Mitä naiset kompensoivat sekopäisellä koiraharrastuksellaan?
Koko ajan pitää viedä jonnekin "kisoihin", jossa saa "palkintoja". Mistä? Siitä, että koira on tietyn näköinen. Aika sairasta, kompensoivatko nämä naiset omaa huonoa itsetuntoaan tai yksinäisyyttään tuolla? Miksi lemmikkiharrastus menee naisilla aina yli?
Kommentit (87)
Koirat on kyllä suurimpia turn offeja mitä naisessa voi olla.
Iso miinus....varsinkin jos omistaa ison koiran, tai useita sellaisia.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Naiset hurahtavat koiriin, koska niitä voi komentaa ja pompottaa mielin määrin. Monella naisella ongelmana kontrollifriikkiys, jota yksikään parisuhde/mies ei kestä. Että silleen ihan hyvä kun pysyvät koirissa. Jostain pitäisi vaan saada parisuhdekelpoista matskua tilalle.
Totta siinä mielesdä, että Suomessa koiramatsku on parempaa kuin miesmatsku.
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Isoin turn off miehessä on se, että ei pidä eläimistä.
Onneksi meillä molemmat pitää koirista ja kissoista myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi rakkaat kanssapalstailijat, miksi, voi miksi te taas kerran ruokitte trollia? Mitä ihmettä te siitä saatte??
Koska naiset eivät ole penaalin terävimpiä kyniä ja reagoivat tunteella. AP itseasiassa on täysin oikeassa sanoessaan, että osui "arkaan paikkaan". Nämä mamit eivät malta olla raivopostaamatta. Maailman helpoin juttu provota näitä koiratyyppejä täällä. :)
On sulla penaali, kun yli puolet maailman ihmisistä on "tylsiä".
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet käyttävät jättiosan tuloistaan autojen tuunaamiseen? Minkä ihmeen takia pitää joka helvatin viikonloppu päästä jonnekin radalle joihinkin "kisoihin". Kompensoivatko huonoa itsetuntoaan tai pientä sukuelintään?
Mies ei tuo autoa sänkyyn nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastauksista päätellen, osui TODELLA arkaan paikkaan. Niin tyypillistä naisilta vetää hernarit nenään oikein kunnolla ja sen jälkeen niitä argumentteja ei enää tule, koska olotila on jo "pahempi" kuin se aika kuukaudesta. Jokainen kitinä tässä topicissa sataa vain minun laariini.
AP
Ehei, eipäs sadakaan. On monia syitä ja seurauksia, kaikki ei ole aina niin mustavalkoista.
Jos tuntisit esim koiraharrastusta yhtään, tajuaisit, että hurahtaneita miehiä löytyy yhtä lailla. Mutta koit tarpeelliseksi ivata naisia.
Miksiköhän.Tämä raivoamisesi ja pakkomielteinen postaamisesi sataa kyllä mielestäni aika selkeästi AP:n laariin. Tokihan tämän itsekin tiedät.
On muuten ensimmäinen kommenttini tässä ketjussa. Se siitä raivopäisestä ja pakkomielteisestä postaamisesta.
Ihan tiedoksi, että vierailija ei ole yksi ja sama henkilö.
Ap on toki trolli, joka vain lihoo ruokkimisesta.
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Kyllä minä sanosin, että kissa olis ennemminkin sellanen turn-off naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet käyttävät jättiosan tuloistaan autojen tuunaamiseen? Minkä ihmeen takia pitää joka helvatin viikonloppu päästä jonnekin radalle joihinkin "kisoihin". Kompensoivatko huonoa itsetuntoaan tai pientä sukuelintään?
Mies tuo kyllä autonsakin sänkyyn jos ei suoraan niin muuten kyllä.
Mulla koira kompensoi olemassa olevaa miestä. Mies tekee reissuhommia ja on paljon poissa kotoa, joten minulle otettiin seuraksi ja turvaksi helvetin iso ja äkäinen vahtikoira. Ajaa hyvin pois jehovat ja pölynimurikauppiaat oven takaa, eikä tule ne erään toisen uskontokunnan edustajat ahdistelemaan, (ne koiria pelkäävät). Pitää loitolla myös ap:n kaltaiset kotimaiset sekopäät. Mun ei tarvi näissä tapauksissa "raivota" kun koira hoitaa sen puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan pitää viedä jonnekin "kisoihin", jossa saa "palkintoja". Mistä? Siitä, että koira on tietyn näköinen. Aika sairasta, kompensoivatko nämä naiset omaa huonoa itsetuntoaan tai yksinäisyyttään tuolla? Miksi lemmikkiharrastus menee naisilla aina yli?
Minulla ei ole koiraa, mutta olen "opiskellut" asiaa, koska kysyin joskus näitä sinun esittämiä kysymyksiä itseltäni vielä joskus.
Kyse ei ole ainoastaan palkinnoista ja ruusukkeista, ei hevosharrastuksessakaan. Koiran kanssa harrastaminen se kun kehittää koiran ja omistajan kontaktia, yhteistyötä, siis yksinkertaisesti syventää lemmikin ja omistajan suhdetta kokonaisvaltaisesti.
Se on yhdessä harrastamista, jossa koira saa kokemuksia muualtakin kuin sieltä lenkkipolulta ja myös muista koirista, muutenkin kuin satunnaisista kohtaamisista toisten koirien kanssa siellä aamulenkillä. Lisäksi plussaa on se, että se näyttelyissä ja muissa kisoissa ravaaminen vaatii myös sitä, että koira oppii muutakin kuin sen kotona konemaisesti opetellun 1-2-3 käskyä, eli "istu", "maahan", "paikka". Koira tarvitsee haasteita (varsinkin ilmeisesti tietyt koirarodut, kuten noutajat), muuten se tylsistyy.
Monia syitä tuolle harrastamiselle siis on. Paljon plussaa, en keksi miinuksia lainkaan. Saattaa niitäkin olla, mutta tosiaan, minä en hoksaa yhtäkään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Oletko itsekin nainen?
Huipulla koiralajeissa kisaa paljon miehiä, varsinkin pk-lajeissa.. Harrastus se koira on siinä kuin joku bikini fitnesskin naiselle. Joillakin, miehellä tai naisella, joku harrastus voi toki lyödä niin sanotusti yli. Itseäni ei muuten ison koiran omistajana haittaa tippaakaan jos joku mies ei minusta koiran vuoksi kiinnostu :) en ole etsimässä parisuhdetta, enkä varsinkaan tarvitse miestä jolla on ongelma koirien suhteen. Tilanne on siis win-win, kun pysymme erossa toisistamne :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tuo kyllä autonsakin sänkyyn jos ei suoraan niin muuten kyllä.
Vaihelaatikon? Konepellin?
Monet koirat ovat mukavampia persoonia kuin monet ihmiset. Tykkäävät samoista asioista kuin minä, niinkuin metsässä ulkoilusta säällä kuin säällä. Mieluummin sitä eläisi koirien kanssa kuin jonkun rasittavan ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Oletko itsekin nainen?
En ole itsekään nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se nukkuu autossa.
Minä se varmaan kuulun tuohon 'sekopäisten' kategoriaan kahden koiran ja kahden kissan omistajana. Mulla ei juurikaan ole 'ystäviä', tuttavia ja työkavereita toki, mutta ei ketään, kenen kanssa edes haluaisin vapaa-aikani viettää. Asun lähes 100km päässä suuremmasta kaupungista, maalla - suorastaan metsässä. Ja siis nautin tästä - asuinpaikka ja 'ystävättömyys' ovat täysin omia valintojani.
Mun koirat ja kissat on mulle tämänhetkinen perhe. Toinen koirista jo vanhus, mutta nuoremman pk-rotuisen kanssa on käyty pentukoulut, tokot ja jäljet. Silloin menoja oli n. 1krt viikossa. Emme kilpaile, koska itseltäni puuttuu kilpailuvietti täysin.
Tottakai saan välillä kieroja katseita ihmisiltä - onhan se nyt tosi outoa, että nuorehko, nätti ja yliopistokoulutuksen omaava nainen asuu keskellä ei mitään vain eläimet seuranaan... Siinähän miettivät, mikä mussa on 'vialla'. Ei kiinnosta. Tämä on mun elämä ja aion elää sen just niin kuin haluan ja hyvältä tuntuu.
Keittiöpsykologi varmasti löytäis taustaltani selityksiä, mutta turha niitäkään on lähteä kuuntelemaan. Tasan tiedän mikä on. Mä viihdyn parhaiten itsekseni, eläinteni kanssa. En juurikaan (lapsuuden perhettä) lukuunottamatta luota ihmisiin, sen verran puukkoa on selkään elämän varrella tullut.
Mutta hassua, että jotakuta täysin tuntematonta häiritsee mun tapani olla ja elää... Mikä sua ap tässä niin nyppii? Enkö mä sais olla onnellinen?
Ei helvetti tän ap:n kaa. Puolustelemassa täällä anonyyminä itseään.n :D Muillekin av-mammoille sitten tiedoksi, jos haluatte ap:n tunnistaa. Sille on näemmä ihan hirveän vaikea keksiä synonyymejä jo kerran käyttämilleen termeille. Toistaa itseään viestistä toiseen sekä aiheen että sanojen osalta. Ja jos se on keksinyt mielestään hyvän heiton, sen on pakko painottaa ja kierrättää se jossain toisessakin viestissä ap:n allekirjoituksella tai ei.
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Sulla ei taida olla pelkoa että tapaisit ketään naista että pääsisit sössöttämään turn offseistasi ja netissäkin tulee vain lunta tupaan.
Harrastus se on sekin.