Hierontaa Joensuussa? Sekä hyvät että huonot kokemukset jakoon!
Olisiko kellään jakaa kokemuksia hierojista Joensuussa? Tärkeintä olisi saada yläkroppaa auki, kun olen ihan jumissa huonossa asennossa istumisesta. Myös jalat voisi ottaa käsittelyyn myöhemmin, mutta hartiaseutu nyt tärkein.
En ole Joensuussa ennen käynyt hierojalla, joten suosituksia kaipailisin. Sen verran sanon, että kaikenmaailman energiahoitoja tarjoavat tahot suljen pois, koska en halua tukea mitään enkeli-yksisarvis-homeopatia-energiahoito-huuhaata. Asiantuntevaa kehon käsittelyä kaipaan, en mitään uskomushoitoja.
Kommentit (8)
Kiitos vastauksesta! Katsoinkin hänen nettisivujaan jo, kun löytyivät heti Googlella. Ilmeisesti kokenut kaveri kyseessä, ollut paralympialaisissakin näköjään 90-luvulla (mikä lie vammansa?). Hinta oli tosiaan sopiva ainakin, eli voisi hyvin kokeilla!
Lisää vaan kommentteja!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Katsoinkin hänen nettisivujaan jo, kun löytyivät heti Googlella. Ilmeisesti kokenut kaveri kyseessä, ollut paralympialaisissakin näköjään 90-luvulla (mikä lie vammansa?). Hinta oli tosiaan sopiva ainakin, eli voisi hyvin kokeilla!
Lisää vaan kommentteja!
En kysellut vammasta, koska kiinnostaa vain se hieronta. Käyn salilla aktiivisesti itse ja sain treenitauon jälkeisen salikerran jälkeen paikat ihan jumiin. Olen käynyt myös Islolla opiskelijahieronnassa mutta petyin, hieronnan ei kuulu nipistää ihoa tai koskea. Kinnunen sai selän auki ilman ylimääräistä tuskaa. Muita en suosittele, koska en muilla käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää vaan kommentteja!
En kysellut vammasta, koska kiinnostaa vain se hieronta. Käyn salilla aktiivisesti itse ja sain treenitauon jälkeisen salikerran jälkeen paikat ihan jumiin. Olen käynyt myös Islolla opiskelijahieronnassa mutta petyin, hieronnan ei kuulu nipistää ihoa tai koskea. Kinnunen sai selän auki ilman ylimääräistä tuskaa. Muita en suosittele, koska en muilla käy.
Juu, hieronnan laatu minullakin pääasia, eikä sinänsä vaikuta hieroja valintaan! Olen vain aina utelias ihmisten taustoista.
En myöskään halua hierontaan, jossa tarpeettomasti sattuu. Melko kovasti minua saa hieroa, jotta siitä on jotain apua, mutta turha kipu ei todella kuulosta ammattimaiselta. Ei ehkä opiskelijoiden käsittelyyn siis... Todennäköisesti siis käyn Kinnusella itsekin ainakin tämän ensimmäisen kerran, sen verran edullinen hintakin on kun saan opiskelija-alennuksenkin.
Kävin uudessa Lehmon hierontapaikka. Siellä oli kyllä mielestäni asiantunteva palvelu. Pitkät selkälihakset on ollut minulla jumissa ja samoin jaloissa pohkeet. Seisonta työtä tekevänä niitä olen joutunut hoidattamaan. Keijo osasi hommansa tosi hyvin,olen käynyt monella hierojalla,mutta nyt valinta osui kohdalleen.
Minä kävin myös tuolla Lehmon hierontapaikassa.
Hyvä oli,menen uudelleen.
Mie kävin kanssa tuolla Lehmon hieronta paikassa.
Sehän onkin hyvä paikka,siinä puutarhatilan tiloissa.
Ainakin lähellä kun asun ite Lehmossa,ja on autolle hyvin tilaa. No kyllä hieronta oli minusta hyvä ja asiansa osaava kaveri tuo Keke.
Sisko kävi OMT hierojalla joka runksautti pysyvän kivun selkään.
En muista nimeä, mies kuitenkin
Asko Kinnunen. Hieroi mun selän auki, ja menen uudestaan pian. Hinta/laatusuhde siinä mielessä pielessä, että tuon tasoisen hierojan luulisi veloittavan tuplat siitä mitä veloittaa. Helsingistä asti käy asiakkaita hänellä.
Referenssit puhukoot puolestaan:
http://www.hierontakinnunen.fi/yhteydenotto