Mies, arkaluontoinen (ei härski) kysymys
Olen aina miettinyt, että miten te miehet pissattuanne saatte pelkällä ravistelulla itsenne kuivaksi. Eikö ikinä tule tippoja housuun?
Olisin vielä kysynyt, kuinka moni pissaa istualtaan, ja miksi, ja monellako on ujo rakko. Tarkkailetteko vaivihkaa muiden miesten meloja pisuaareilla? Onko se ahdistavaa vai kivaa?
Tämä ei ole pervo postaus vaan silkkaa mielenkiintoa. En tullut exiltä ikinä kysyneeksi ja nyt deittailen enkä tässä vaiheessa ala pissajuttuja puhumaan. Kyse ei siis ole fetissistä.
Mies on outo eläin.
Kommentit (80)
Minulla on ujo rakko. En kehtaa kusta muiden nähden / kuullen. Menen aina koppiin tai odotan että kaikki on lähteneet pisuaareilta. Jos kopissa ja muita paikalla, käännän hanan (no pun intended) täysille kopissa, jos siellä on lavuaari, ja annan tulla. Muuten voi olla rakko räjähtämäisillään muttei kehtaa. Eikä PYSTY.
Koulussa sama juttu. Usein pidättelin koko päivän.
Onneksi mulla on nyt sellanen nainen, joka tunkee vessaan, kun olen siellä asioillani eikä välitä mitään. Voitaisiin tehdä tuota lumeenkusemistakin mitä joku ehdotti, eli nainen ohjaa kullia ja kirjotetaan rakastetun nimi. Tosin se on niin pitkä, että täytyy rakko olla täynnä... Voisin ehkä oppia vielä nauttimaan tästä, mutta siihen on pitkä matka.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kyllä minä ainakin vertailen muiden vehkeitä omiini. Se ei homoksi tee, vaikka tässäkin ketjussa näkyy olevan seksuaalisuudestaan epävarmoja homofoobikoita.
M37
En ymmärrä tätä kommenttia muka homofobikoista. Olen biseksuaali nainen, enkä todella halua nähdä vieraiden ihmisten sukuelimiä tai perseitä.
Rakkaanikaan en vessapuuhissa.
Pissaan yöllä istualtaan etten herätä naisystävää. Ei tarvitse laittaa valoja päälle että pystyy sihtaamaan.
Muuten en muitten miesten mulkkuja kustessa mulkoile, mutta pari on katsastanut minun, kun se on aika iso. Siinähän katsovat.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kyllä minä ainakin vertailen muiden vehkeitä omiini. Se ei homoksi tee, vaikka tässäkin ketjussa näkyy olevan seksuaalisuudestaan epävarmoja homofoobikoita.
M37
Kuten tossa aiemminkin tuli sanottua, niin se koko voi muuttua aika paljon erektiossa. Eli aika turhaan vertailet, kun se parisenttinen saattaa kasvaa parikymmentäsenttiseksi tarvittaessa.
Pissaan istualtaan. Joskus aloin tekemään niin, koska se on hygieenisempää. Nykyään kyllä kaduttaa, koska en uskalla pissata seisaaltaan wc-pönttöön kun en luota tähtäykseeni.
En käytä pisoaareja, koska minulla ei ole 20 senttistä meisseliä.
Tippa tulee housuihin jos ei pyyhi. Eikä ole iästä kiinni.
Enpä tätäkään asiaa ole tullut ajatelleeksi.
Yllätys myös että täällä on niin paljon miehiä.
Minulla on itselläni lievä pissafetissi eli tykkään pidätellä niin kauan kuin voin. Se kiihottaa seksuaalisesti, etenkin kun nojaan eteenpäin tai muutenkin haluttaa. Siihen on varmaan joku fysiologinen selitys... Olen kuitenkin nainen, eikä miehillä ilmeisesti samanlaista, koska pissiminen seisokin aikaan kai aikasen vaikeaa...
Kiinnostavia vastauksia kuitenkin 😊
Paljon hyviä vastauksia! Kuten joku tuossa yllä sanoi, niin en olis arvannut täällä olevan näin paljon miehiä. Kertokaa lisää vaan! 👍
Toinen asia on, että monelle miehelle tuntuu olevan vaikea asia (esim. seurustelun alussa) myöntää että pissattaa. Sitten jalat ristissä ja kupla otsassa vessaan kun viimein saa sen sanottua. Ei aikuiselle naiselle miehen vessahätä tai stondis ole mikään iso juttu - tai no, stondis VOI olla iso, mutta sen parempi se. Mutta siis perusbilsaa.
Konsensus kuitenkin lienee, että pari tippaa pissaa on housuissa, ellei pyyhi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ujo rakko. En kehtaa kusta muiden nähden / kuullen. Menen aina koppiin tai odotan että kaikki on lähteneet pisuaareilta. Jos kopissa ja muita paikalla, käännän hanan (no pun intended) täysille kopissa, jos siellä on lavuaari, ja annan tulla. Muuten voi olla rakko räjähtämäisillään muttei kehtaa. Eikä PYSTY.
Koulussa sama juttu. Usein pidättelin koko päivän.
Onneksi mulla on nyt sellanen nainen, joka tunkee vessaan, kun olen siellä asioillani eikä välitä mitään. Voitaisiin tehdä tuota lumeenkusemistakin mitä joku ehdotti, eli nainen ohjaa kullia ja kirjotetaan rakastetun nimi. Tosin se on niin pitkä, että täytyy rakko olla täynnä... Voisin ehkä oppia vielä nauttimaan tästä, mutta siihen on pitkä matka.
Kannattaa kertoa naiselle tuosta, niin hän voi vaikka pidellä vehjettäsi, kun pissaat. Kunhan ei ala heti seistä niin ettei seinille mene 😂
Harvemmin tulee muita vilkuiltua, mutta kerran lentokenttävessassa niin tein. Vilkaisin sitten naamaa ja huomasin, että siinähän lorotti pisuaariin tunnettu suomalainen poliitikko. Tämä siis ei ollut millään suomalaisella lentokentällä. Olen siis nähnyt entisen ministerin sen!
Utelias kirjoitti:
Olen aina miettinyt, että miten te miehet pissattuanne saatte pelkällä ravistelulla itsenne kuivaksi. Eikö ikinä tule tippoja housuun?
Olisin vielä kysynyt, kuinka moni pissaa istualtaan, ja miksi, ja monellako on ujo rakko. Tarkkailetteko vaivihkaa muiden miesten meloja pisuaareilla? Onko se ahdistavaa vai kivaa?
Tämä ei ole pervo postaus vaan silkkaa mielenkiintoa. En tullut exiltä ikinä kysyneeksi ja nyt deittailen enkä tässä vaiheessa ala pissajuttuja puhumaan. Kyse ei siis ole fetissistä.
Mies on outo eläin.
1) En oikeastaan saa, itselläni tulee tuon jälkeen useimmiten tippoja housuun. En ylensä virtsaakaan istualteni.
2) En ole joskaan tarkkailut muiden miesten meloja pisuaarilla. Se on helposti havaittavaa, todella homoa ja epämiellyttävää. Ujo rakko oli joskus teininä, silloin oli vaikea käydä pisuaareilla.
Mainio ketju 😊
Ja suurin osa vastauksista hyväntahtoisia ja vilpittömiä.
Itse en ole ikinä oikein tajunnut miehiä, parista seurustelusuhteesta huolimatta, joten nämä kaikki miesketjut opettavat lisää. Oli sitten kyse pissimisestä, erektiosta, tunteista, mistä vaan.
Mulla ei ollut yhtään veljeä 😕
Utelias kirjoitti:
Mies on outo eläin.
1. Pissin seisaaltani ja yleensä vieressä on lavoraari, jossa pesasen hepin pään.
2. Toisinaan on ujo rakko, eli mieluummin pissaan itsekseni.
3. En tarkkaile toisten meisseleitä. Esittelen mielelläni omaani, jos joku sitä haluaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi!
Hyi niitä naisia, joilla lorahtelee housuun trampoliinilla hyppiessä. Ja kun pyykkiä pestessä törmää vaimon käytettyihin alushousinhin, niin eipä tuo naistenkaan hygienia enää oikein vakuuta.
