Katsoitko Sannin Vahinko - videon?
Videolla siis fanit lauloivat kyseistä laulua. Nuorimmat olivat reippaasti ala-aste ikäisiä, mistä kerkesi jo nousta pieni somekohu.
Mitä mieltä olette? Oliko videon poisto aiheellista vai revittiinkö tyhjästä melua?
LISÄKSI, sattuukohan täällä olemaan kyseisellä videolla esiintyneen lasten vanhempia?
Kommentit (87)
Teinitkin harrastavat seksiä. Muutenkin vain pedofiilit näkevät videossa kiihottavia elementtejä. Mielensäpahoittajakristillisdemokraatit ovat tietysti oma joukkonsa. Ala-asteelaisillakin on nykyään roisinpaa juttua kuin kyseisellä videolla.
Olen täysin samaa mieltä. En vain ymmärrä miksi tästä näin suuri asia täytyi tehdä. Jos nyt mietitään tätä Sannin kannalta on varmaan inhottavaa lukea näitä kommentteja. En tarkoita asiallisia tekstejä vaan esimerkiksi instagramista löytyy viestejä kuin "tee meille palvelus ja tapa ittes". Näistä tulee todella paha mieli. En ymmärrä mihin maailma on menossa, kun ihmiset tälläistä kehtaavat sanoa muille. Jotkut eivät edes videota ole nähneet, mutta silti kovaan ääneen sitä haukkuvat. Monet luulevat voivansa sanoa mitä vain julkkiksille. Eivät tajua, että hekin ovat vain ihmisiä jotka tekevät virheitä ja joilla on tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. En vain ymmärrä miksi tästä näin suuri asia täytyi tehdä. Jos nyt mietitään tätä Sannin kannalta on varmaan inhottavaa lukea näitä kommentteja. En tarkoita asiallisia tekstejä vaan esimerkiksi instagramista löytyy viestejä kuin "tee meille palvelus ja tapa ittes". Näistä tulee todella paha mieli. En ymmärrä mihin maailma on menossa, kun ihmiset tälläistä kehtaavat sanoa muille. Jotkut eivät edes videota ole nähneet, mutta silti kovaan ääneen sitä haukkuvat. Monet luulevat voivansa sanoa mitä vain julkkiksille. Eivät tajua, että hekin ovat vain ihmisiä jotka tekevät virheitä ja joilla on tunteet.
NO voi hellanlettas kun Sanni-parkaa nyt kritisoidaan. Siinä varsinainen lellipentu joka saa tehdä mitä vaan ja on kaiken arvostelun ulkopuolella. Kuules, julkisuuteen Sanni on ihan vapaaehtoisesti hakeutunut ja jos ei mokattuaan rankasti kestä seurauksia, voi vaikka mennä johonkin kouluun ja alkaa tehdä töitä.
[/quote]
NO voi hellanlettas kun Sanni-parkaa nyt kritisoidaan. Siinä varsinainen lellipentu joka saa tehdä mitä vaan ja on kaiken arvostelun ulkopuolella. Kuules, julkisuuteen Sanni on ihan vapaaehtoisesti hakeutunut ja jos ei mokattuaan rankasti kestä seurauksia, voi vaikka mennä johonkin kouluun ja alkaa tehdä töitä.[/quote]
Sanni ei tee musiikkia ollakseen julkkis. Artistina saa hän tehdä
mitä tahtoo eikä tarvitse kysellä
muiden mielipiteitä. Lellipentu tuskin kuvaa Sannia, joka on pienestä pitäen tehnyt töitä unelmiensa eteen. Tuskin on tullut kaikki kultatarjottimelta hänelle. Julkkiksetkin ovat ihmisiä. Heidän ei tarvitse kestää tälläistä sen enempää kuin meidänkään. Kaikkihan me ihmisiä ollaan. En usko sinun haluavan tälläistä kohtelua. Sannilla oli hieno idea ja näin siitä palkitaan. Eikö tässä maailmassa saa tehdä virheitä? Eikö edes silloin kun niistä pyydetään anteeksi? Miten teidät saisi ymmärtämään ettei Sanni ole mikään tunteeton robotti. Yhtälailla hänelläkin on tunteet! Julkisuus ei kohtuuta tälläiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sanni iloisesti puolustaa vahinkoseksiä. Eli raiskauksia, jopa lasten
Nääh. Naisella ja lapsellakin on oikeus vapaaehtoiseen vahinkoseksiin halutessaan. Raiskauksista ei ole kyse.
Tuon biisin sanat on niin nolot, että tunnen myötähäpeää. Miksi pitää yrittää shokeerata? Keksis jotain muita laulunaiheita.
Sanni saa taas ostaa poppareita ja nauraa netin shaibanjauhannalle. Hyvä Sanni you go girl!! YOLO!!!!! SWAG!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Sanni saa taas ostaa poppareita ja nauraa netin shaibanjauhannalle. Hyvä Sanni you go girl!! YOLO!!!!! SWAG!!!!!!
Lukeekohan Sanni av:tä, tai kuinka moni julkkis? Täällähän on parhaat Suomen parhaat jutut.
Vierailija kirjoitti:
Sannikin alkaa aikuiseksi
Toista se oli minun nuoruudessani, jolloin ala-asteikäisinä laulettiin: maanantaina pannaan, tiistaina pannaan, keskiviikko torstai pannaan. :)
Ei ollunna intternjettiä eikä Suomea, ei kun somea vai mikäs se sivistyssana nyt taas onkaan.
"Sannilla oli hieno idea ja näin siitä palkitaan. Eikö tässä maailmassa saa tehdä virheitä? Eikö edes silloin kun niistä pyydetään anteeksi?"
No aika laimea "sori siitä" anteeksipyyntö oli. Ihan kuin Axl Smith, minä täydellinen, te ette ymmärrä. Kusi noussut päähän.
Toivottavasti vuonna 2020 kukaan, tai viimeistään 2080 (pun), ei muista sellaista artistia kuin SANNI.
Näin videon tänään, kun se oli linkattu Facebookiin. Löytyy siis netin syövereistä. Minkä nettiin laittaa, sitä ei enää pois saa, vaikka virallisilta sivuilta poiston tekisi.
Alkuviikon somekohun myötä ajattelin, että kärpäsestä on taas tehty härkänen. Mutta kun näin videon tänään omin silmin, täytyy todeta, että kerrankin kohu osui oikeaan. Nuorimmat laulajat oli siis todellakin pieniä lapsia, ehkä alakoulun ensimmäisillä luokilla. Video vieläpä päättyy pikkutytön keikistelyyn. Ihmettelen, mitä Sannin ja tiimin mielessä on ollut!
Vierailija kirjoitti:
Näin videon tänään, kun se oli linkattu Facebookiin. Löytyy siis netin syövereistä. Minkä nettiin laittaa, sitä ei enää pois saa, vaikka virallisilta sivuilta poiston tekisi.
Alkuviikon somekohun myötä ajattelin, että kärpäsestä on taas tehty härkänen. Mutta kun näin videon tänään omin silmin, täytyy todeta, että kerrankin kohu osui oikeaan. Nuorimmat laulajat oli siis todellakin pieniä lapsia, ehkä alakoulun ensimmäisillä luokilla. Video vieläpä päättyy pikkutytön keikistelyyn. Ihmettelen, mitä Sannin ja tiimin mielessä on ollut!
Olen varma siitä, ettei Sanni ymmärrä lainkaan mitä pahaa tuossa videossa on. Hän ei ole todellakaan mikään älyn jättiläinen. Sen sijaan ihmettelen, miksi hänen managerinsa ja levy-yhtiö eivät etukäteen tajunneet kieltää videon julkaisua, tai edes poistaa nuo seiskaluokkalaiset sieltä itseään myymästä. Todellinen virhearviointi siis levy-yhtiön sediltä.
Vierailija kirjoitti:
Siis apua!!! Nyt vasta näin tämän. Siellähän on tyyliin 6-7-vuotiaita tyttöjä pikkutopissa laulamassa "mulle on ilo olla sun vahinko…jos haluut testaa mua..." Varsinkin alussa on esillä vaalea kiharatukkainen tyttö, jota kuvataan paljon.
Ja tää on nyt jo kiinalaisella nettisaitilla. Mitä nettiin laittaa, ei ikinä saa pois. Ihan hauskoja klippejä isommista ihmisistä "pari Coronaa" käsissä, tästähän olis voinu tulla ihan onnistunut juttu paremmalla silmällä. Mutta noi pikkutytöt. Mitä liikkuun vanhempien ja levy-yhtiön aikuisten päässä, jotka sallii tämän?
En. Sannin honottavaa ininää ei kestä kuunnella. Ei missään laulussa.
"Sannilla oli hieno idea ja näin siitä palkitaan", aah en kestä tuota uhriutumisen määrää :D
Sannin idea ottaa faneja videolle oli juu kiva, mutta toteutus oli mauton ja siitä pitää yli kaksikymppisen aikuisen ammattiesiintyjän osata ottaa kritiikkiä.
Kohu oli tosin ihan laskelmoitu, pakko olla, tai Sanni ja Hank Solo ovat oikeasti ihan retardeja. Pari vuotta sitten nousi pieni kohu siitä kun 17-vuotias tyttö lauloi kaksimielisiksi tulkittavissa olevia laineja, kai sen kuka tahansa aikuinen tajuaa että alakoululainen laulamassa verhottuja rivouksia herättää kohua.
Jos oli niin kiva idea niin olisi pitänyt videon ylhäällä sitten "muutamista soraäänistä" piittaamatta?
Idea oli kyllä kiva, monilla faneilla oli oikein kekseliäitä tapoja tuoda sanoituksia esiintymiseensä. Sannin olisi ehkä kannattanut ymmärtää ottaa vain yli 18-vuotiaita faneja videolle ja se olisi ollut oikein kiva - tai siis niin kiva video kuin nyt tuollaiseen biisiin voi olla.
Olen kyllä videon nähtyäni vähän järkyttynyt mammojen kommenteista, esimerkiksi "vaaleatukkaisen tytön keikistely" siinä lopussa oli vaaleatukkainen tyttö seisomassa kameran edessä. Aika nuoresta se slut shaming alkaa. Seisominen on keikistelyä, vaatteiden käyttäminen itsensä esittelyä...
Katsoin ekan kerran, kohusta olen lukenut jo aiemmin.
Ja tuli paha olo. Hyi. Tämäkin ketju on jo perusteita täynnä, en käy toistamaan.
Ja en ole kukkahattu enkä fundamentalistikristitty. Olen tavallinen 38-v äiti. Ja työssä nuorisokasvattajana. Kyllä minä todella tiedän, että hyvinkin nuorina puhutaan seksistä ja muusta. Ja näinhän sen kuuluukin mennä. Kautta aikain pennut on hihitelleet seksi hihihii paneminen hihihii v*u hihihii -juttuja. Ja nuorisotiloissa puhutaan sitä mitä kotona ei välttämättä tehdä.
Mutta tosiaan tuo video on noloja täysi floppi.
http://v.yinyuetai.com/video/h5/2651091