Mies, arkaluontoinen (ei härski) kysymys
Olen aina miettinyt, että miten te miehet pissattuanne saatte pelkällä ravistelulla itsenne kuivaksi. Eikö ikinä tule tippoja housuun?
Olisin vielä kysynyt, kuinka moni pissaa istualtaan, ja miksi, ja monellako on ujo rakko. Tarkkailetteko vaivihkaa muiden miesten meloja pisuaareilla? Onko se ahdistavaa vai kivaa?
Tämä ei ole pervo postaus vaan silkkaa mielenkiintoa. En tullut exiltä ikinä kysyneeksi ja nyt deittailen enkä tässä vaiheessa ala pissajuttuja puhumaan. Kyse ei siis ole fetissistä.
Mies on outo eläin.
Kommentit (80)
Mulla oli elämän suurin turn-off, kun mies johon silloin olin rakastunut (paljastui kieroilevaksi mulkivistiksi) sanoi mulle herkällä hetkellä, että "nyt täytyy mennä pissalle. Piss piss piss."
Silloin tiesin, ettei hän ollut mulle se oikea. Miksi ei sanoa, että luonto kutsuu / anteeksi, poistun vessaan/ kusettaa, sori, palaan pian tms.
"Täytyy mennä pissalle. Piss piss piss."
Hyi saatana. Täysikäinen mies ei sano noin. Yök
Vierailija kirjoitti:
Nytkin kusettaa armottomasti, mutta en pääse vessaan hetkeen. Voin sanoa, että silkkaa kärsimystä. Miksi piti tämäkin ketju lukea?!
Yleensä aina jossain on paikka, mihin salaa helpottaa oloaan. Älä anna rakon haljeta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli elämän suurin turn-off, kun mies johon silloin olin rakastunut (paljastui kieroilevaksi mulkivistiksi) sanoi mulle herkällä hetkellä, että "nyt täytyy mennä pissalle. Piss piss piss."
Silloin tiesin, ettei hän ollut mulle se oikea. Miksi ei sanoa, että luonto kutsuu / anteeksi, poistun vessaan/ kusettaa, sori, palaan pian tms.
Ollaankohan tavattu samaa miestä? Alkoi aina välillä lässyttää kuin pikkulapselle. Nyt isiä pissittää 😝
Jos esim erektiossa pissaa tai muuten jää sellainen fiilis, että olisi jäänyt pissaa virtsaputken päähän, niin silloin tulee paperilla pyyhittyä. Yleensä vain ravistan, enkä ole huomannut pissajälkiä tai hajuja erityisemmin. Enemmän tekee mieli pestä ennen seksiä ihan hiostumisen tms takia, jolloin olo ei ole puhdas.
Yleensä pissaan seisaaltani, joskus tulee istualtaan, mutta lähinnä esim yöllä tai jos on esim aamuerektio päällä.
Ei ole koskaan ollut ujopissaa, enkä tiiraile muitten värkkejä. Tuntuisi vessassa jotenkin nololle katsoa muihin päinkään, eikä siitä ihmisen takaa mitään näy. Saunassa joskus tulee helpommin nähtyä, mutta ei mitään erityistä mielenkiintoa heterona yleensä ole. Enemmän julkisissa vessoissa ahdistaa pöntön reunukset ja muu hygienia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkin kusettaa armottomasti, mutta en pääse vessaan hetkeen. Voin sanoa, että silkkaa kärsimystä. Miksi piti tämäkin ketju lukea?!
Yleensä aina jossain on paikka, mihin salaa helpottaa oloaan. Älä anna rakon haljeta.
No on tuossa paperiroskis... *avaa vetskarin*
Aaaahhhhhhhhhh
Onneksi se on umpinainen.
En ole sitten kuin pikku kersana kussut housuun mutta nyt oli lähellä eikä tämä ketju auttanut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
.. ja sitten haluatte että otetaan suihin kun on kusinen kalu? Oman kokemuksen mukaan ei miehet mene pesulle ennen suihinottoa. Seisottaa ja pakko olis saada.
Jaa, minulla on yleensä lähes toivomuksena vaimolle, että ei pesisi pilluaan ennen nuolemista. Se maistuu oikein hyvältä juuri luonnolliselta. Siis on pesty kuitenkin tyyliin 12 tuntia sitten, mutta aromeja on sopivasti kertynyt. Ei liikaa :-)
Vierailija kirjoitti:
Jos esim erektiossa pissaa tai muuten jää sellainen fiilis, että olisi jäänyt pissaa virtsaputken päähän, niin silloin tulee paperilla pyyhittyä. Yleensä vain ravistan, enkä ole huomannut pissajälkiä tai hajuja erityisemmin. Enemmän tekee mieli pestä ennen seksiä ihan hiostumisen tms takia, jolloin olo ei ole puhdas.
Yleensä pissaan seisaaltani, joskus tulee istualtaan, mutta lähinnä esim yöllä tai jos on esim aamuerektio päällä.
Ei ole koskaan ollut ujopissaa, enkä tiiraile muitten värkkejä. Tuntuisi vessassa jotenkin nololle katsoa muihin päinkään, eikä siitä ihmisen takaa mitään näy. Saunassa joskus tulee helpommin nähtyä, mutta ei mitään erityistä mielenkiintoa heterona yleensä ole. Enemmän julkisissa vessoissa ahdistaa pöntön reunukset ja muu hygienia.
Miten pissaat erektiossa, jos kalu on paisuneena vatsaa vasten? Vai onko kyseessä vain puolierektio, milloin pystyt jotenkin painamaan munaa alaspäin tai suorittamaan akrobatialiikkeitä?
Miehelläni on aina aamuerektio, ja häntä panettaa ja pissattaa yhtä aikaa. Yleensä helpotan oloa 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.. ja sitten haluatte että otetaan suihin kun on kusinen kalu? Oman kokemuksen mukaan ei miehet mene pesulle ennen suihinottoa. Seisottaa ja pakko olis saada.
Jaa, minulla on yleensä lähes toivomuksena vaimolle, että ei pesisi pilluaan ennen nuolemista. Se maistuu oikein hyvältä juuri luonnolliselta. Siis on pesty kuitenkin tyyliin 12 tuntia sitten, mutta aromeja on sopivasti kertynyt. Ei liikaa :-)
Napoleonilla oli vastaavia toiveita...
No en ainakaan minä saa ravistelemalla kovinkaan hyviä tuloksia aikaan, paperi on ihan mainio keksintö. Kusen myös yleensä äärimmäisen miehekkäästi istualtaan. Ei roiska niin pahasti ja ainakin omasta mielestäni tyhjenen paremmin. Olen jostain lukenut sen, että jos kusee istualtaan niin se vaikuttaa siihen, että voi saada erektion vanhempanakin. Eihän tuo maksa mitään jos kokeilee. Olen myös sen verran laiska, että onhan se mahtavaa kun tuollaisenkin operaation voi suorittaa istumalla. En siis aina kuse istualtaan, mutta yleensä.
HUOM! Olisin ihan unelmien mies jollekin naiselle, sisäsiisti ja wc-istuin aina alhaalla.
Ujosta pissasta en tiedä, mutta ihan mieluiten lorottelen ilman kenenkään silmiä kyyläämässä vehjettäni. En myöskään katsele toisten vehkeitä, koska se on hieman epäilyttävää toimintaa enkä haluaisi siitä jäädä ainakaan kiinni.
Terveisin Naispelko23
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin tuossa vaiheessa jättänyt miehen pitelemään mulkkuaan.
Utelias kirjoitti:
Olen aina miettinyt, että miten te miehet pissattuanne saatte pelkällä ravistelulla itsenne kuivaksi. Eikö ikinä tule tippoja housuun?
Olisin vielä kysynyt, kuinka moni pissaa istualtaan, ja miksi, ja monellako on ujo rakko. Tarkkailetteko vaivihkaa muiden miesten meloja pisuaareilla? Onko se ahdistavaa vai kivaa?
Tämä ei ole pervo postaus vaan silkkaa mielenkiintoa. En tullut exiltä ikinä kysyneeksi ja nyt deittailen enkä tässä vaiheessa ala pissajuttuja puhumaan. Kyse ei siis ole fetissistä.
Mies on outo eläin.
Joskus tulee tippoja, mutta yleensä ei merkittävästi. Alushousut vaihdetaan kuitenkin vähintään päivittäin. En pissaa koskaan istualtaan, poislukien tietysti kakkostoimituksen aikana. Ei ole tapana tarkkailla toisten miesten meloja kustessa. Jos joku katselee melaani kun kusen, niin se on ahdistavaa. Itselläni on melko ujo rakko tai ujo pissi, miten se nyt haluaa sanoa. En saa esim. pissiä tulemaan jos vieressä seisoo joku odottamassa.
T: nuori mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut ujopissaa, enkä tiiraile muitten värkkejä. Tuntuisi vessassa jotenkin nololle katsoa muihin päinkään, eikä siitä ihmisen takaa mitään näy. Saunassa joskus tulee helpommin nähtyä, mutta ei mitään erityistä mielenkiintoa heterona yleensä ole. Enemmän julkisissa vessoissa ahdistaa pöntön reunukset ja muu hygienia.Miten pissaat erektiossa, jos kalu on paisuneena vatsaa vasten? Vai onko kyseessä vain puolierektio, milloin pystyt jotenkin painamaan munaa alaspäin tai suorittamaan akrobatialiikkeitä?
Miehelläni on aina aamuerektio, ja häntä panettaa ja pissattaa yhtä aikaa. Yleensä helpotan oloa 😉
Muna erektiossa pissitään nojautumalla etukenoon mahdollisimman pitkälle ja samalla painetaan penistä kohti pönttöä. Kuseminen silloin on melko vaikeaa aluksi, mutta yleensä stondis laantuu kun paine rakossa laskee.
Jostain syystä tämä ketju kiihottaa minua, vaikka minulla ei ole aiheeseen liittyvää fetissiä.
Toisaalta joskus kun olen tavannut sen unelmieni miehen, olen miettinyt kusettaako sitä. Tosin enemmän vielä sitä panetuspuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut ujopissaa, enkä tiiraile muitten värkkejä. Tuntuisi vessassa jotenkin nololle katsoa muihin päinkään, eikä siitä ihmisen takaa mitään näy. Saunassa joskus tulee helpommin nähtyä, mutta ei mitään erityistä mielenkiintoa heterona yleensä ole. Enemmän julkisissa vessoissa ahdistaa pöntön reunukset ja muu hygienia.Miten pissaat erektiossa, jos kalu on paisuneena vatsaa vasten? Vai onko kyseessä vain puolierektio, milloin pystyt jotenkin painamaan munaa alaspäin tai suorittamaan akrobatialiikkeitä?
Muna erektiossa pissitään nojautumalla etukenoon mahdollisimman pitkälle ja samalla painetaan penistä kohti pönttöä. Kuseminen silloin on melko vaikeaa aluksi, mutta yleensä stondis laantuu kun paine rakossa laskee.
Nyt tämänkin tiedän! AV sivistää! 👍
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tämä ketju kiihottaa minua, vaikka minulla ei ole aiheeseen liittyvää fetissiä.
Toisaalta joskus kun olen tavannut sen unelmieni miehen, olen miettinyt kusettaako sitä. Tosin enemmän vielä sitä panetuspuolta.
Muistan teininä kun makoilin silloisen tyttöystävän kanssa vierekkäin sängyllä ja muna seisoi koko ajan ja sitten piti mennä kuselle... siitä ei meinannut tulla mitään kun penis jöpötti vatsaa vasten rautakangen kovana terska tulipunaisena :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tämänkin tiedän! AV sivistää! 👍
Ap
Juu kyllä se jäykkä pippeli jonkun verran taipuu, ja erektio tosiaan yleensä laskee pissatessa varsinkin aamuisin.
Tuota tuota. Tuo miehen erektiossa virtsaaminen on vähän konstikas homma kun...
Miehen kiihottuessa siitin jäykistyy joo se on erektio ja miehen elimistö alkaa valmistautua orgasmiin missä sitten siittiöt valmistautuvat ryntäämään maailmalle eli talouspaperiin tai sitten naisen emättimeen... Tai kondomiin... Peppuun... No ihan sama minne.
Mutta se ongelma on siinä kuin ainut ulostulo reitti on virtsaputki ja missä se ongelma sitten? Virtsa tappaa siittiöitä erittäin tehokkaasti joten siittiöt ja virtsa EI EI EI. Sen takia on eräs syy miksi miehellä tulee ns. touhutippoja jotka huuhtelee virtsaputken siittiöitä varten.