Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen oma elämä

Vierailija
16.08.2016 |

Mitä mieltä olette puolisosta, joka ostaa sijoitusasunnon kertomatta siitä vaimolleen? Ilmoittaa siitä jälkikäteen, tiedotusmielessä. Millaisia tunteita teissä herättäisi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs te naiset elintasosta puhutte. Sijoitusasunnon hankkiminen PARANTAA elintasoa. Onhan se moninkertaisesti järkevämpää sijoittaa rahat asuntoon, kun pitää niitä tilillä nollakorolla. Osakkeilla saa kyllä paremman tuoton, mutta onhan niissä enemmän riskiäkin. Pitäisikö miehen myös kertoa kaikista omilla rahoillaan tehdyistä osakesijoituksistaankin teille. Miksi?

Niin, en ole ehkä samaa mieltä muuten, mutta mitä mieltä olette, pitäisikö puolisonne tehdä teille tiliä osakesijoituksistaan?

Itse kyllä kerroin vaimolle sijoitusasunnon ostosta etukäteen, mutta en kylläkään jokaisesta osakekaupasta, miksi pitäisi?

Vierailija
22/23 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin rivarikämpän ja sanoin miehelle, että hän joku muuttaa sinne kanssani tai ei.  Mies loisii nyt minun kämpässä. Meillä on molemmilla omat tili, omat rahat ja oma taloudellisen vastuu. Elämässä, kun ei ole sitä ennustettavuutta niin olen halunnut säliyttää irrallisuuteni miehestä. On paljon vapaamaa olla esim. suhteessa, kun oma selusta on turvattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kunnioitan vaimoni harkintakykyä niin paljon, että kysyisin kyllä hänen mielipidettään kauppahinnasta, alueesta ja mahdollisesta remontista, jonka asuntoon teettäisin. En koe tarvetta tehdä tuollaisia kauppoja salassa. Mutta jos haluan omilla rahoillani ostaa asunnon, ja voin tehdä sen vaikuttamatta yhteiseen talouteemme, teen kyllä päätöksen kaupasta ihan itsenäisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan