Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jenni ja Jare nykyään kimpassa?

Vierailija
15.08.2016 |

Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen kun olen nähnyt nämä yhdessä useita kertoja mm.kaupassa.
https://www.instagram.com/p/BHraCmSgOWA/?taken-by=jennivartiainenoffici…

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistappa vaikka iso kakka.

Vierailija
2/23 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin tänään Jaren ja sen kokoomusnuorten muijan yhdessä Lidlissä käsi kädessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista! En tiedä, mutta toivottavasti ei. Keekki ei ole millään tasolla Jennin arvoinen

Vierailija
4/23 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää nyt jo vihdoin Jenni rauhaan. 

Vierailija
5/23 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vaan bissekerhojuttuja. Puhuvat miehistä ja naisista ja shoppaileevat

Vierailija
6/23 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut keekkihän on homo, kuulemma siltsun kanssa peuhannut.

Vierailija
7/23 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuvat kyllä yhdessä, olen minäkin ne nähnyt. Ovat vain ystäviä, molemmilla on omat parisuhteet erikseen.

Vierailija
8/23 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Jare homo, vaan biseksuaali kuten Jennikin. Itse en ikinä kykenisi bissen kanssa seukkaamaan kun se saattaa milloin vaan hypätä jonkun miehen kanssa sänkyyn.

Vierailija
9/23 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikkuvat kyllä yhdessä, olen minäkin ne nähnyt. Ovat vain ystäviä, molemmilla on omat parisuhteet erikseen.

Kenen kanssa?

Vierailija
10/23 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Jare homo, vaan biseksuaali kuten Jennikin. Itse en ikinä kykenisi bissen kanssa seukkaamaan kun se saattaa milloin vaan hypätä jonkun miehen kanssa sänkyyn.

Eikö hetero hyppää sitten milloin vaan jonkun naisen kanssa sänkyyn?

Vierailija
11/23 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät?

Vierailija
12/23 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa?

Jennin mies tiedetään mutta kenen kanssa Cheek seurustelee? Taitaa olla vapaa sinkku.

Vierailija
13/23 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennihän styylaa kaikkien Suomen "eturivin" (buahahaa) miesartistien kanssa, ovat jakaneet kalenterista vuorot kuka on milloinkin sen kanssa.

Vierailija
14/23 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa?

Jennin mies tiedetään mutta kenen kanssa Cheek seurustelee? Taitaa olla vapaa sinkku.

Tuskinpa Cheek pystyy aidosti rakastamaan muita kuin itseään.

Vierailija
15/23 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät?

Yleistä tietoa.

Vierailija
16/23 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennihän styylaa kaikkien Suomen "eturivin" (buahahaa) miesartistien kanssa, ovat jakaneet kalenterista vuorot kuka on milloinkin sen kanssa.

Niin, tämän palstan häntä vihaavien mammojen mukaan. Syynä ehkä harhaluloihin että Jenni nähdään usein pussailemassa Cheekiä, Antti Tuiskua, Elastista ja näiden kanssa ulkona, kaupassa ym. viettämässä aikaa YSTÄVÄNÄ. Oikeasti on uskollinen poikaystävälleen.

Vierailija
17/23 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tämän palstan häntä vihaavien mammojen mukaan. Syynä ehkä harhaluloihin että Jenni nähdään usein pussailemassa Cheekiä, Antti Tuiskua, Elastista ja näiden kanssa ulkona, kaupassa ym. viettämässä aikaa YSTÄVÄNÄ. Oikeasti on uskollinen poikaystävälleen.

Niinpä niin. Heti jos liikkuu miesten kanssa Alepassa niin on oltava jakorasia.

Vierailija
18/23 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä oli kyse sarkasmista. Kommenttini oli tarkoitettu juuri niille jotka näitä Jennin liikkeitä kelailevat.

Vierailija
19/23 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen kun olen nähnyt nämä yhdessä useita kertoja mm.kaupassa.
https://www.instagram.com/p/BHraCmSgOWA/?taken-by=jennivartiainenofficial&hl=fi[/quote]

luulin et linkistä paljastuu joku jennin laittama arkikuva, mutta et yhteiskuva ruisrokista. Olivatkin varmaan ainoat, jotka hengas samassa seurueessa siellä :D onkohan jengillä nyt vähän liikaa aikaan, kun jaksetaan vatvoa tämmösiä olemattomuuksiakin?

k

Vierailija
20/23 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista jos nainen suutelee suulle "ystävämiehiään". Mielestäni siinä on silloin seksuaalinen jännite mukana.

http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/inline_anttijenni.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan