Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, arkaluontoinen (ei härski) kysymys

Utelias
15.08.2016 |

Olen aina miettinyt, että miten te miehet pissattuanne saatte pelkällä ravistelulla itsenne kuivaksi. Eikö ikinä tule tippoja housuun?

Olisin vielä kysynyt, kuinka moni pissaa istualtaan, ja miksi, ja monellako on ujo rakko. Tarkkailetteko vaivihkaa muiden miesten meloja pisuaareilla? Onko se ahdistavaa vai kivaa?

Tämä ei ole pervo postaus vaan silkkaa mielenkiintoa. En tullut exiltä ikinä kysyneeksi ja nyt deittailen enkä tässä vaiheessa ala pissajuttuja puhumaan. Kyse ei siis ole fetissistä.

Mies on outo eläin.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi!

Hyi niitä naisia, joilla lorahtelee housuun trampoliinilla hyppiessä. Ja kun pyykkiä pestessä törmää vaimon käytettyihin alushousinhin, niin eipä tuo naistenkaan hygienia enää oikein vakuuta.

Kuka aikuinen nainen hyppii trampoliinilla? 😂 Eikö se ole lapsia varten?

Trampoliinivoimisteluhan on olympialaji ja näyttää olevan ihan tehokas sellainen, vai mitä sanotte tästä kaverista: https://www.google.fi/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF…

Vierailija
22/80 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Peniksen pää kuivataan vessapaperilla - tietenkin.

2) Istualtaan pissaan aina samalla kun lykkään paskat ja joskus muutoinkin, jos on esimerkiksi tullut ilmaisjakelulehti tms, jota selailla samalla.

3) Rakkoni ei ole varsinaisesti ujo, mutta penikseni on niin pieni etten siksi kehtaa kusta muiden nähden.

Turhaan häpeät, ei sitä seisokki päällä kukaan käy kusella ja se koko voi muuttua mielettömästi kun alkaa seisomaan. Ei sitä siitä pysty sanomaan kenellä on pieni ja kenellä ei. Mulla on aika iso, mutta löysänä ihan pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivaan monesti paperilla, jos vaan mahdollista. Tosin jos vaikka metsässä käy kusella, niin silloinhan sellaista luksusta ei ole ja pakko pärjätä ravistamalla.

On niitä lehtiä, kunhan et nokkosella pyyhi

No en ala mitään lehtiä kaivelemaan. Kyllä se silloin pitää uhrautua vaikka se tippa tai pari valuiskin alkkareille.

Siistillä miehellä on aina paperinenäliina tai pari taskussa. Voihan alkaa vaikka nenä vuotaa.

Vierailija
24/80 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi!

Itsehän olet umpinainen eikö niin... ikinä ei pissata?

Vierailija
25/80 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivaan monesti paperilla, jos vaan mahdollista. Tosin jos vaikka metsässä käy kusella, niin silloinhan sellaista luksusta ei ole ja pakko pärjätä ravistamalla.

No en ala mitään lehtiä kaivelemaan. Kyllä se silloin pitää uhrautua vaikka se tippa tai pari valuiskin alkkareille.

Siistillä miehellä on aina paperinenäliina tai pari taskussa. Voihan alkaa vaikka nenä vuotaa.

Voi sitä valua se pari tippaa siitä huolimatta, vaikka miten huolella kuivais. Onko siistillä miehellä vaippakin housuissa valmiina varalta?

Vierailija
26/80 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja voi herkälle naiselle tarjota kyynelten pyyhkimiseen. Ei tosin käytettyä.

Vierailija
27/80 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias kirjoitti:

Olen aina miettinyt, että miten te miehet pissattuanne saatte pelkällä ravistelulla itsenne kuivaksi. Eikö ikinä tule tippoja housuun?

Olisin vielä kysynyt, kuinka moni pissaa istualtaan, ja miksi, ja monellako on ujo rakko. Tarkkailetteko vaivihkaa muiden miesten meloja pisuaareilla? Onko se ahdistavaa vai kivaa?

Tämä ei ole pervo postaus vaan silkkaa mielenkiintoa. En tullut exiltä ikinä kysyneeksi ja nyt deittailen enkä tässä vaiheessa ala pissajuttuja puhumaan. Kyse ei siis ole fetissistä.

Mies on outo eläin.

Moi.

En voi kertoa kaikkien miesten puolesta. Mutta omasta puolesta voin avata näitä saloja.

1. Nykyään olen 35 vuotias joudun käyttämään myös vessapaperia hieman kun kuivaan no sen hepin pään kun lopetan virtsaamisen. Nuorena riitti kun ravisteli, ei tullut tippoja. Eturauhanen kai se kiukuttelee...

2. Itse yleensä virtsaan seisoma asennosta. Mutta jos on myös kakkahätä niin voin tehdä molemmat samalla. Aino haitta puoli on siinä, että penis voi koskettaa posliinia sitä WC-pöntön ja se ällöttää...

3. Julkisissa käymälöissä käyminen on minulle ollut aina hieman hankalaa kun kärsin ujostapissasta. Joten kun on siinä urinaarin eli sellaisen virtsaamisen tarkoitetun laitteen ( olen nähnyt miten siihen on kakattu...) edessä vetoketju auki kikuli kädessä odottaa virtsantuloa. Samalla siihen rynnistää viereen joku vieras mies niin no hankala hetki. JA auta armias jos se vielä aukaisee suunsa ja rupeaa puhumaan jotain! Mikään ei ole niin omituista kun pitää kullista kiinni ja puhua vieraan miehen kanssa JOKA myös pitää omasta elimestään kiinni!

4. Katsomiseen en osaa sanoa kun en ole käymälässä katsonut miesten elimiä.

Vierailija
28/80 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja voi herkälle naiselle tarjota kyynelten pyyhkimiseen. Ei tosin käytettyä.

Tippa kun tippa.

Vierailija
29/80 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä valua se pari tippaa siitä huolimatta, vaikka miten huolella kuivais. Onko siistillä miehellä vaippakin housuissa valmiina varalta?

Sen ymmärtää jos vahinko. Itselläkin voi muutama tippa mennä pikkareihin, mutta siinä sen muun kostumisen lomassa (olen palavasti rakastunut ja aika usein märkä ikävä kyllä). Eri asia jos ei viitsi vaivautua.

Muuten nämä on perusbiologiaa eikä häiritse.

T. Nainen

Vierailija
30/80 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kusen aina seisoviltaan ja ravistus riittää,joskus saattaa tippa mennä housuihin,mutta se ei haittaa,minut on ympärileikattu joten mitään nahkalerppuja ei ole tiellä eikä kiinnosta kurkkia muiden kulleja.

Muistakaa että yli 3 ravistusta lasketaan runkkaukseksi ja tosi miehellä on aina vähän keltaista edessä ja ruskeaa takana.

t.M40v

Vierailija
31/80 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.. ja sitten haluatte että otetaan suihin kun on kusinen kalu? Oman kokemuksen mukaan ei miehet mene pesulle ennen suihinottoa. Seisottaa ja pakko olis saada.

Riippuu ilmeisesti miehestä. Itse ainakin käyn pesaisemassa ennen suuseksiä. Eipä sitä kusista pillukaan ole kiva nuolla.

Vierailija
32/80 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termodynamiikan neljäs pääsääntö: "Hetkuta mitä hetkutat, mutta viimeinen tippa tulee kuitenkin housuun."

Pyyhin kyllä terskan jos paperia on tarjolla. Pisuaareissa ja metsässä ei ole, joten hygienia jää heikommaksi. Ikävää, mutta vaaratonta, koska virtsa itsessään on steriiliä ja alkkarit menee kuitenkin viimeistään illalla viahtoon.

Vierailija
33/80 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tippa kun tippa.

Veikkaan, että daamisi huomaa, kun kusista nessua tarjoat 😂

Vierailija
34/80 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pissaan istualtani. Ja kuivaan viimeiset tipat paperiin, ei kiinnosta antaa sen viimoisen pienen tipan/kosteuden mennä boksereihin. Istuessa voi helposti multitaskata, esim. monesti kun menen illalla pesemään hampaita, laitan harjan surisemaan ja istahdan pöntölle ja pesen hampuja ja pissaan siinä samalla.

Vierailija
35/80 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jännittävä kysymys. Jos nyt mietit fysiikan lakeja ja nesteen olemusta, ei mikään ravistelu tai vatkaus auta tietenkään kuivaamaan kaikkea pissaa. Entä jos itselläsi valuu vettä kädelle, millä konstilla, ihan näin salamyhkäisesti ja uteliaisuuttani kysyn, miten saat sen täysin kuivaksi? t. nainen

Vierailija
36/80 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pissaan istualtani. Ja kuivaan viimeiset tipat paperiin, ei kiinnosta antaa sen viimoisen pienen tipan/kosteuden mennä boksereihin. Istuessa voi helposti multitaskata, esim. monesti kun menen illalla pesemään hampaita, laitan harjan surisemaan ja istahdan pöntölle ja pesen hampuja ja pissaan siinä samalla.

Jotenkin söpöä.

Ap

Vierailija
37/80 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.. ja sitten haluatte että otetaan suihin kun on kusinen kalu? Oman kokemuksen mukaan ei miehet mene pesulle ennen suihinottoa. Seisottaa ja pakko olis saada.

Riippuu ilmeisesti miehestä. Itse ainakin käyn pesaisemassa ennen suuseksiä. Eipä sitä kusista pillukaan ole kiva nuolla.

Juu, mutta se on hiukan eri asia. Miehellä alkaa seistä ja hän haluaa suuseksiä just silloin tai muuten levikset repee. Harvempi nainen edes päästäisi miehen nuolemaan muuten kuin puhdasta.

Nyt varovasti tai ketju poistetaan Seksi-puolelle. Kuitenkin viaton kyssäri.

Vierailija
38/80 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole mies, mutta..taitaa riippua miehestä tämä....!

Vierailija
39/80 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Peniksen pää kuivataan vessapaperilla - tietenkin.

2) Istualtaan pissaan aina samalla kun lykkään paskat ja joskus muutoinkin, jos on esimerkiksi tullut ilmaisjakelulehti tms, jota selailla samalla.

3) Rakkoni ei ole varsinaisesti ujo, mutta penikseni on niin pieni etten siksi kehtaa kusta muiden nähden.

Turhaan häpeät, ei sitä seisokki päällä kukaan käy kusella ja se koko voi muuttua mielettömästi kun alkaa seisomaan. Ei sitä siitä pysty sanomaan kenellä on pieni ja kenellä ei. Mulla on aika iso, mutta löysänä ihan pieni.

Näin on, grower and shower. Erektiossa harvoin isoa eroa.

Vierailija
40/80 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan miehet - vaikka poikina kisaisivatkin kuka pissaa pisimmälle - ovat tässä iässä aika huonoja pissaamaan jos toinen katsoo vieressä. Ei vain irtoa. Mitenkähän mahtaa olla nuorena intissä?

Ihan tahallani olen testaillut. Itse pystyn pissaamaan vaikka mies olisi katsomassa. N40