Pelaako vegaanit pokemon go:ta?
Siinähän kannustetaan väkivaltaan eläimiä kohtaan. Toki pokemon-elukat on fiktiivisiä eläimiä, mutta se käytännössä opettaa väkivaltaisia ja vääriä ajattelutapoja muita elollisia olentoja kohtaan. Pokemon-eläimiä heitellään palloilla ja vangitaan ja pakotetaan tappelemaan toisiaan vastaan. Kukaan todellinen eläinten ystävä ei voi pelata tällaista raaistavaa sairasta peliä, vai voiko?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kyllä mentiin ihan uudelle levelille kun verrataan jonkun fiktiivisen pokemonpelin pelaamista raiskaukseen. Ainakin omaperäinen vegaanialoitus jos ei muuta.
Wild from start to finish.
Entä jos pokemonit ottelisivat keskenään raiskaamalla toisiaan, mutta niin että pitäisivät siitä, niin olisiko se silloin moraalisesti hyväksyttävää?
No raiskaukseen aika olennaisesti liittyy se että uhri ei siitä pidä, muutenhan se ei olisi raiskaus.
Iha turha keksiä jotain kaukaa haettuja ENTÄ JOS teorioita kun asiat ei kuitenkaan noin ole ja pokemon on täyttä fantasiaa eli siis ei ole totta. Mutta ainahan voit alkaa ajamaan tuota ajatusta eteenpäin jos se on sulle tärkeää.
Minä olen eläinrakas ja ruokavalioni suhteen melkein vegaani, mutta voisin pelata Pokemon Go-peliä muuten jos se ei kuluttaisi kännykkäni akkua niin hirveästi ja jos minulla vain olisi aikaa ja energiaa juoksennella pitkin kyliä niiden Pokemonien perässä. Aika vain ei yksinkertaisesti riitä käydä joka paikassa missä voisi olla sellainen Pokemonni.
En ymmärrä, miksi aloittelija vertaa ottelemista raiskaamiseen.
Otteleminen on urheilulaji, jota treenataan normaalisti. Siinä ei ole mitään sen seksuaalisempaa kuin lenkkeilyssä.
Sarjassa pokemonit myös ottelevat vapaaehtoisesti ja osalla on kovakin kilpavietti otteluihin, raiskattu ei tule raiskatuksi vapaaehtoisesti.
Mikäli ap miettii sitä että otellessa voi sattua, niinhän muukin urheilu voi tuottaa kipua. Salitreenin jälkeen lihakset ovat heikkoina ja pyörällä voi kaatua.
Kuten jo sanottu, pokemonit ovat mielellään palloissa. Se on niiden koti, ei vankila. Ne ovat siellä mieluummin kuin kävelevät ja televisiosarjassakin ne välillä kieltäytyivät tulemasta ulos.