Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis missä juppitalossa tuo Jukka Poika nykyään asuu, tsiisus ..

Vierailija
15.08.2016 |

Muistan sen omavaraisena hippikasvattajana maaseudulla ja nyt on niin valkoista ja hienoa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää juttu on, että Jukkapoika on lopettanut polttelun?

Vierailija
42/43 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ihminen enää samanlainen ole kun 20 vuotiaana, 30 ajatusmaailma on jo paljon erinlainen.

Eikö se hyvä ole että on rahat sijoittanut asuntoon, ja kyllä siellä lapsillekkin huoneet ovat.

Eikö Jukka Poika saa erota niin kun muutkin pariskunnat? Mitä tuota mustamaalaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on se, että jokainen vihervasemmistolainen muuttuu raakasti oikealle, mikäli hän jostain saa omaisuutta tai rahaa. Monelle riittää jo jos pääsee isojen poikien kaveriksi.

Olet väärässä. Itse olen hyvin toimeentuleva yrittäjä ja yhä edelleen äänestän Vasemmistoliittoa, niin kuin olen äänestänyt jo silloin kun se vielä oli SKDL ja elelen hyvinkin vaatimatonta elämää. Tuskin Maija Vilkkumaa, Hector, tai Palefacekaan kovin oikeistolaisiksi ovat muuttuneet, vaikka kohtuullisesti tienaavatkin.

Paleface onkin oikea tuhkimotarina. Köyhästä pankinjohtajan pojasta menestyväksi artistiksi.

Niin, Paleface ei myy juuri lainkaan musiikkia, eli pyytelee isäukoltaan varmaan hyvät sponssirahat. Ja äänestää vasemmistoa. Ja ihmettelee miksei muutkin äänestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme