt tuntuu jos lukee näitä kaikkia kommentteja joita hänestä kirjoitetaan. Vaikka ette Sannista pitäisikään, ei sitä tarvitse kaikille kertoa. Sannilla oli ihana idea, mutta se ei ehkä ollut loppuun asti ajateltu. Mielestäni tästä tehtiin aivan liian suuri juttu.
En ehtinyt nähdä muuta kuin kuvia ja olen lukenut siitä lehdistä, mm. Hesarissa oli siitä tänään juttu. Mielestäni hyvin harkitsematon veto levy-yhtiöltä, artistilta ja vanhemmilta, jotka päästivät lapsensa lauleskelemaan videolle. Kyllähän sitä ennenkin lapset ovat rallattaneet kaiken maailman rotestilauluja, mutta niistä ei jäänyt pysyvää läikkää omaan somehistoriaan.
Ei silti, kyllä se jääkaapissa pullo Coronaa-renkutus on minunkin päähäni jäänyt. Sanni voisi mielellään vähän terästäytyä ja suunnata räväkkyytensä vähän toisenlaisiin sanoituksiin. Ei kenenkään tytön pidä alistua ihan mihin tahansa.
t. Kukkahattuäiti, jonka tyttäret ovat jo isoja
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko ottaa tähän kantaa. Ymmärrän kaikkien pointin täysin. Sannin biisit eivät sovi pienten lasten suuhun. Mutta siihen täytyy puuttua vanhempien, ei Sannin. Sanni ei ole mikään lastenkasvattaja niin kuin ei ole kukaan muukaan artisti. Sannin tarkoitus oli kiittää faneja antamalla hieno mahdollisuus päästä mukaan videolle. Siinä vaiheessa ei kenellekkään tiimistä tullut mieleen, että video otettaisiin näin huonosti. Sanni on nyt pyytänyt anteeksi ja video on poistettu. On kurjaa ajatella miltä Sannista nyt tuntuu jos lukee näitä kaikkia kommentteja joita hänestä kirjoitetaan. Vaikka ette Sannista pitäisikään, ei sitä tarvitse kaikille kertoa. Sannilla oli ihana idea, mutta se ei ehkä ollut loppuun asti ajateltu. Mielestäni tästä tehtiin aivan liian suuri juttu.
Idea siitä, että artisti kiittää fanejaan antamalla näille mahdollisuuden päästä musiikkivideoonsa mukaan, on hieno ja kannatettava. Biisivalinta vain oli aivan vikatikki ottaen huomioon fanien ikäjakauman ja sekä Sannin että levy-yhtiön väen olisi pitänyt tämä ymmärtää. Minulle tulee edelleen suurena yllätyksenä se, kuinka ihmiset eivät ymmärrä, että jos lapsijoukon laittaa laulamaan jotain seksuaaliseksi tulkittavaa ja lataa siitä videon nettiin, päätyy se todennäköisesti myös vääriin käsiin. Sama Facebookiin ladattujen kylpy- ja vaipanvaihtokuvien kanssa. Olen minäkin laulaa loilottanut viisivuotiaana leikkipuistossa Kikan Sukkula Venukseen -kappaletta, kuten aika moni muukin samaa ikäluokkaa oleva. Kenellekään ei olisi silti tullut mieleenkään, että laitetaanpas nuo mukaan Kikan musiikkivideolle. Tässä Sanni-casessa harkintakyky petti totaalisesti kaikilta aikuisilta osapuolilta.
Ei hitto, se lopum pikkutyttö näyttää joltain 7-8-vuotiaalta. Onko se Sanni ihan pässi?