On mielestäni tekosyy, jos ihminen sanoo ettei ole ehtinyt vastaamaan heti Tinder-viesteihin
Kaikissa töissä voi nykyään pitää kännyköitä ja selailla kännykkää työn teon ohessa. Myös esimerkiksi autolla ajaessa voi vastata Tinder-viestiin. M35
Kommentit (25)
Ei ole hyvien käytöstapojen mukaista vastailla yksityisviesteihin työajalla
Itse en luuria edes vilkaise kuin kerran viikossa, enkä viesteihinkään vastaa ennen kuin mietin mitä vastaan, siihen menee helposti viikko. Haluan katsos antaa asioille niiden ansaitseman ajan.
No ei todellakaan. Se on vaan Tinder.
Mun mielestä on ok olla vastaamatta jokaiseen viestiin ollenkaan.
Sehän on sinulle sitten hyvä jos on vain tekosyitä, eikä oikeita syitä. Olisit kiitollinen senkin onnekas.
Turpa kiinni minimuna incel runkkari. Joillakin meillä on elämä ja sinun surkeat viestit ei meitä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni minimuna incel runkkari. Joillakin meillä on elämä ja sinun surkeat viestit ei meitä kiinnosta.
Tässä tais tulla koko syy tiivistettynä. Aikaa kyllä on, mutta se on siitä kiinni onko kiinnostusta vastata
Ei voi. Henkilökohtainen kännykkä ja älykello jätetään suojakaappiin eikä todellakaan viedä toimitiloihin, jos sattuu olemaan listalla turvaluokitettuja projekteja.
Ja ihan muutenkin, kuka kantaa puhelinta mukanaan koko aikaa? Mä saatan jättää puhelimen kotiin jos lähden mökille tai vaikka lyhyelle vaellusreissulle. Eikä tuo treeneissäkään mukana ole.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu työpaikasta. On erittäin vanhanaikaista ettei esimerkiksi saisi pitää henkilökohtaista puhelinta matkassa työaikana. Yleensä kertoo siitä, että kyse on vanhanaikaisesta perinteisestä asiakaspalvelutyöstä. Jotka eivät muutoinkaan ole liiemmin kiinnostavia tai mielekkäitä. Fiksu työnantaja luottaa työntekijöihinsä ja näiden arviointikykyyn puhelimen käytön suhteen. Toisin kuin diktaattori despootit, jotka vakoilevat palkollisiaan, koska heillä ei ole tippaakaan luottamusta ja tekevät samalla itsestään naurettavia.
Toki on töitä, joissa ei voi pitää puhelinta matkassa tai vastata. Minulta meni mm. oman alan keikka ohi siksi ettei henk. koht. puhelinta saanut käyttää töissä. Voin kertoa ettei sillä hetkellä ollut kovin lämpimiä tunteita silloista työnantajaa ja hänen sääntöjään kohtaan. Etenkin, kun kyseinen työ oli vain tilapäisratkaisu kunnes saisin oman alan työtä.
Onneksi minulla on miehiä ihan riittävästi ilman tinderiä tai muitakaan deittisovelluksia.
En muutoinkaan kiinnostu viesteilyyn perusteella, joten motivaatio vastata Tinderviesteihin on suht matala.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Henkilökohtainen kännykkä ja älykello jätetään suojakaappiin eikä todellakaan viedä toimitiloihin, jos sattuu olemaan listalla turvaluokitettuja projekteja.
Ja ihan muutenkin, kuka kantaa puhelinta mukanaan koko aikaa? Mä saatan jättää puhelimen kotiin jos lähden mökille tai vaikka lyhyelle vaellusreissulle. Eikä tuo treeneissäkään mukana ole.
Vaikka se puhelin olisi töissä tai vapaa-ajalla vieressä, ei niihin Tinder-viesteihin ole mikään pakko heti vastata. En minä ainakaan jaksa joka päivä olla sosiaalinen edes viestimuodossa.
Tinder on leikkiä/peliä ja siellä voi olla vastaamatta, jos siltä tuntuu. Monilla on monta keskustelua samaan aikaan ja joku valikoituu parhaaksi.
Kun ollaan jo treffattu ja silloin katoaa mitään sanomatta, niin voidaan puhua tökeröstä käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu työpaikasta. On erittäin vanhanaikaista ettei esimerkiksi saisi pitää henkilökohtaista puhelinta matkassa työaikana. Yleensä kertoo siitä, että kyse on vanhanaikaisesta perinteisestä asiakaspalvelutyöstä. Jotka eivät muutoinkaan ole liiemmin kiinnostavia tai mielekkäitä. Fiksu työnantaja luottaa työntekijöihinsä ja näiden arviointikykyyn puhelimen käytön suhteen. Toisin kuin diktaattori despootit, jotka vakoilevat palkollisiaan, koska heillä ei ole tippaakaan luottamusta ja tekevät samalla itsestään naurettavia.
Toki on töitä, joissa ei voi pitää puhelinta matkassa tai vastata. Minulta meni mm. oman alan keikka ohi siksi ettei henk. koht. puhelinta saanut käyttää töissä. Voin kertoa ettei sillä hetkellä ollut kovin lämpimiä tunteita silloista työnantajaa j
Pahimmat kännykkänatsit ovat itse kännykällä heti, kun alaisten yms. silmä välttää.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on leikkiä/peliä ja siellä voi olla vastaamatta, jos siltä tuntuu. Monilla on monta keskustelua samaan aikaan ja joku valikoituu parhaaksi.
Kun ollaan jo treffattu ja silloin katoaa mitään sanomatta, niin voidaan puhua tökeröstä käytöksestä.
Ymmärräthän, että siellä näytön takana on elävä ihminen? Mielestäni jo viestitteluvaiheessa tulisi käyttäytyä kunnioittavasti ja hyvin tapojen mukaan
Ei ole tekosyy. Tinderissä olevat ihmiset ovat ventovieraita. Avaan sen korkeintaan kerran tai kaksi viikossa ja vastailen sinne tulleisiin viesteihin. Muun ajan keskityn muihin asioihin. Joku Tinder-tuttavuus etenee sitten aina välillä treffeiksi asti ja niistä joku joskus parisuhteeksi asti. Siinä kohtaa henkilö saa elämässäni sellaisen statuksen että viestittelen hänelle ensin ja muille läheisille vasta hänen jälkeensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän, että siellä näytön takana on elävä ihminen? Mielestäni jo viestitteluvaiheessa tulisi käyttäytyä kunnioittavasti ja hyvin tapojen mukaan
Eri vastaaja tässä.
Käyttäydyn totta kai kunnioittavasti kaikkia kohtaan, mutta et kai sinä oikeasti ajattele että jokaisen elävän ihmisen painoarvo elämässäsi on täsmälleen sama? Kunhan siis vain on elävä ihminen?
Minulla on elämässäni tärkeitä läheisiä ihmisiä, joiden viesteihin vastaan nopeammin kuin muiden. Täysin tuntemattomien ihmisten viesteihin vastaaminen on tärkeysjärjestyksessä viimeisenä.
Mielestäni Tinder viesteissä 2 päivää vastaamatta on ok, sen jälkeen menee huonon käytöksen puolelle.