Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kukaan mies halua minua. Joudun täällä haistelemaan partaveden tuoksua...

Vierailija
15.08.2016 |

Ja panettaa niin helvetisti. ☹️☹️☹️

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/34 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätille perälle ottajia olis.Ei pidä kitistä hae??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset luovuttaa niin nopeesti. Tavismies saa metsästää vuositolkulla naista, eikä tahdo vieläkään löytyä.

19 vuotta olen etsinyt poikaystävää eikä ole tärpännyt. Yritän vielä vuoden verran - kun 20 tulee täyteen, luovutan virallisesti ja ostan kissan.

Vierailija
24/34 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkis vaan. Sen sijaan illat kuluu netissä, av:llä ja pelaillen.

Vierailija
25/34 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo kissa...

Vierailija
26/34 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset luovuttaa niin nopeesti. Tavismies saa metsästää vuositolkulla naista, eikä tahdo vieläkään löytyä.

19 vuotta olen etsinyt poikaystävää eikä ole tärpännyt. Yritän vielä vuoden verran - kun 20 tulee täyteen, luovutan virallisesti ja ostan kissan.

Minkälaista tää siun etsiminen on ollu? Sulle siis kissa pystyy korvaamaan parisuhteen?

Vierailija
27/34 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko oli aika kauniisti kirjoitettu. Uskon että meillä olisi hyviä keskusteluja.

Vierailija
28/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista tää siun etsiminen on ollu? Sulle siis kissa pystyy korvaamaan parisuhteen?

Ei tietenkään korvaa - mutta olet kenties kuullut vanhapiika + kissa -stereotypiasta?

Olen etsinyt ihan "normaalisti": tutustunut ihmisiin, työ- ja kavereiden kavereihin, käynyt bileissä, baareissa, sokko- ja nettitreffeillä. Pyytänyt itse ulos, ollut pyytämättä. Vihjaillut, sanonut suoraan. Aina jos on ollut kiinnostava mies näköpiirissä.

Vierailija
29/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin panokaverin,olisitko ap halukas?

laita vähän tietoja jakoon.

t.M40v

Vierailija
30/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sulla on ollut kriteereinä, mistä olet etsinyt ja millainen olet itse? Ottaen huomioon, että aika hirveän näköisilläkin naisilla näkyy miehiä, niin kyllä tuossa ajassa luulisi jotain löytyneen jos olet edes jollain tavalla ihmisen oloinen. Tai ainakin näin pääkaupunkiseudulla, jossain peräkylässä voi tietysti olla vaikeampaa.

Vierailija
31/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sulla on ollut kriteereinä, mistä olet etsinyt ja millainen olet itse? Ottaen huomioon, että aika hirveän näköisilläkin naisilla näkyy miehiä, niin kyllä tuossa ajassa luulisi jotain löytyneen jos olet edes jollain tavalla ihmisen oloinen. Tai ainakin näin pääkaupunkiseudulla, jossain peräkylässä voi tietysti olla vaikeampaa.

Ylempänä jo vastasin tuohon, mistä olen etsinyt. Olen ihan tavallinen nainen, mulla on hyvä työ, muutama harrastus, sekä läheinen ystäväpiiri. Eipä mulla mitään ihmeellisiä kriteerejä ole, kun ei ole kehenkään päässyt syvällisemmin tutustumaan, kun ei koko elämän aikana yksikään mies ole tehnyt aloitetta tai vastannut positiivisesti omiini. Ystävinä mulla on miehiä ollut, mutta romanttisesti heistä(kään) ei kukaan mua ole nähnyt. Musta varmaan puuttuu "se jokin". Mitä se nyt sitten onkin.

Vierailija
32/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko PyllySonja? :D

Vierailija
33/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis olla kilpailu jossa etsitään Suomen surkeinta miestä. Voittaisin sen kilpailun ylivoimaisesti. Hieno fiilis kun on edes jossain onnistunut, nimittäin surkeudessa. Olen valehtelematta suomi24 treffien huono tasoisin mies. Morjensta vaan.

Vierailija
34/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan mies halua minua.

Hyvä kysymys! Kukapa ei olisi joskus törmännyt siihen, että kaipaa hulluna läheisyyttä ja rakkautta, mutta ei löydä tai saa. Minulla ei ole kaikkia vastauksia, mutta ehkä kannattaa vähän laajentaa tuota kysymystä: elämässä on ja voi löytyä muitakin hyväksytyksi ja rakastetuksi tulemisen kokemuksia, kuin ainoastaan parisuhteeseen liittyviä :)

Jos "randomisti" kysyttäisiin vaikka 100 ihmiseltä, että kuka vilpittömästi pystyisi allekirjoittamaan seuraavan: "Sinä olet arvokas, ainutlaatuinen ihminen ja mahdollisista vaikeuksista huolimatta elämäsi on korvaamattoman tärkeä", niin läheskään kaikki eivät voisi kokea itsestään ja elämästään noin. Mutta silti uskon ja haluan sanoa, että niin on: Juuri sinä olet ainutlaatuinen, arvokas ja rakas ihminen!Nimittäin ainutlaatuisuutesi ja rakastettuna olemisesi ei perustukaan suorituksiisi tai siihen, että olisit aina rakastettava vaan siihen, että sinut nähdään arvokkaana sekä ainutlaatuisena, ja sinua rakastetaan onnistumisistasi tai suorituksistasi riippumatta :) Jos kaipaat jotakin tällaista, niin älä unohda sitä vaan ota kaipauksesi ja tunteesi todesta. Kuka tahansa voi löytää tuollaisen ihmisarvon ja rakastettuna olemisen - siitä kertoo harvinaisella ja koskettavalla tavalla tämä lyhyt pätkä:

http://www.healingrooms.fi/?sid=118

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan