Hyvä laihuuden ihannoija, voisitko lukea ja vastata kysymyksiin?
Jos on olemassa sellainen asia kuin läskidenialismi, miksi se herättää sinussa niin voimakkaita tunteita?
Ymmärtäisin termin mikäli se tarkoittaisi että esim minä, 167/71, kuvittelisin olevani hoikka ja timmi, mutta en sitä että vaahtoaa että minua kymmenen kiloa kevyempi ei voi mitenkään olla hoikka.
En ymmärrä myöskään sitä että yrittää tuputtaa muille omaa näkemystään totuutena, ja taas raivotaan läskidenialismista kun joku sanoo että liian luiseva ei ole enää kaunista, esim BMI 15 ei ole viehättävää.
Makuasioista ei voi kiistää, kauneus on katsojan silmissä ja eri ihmiset kokevat asioita eri tavalla.
Silti kiinnostaisi tietää mikä saa ihmisen vakuuttuneeksi että ihmisten kuuluisi pyrkiä olemaan mahdollisiman pienikokoisia?
Ja mikä antaa oikeuden läskitellä, ja suurinpiirtein houkutella syömishäiriöiden puolelle sanomalla valmiiksi hoikkaa ihmistä läskiksi.
Minäkin luulin nuorena olevani armottoman läski, 167/58, ja olin ihan rikki kun lääkkeiden takia tuli siihen 10kg lisää. Sain jonkin verran pois, ja vietin aivan liian paljon aikaa murehtimalla kilojani.
Pääsin taas kokoon 36/S, nykyään ne mitat on muisto vain, kolme lasta ja eri tärkeysjärjestys.
Nyt vasta näytän siltä, miltä ennen luulin näyttäväni, enkä enää välitä!
Elämäni tärkeille ihmisille olen yhtä tärkeä oli mitat sitten mitä tahansa.
Miksi minun pitäisi välittää jostain läskidenialismista ja potea mitoistani morkkista?
Enkö saisi ajatella että olen kaunis?
Mikä sinun elämästäsi puuttuu jos koet tarvetta valistaa muita koko ajan että eivät kelpaa?
Mitä sinä tarvitset?
Kommentit (24)
Jasmiini kirjoitti:
etootosissas kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
Tänään on parempi päivä keskustela. Ylireagoin eilen kysymyksiisi, mutta sinä et vastannut vieläkään siihen, miksi olet aikaisemmissa ketjuissa kysellyt perheestäni yms/teet asiattomia oletuksia siitä?!
Olenhan vastannut, haluan tietää mikä on muokannut maailmankuvasi.
Eh? Länsimaalaisessa kulytuurissa eläminen on muokannut maailmankuvaani eriytäin paljon. Saanut minuy näkemään kuinka fucked up se on painoasioissa aasiaan nähden! Kas tässä on jo ennestään jakamani kuva ennen & jälkeen -laihdutuskuva. Kuva osoittsa sen että aasiassa tunnistetaan mikä on laihan oikea määritelmä: oikeasti laiha!
Tuo 39kg näyttää vielä ihan ihmiseltä, mutta 35kg tyttö on jo ihan liian laiha.
Jasmiini kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
etootosissas kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
Tänään on parempi päivä keskustela. Ylireagoin eilen kysymyksiisi, mutta sinä et vastannut vieläkään siihen, miksi olet aikaisemmissa ketjuissa kysellyt perheestäni yms/teet asiattomia oletuksia siitä?!
Eh? Länsimaalaisessa kulytuurissa eläminen on muokannut maailmankuvaani eriytäin paljon. Saanut minuy näkemään kuinka fucked up se on painoasioissa aasiaan nähden! Kas tässä on jo ennestään jakamani kuva ennen & jälkeen -laihdutuskuva. Kuva osoittsa sen että aasiassa tunnistetaan mikä on laihan oikea määritelmä: oikeasti laiha!
Molemmat on sopivia. Aasialaiset ei tarvitse painoarvostelua osakseen. Sen sijaan heillä on varaa arvostella läskejä länkkäreitä.
Parempi jotain siltä väliltä. Kyllä pieni laihdutus tekis monelle hyvää, mutta ei pidä vetää överiksi.
Jasmiini kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
etootosissas kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
Molemmat on sopivia. Aasialaiset ei tarvitse painoarvostelua osakseen. Sen sijaan heillä on varaa arvostella läskejä länkkäreitä.
Sulla taas ei ole varaa arvostella ketään ennen kuin kerrot omat mittasi ja laitat kuvan vartalostasi.
Tsot tsot. Kerrankin (pitkäst aikaa) viesti ilman isoja kirjamia ja liuta huuto- ja kysymysmerkkejä joten sitä pitää kyllä arvostaa =)