Kuka aikuinen nainen hyppii trampoliinilla? 😂 Eikö se ole lapsia varten?
Ainakin melkein satavuotias Kirsti Paakkanen jokunen vuosi sitten vielä...
MIEHET! Turvat tukkoon nyt! EI kaikkea tarvitse paljastaa!
Annetaan katos joiden asioiden olla ihan meidän miesten omia juttua.
Stanan lörppähuulet!
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin tulee muita vilkuiltua, mutta kerran lentokenttävessassa niin tein. Vilkaisin sitten naamaa ja huomasin, että siinähän lorotti pisuaariin tunnettu suomalainen poliitikko. Tämä siis ei ollut millään suomalaisella lentokentällä. Olen siis nähnyt entisen ministerin sen!
Oisit kovaan ääneen tokaissut " AH HA ! Munaton päättäjä OOT ! "
Vierailija kirjoitti:
Stanan lörppähuulet!
Et varmaan ymmärrä, että monella naisella nämä asiat auttaa inhimillistämään miestä. Silloin syntyy suurempi ymmärrys ja myös mahdollisuus syvempään yhteyteen. ❤
Moni mies kun yrittää esittää machoa yli-ihmistä, ja silti sillä tulee pissahätä siinä missä naisellakin.
Suuri osa meistä naisista vain tarvitsee miespuolisen ihmisen läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mainio ketju 😊
Ja suurin osa vastauksista hyväntahtoisia ja vilpittömiä.
Itse en ole ikinä oikein tajunnut miehiä, parista seurustelusuhteesta huolimatta, joten nämä kaikki miesketjut opettavat lisää. Oli sitten kyse pissimisestä, erektiosta, tunteista, mistä vaan.
Mulla ei ollut yhtään veljeä 😕
Sama täällä. En ymmärrä miehiä ja minulla on huonoja kokemuksia. Ehkä ajatus siitä, että housuun pari tippaa lirahtaa kuitenkin auttaa suhtautumaan siihen adonikseen, joka jostain syystä tätä ei niin missiä naikkosta piirittää. Että sekin on vaan ihminen, jolla aina ei ravistelu riitä ja saattaa jopa ujostuttaa pisoaarilla, ja rakko täyttyy ja on pakko tyhjentää.
Ei me niin erilaisia ollakaan loppujen lopuksi. Laitan itse aina vesihanan täysille kun menen vessaan. Exä nauroi sille ja viimein kertoi. Jotenkin ne ruumiintoiminnot, täysin luonnolliset, on niin noloja. Erektio, kostuminen, pissahätä jne. Jossain on menty pieleen, koska jos noita ei tule, SILLOIN on jotain pielessä.
Toisaalta täytyy myöntää, että oikein kiihottuneena on ihanaa pidätellä pissaa kunnes vatsaan koskee. En silti usko olevani mitenkään pervo. Se on vain jotenkin se kontrollin menetys ja pidättely.
Vierailija kirjoitti:
Stanan lörppähuulet!
Avaudu naiselle enemmän, ja hän avautuu sulle enemmän. Tehty ja testattu. Naiset on sellasia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole mies, mutta..taitaa riippua miehestä tämä....!
Siltä vaikuttaa, minulla on vain kokemusta itsestäni. Ikää on jo reilusti yli 50 ja muutama heputus riittää eikä tule tippoja housuun, eikä ole tarvinnut kuin kerran nuorena yhdenyön naiselta saadun taudin jälkeen viikon käyttää paperia pyyhkimiseen ja niin kauan kuin antibioottikuuri alkoi tehota.
Ap:n kysymykseen vielä lisätietona, että terskassa on päässä sulkijalihas, joka sulkee putken varsin hyvin. Ainakin uutena se toimii varsin hyvin kaikilla, mutta Vanhemmiten se voi joillakin löystyä, mutta ei silti aivan kaikkien tarvitse turvautua paperiin pyyhkimiseen tai sotkea kalsareita.
Minulla vaikka on jo lievä eturauhasta rentouttava lääkitys, eturauhanen hieman ikään tyypillisesti kuuluvana vaivana laajentunut ja ilman sulkijalihasta rentouttavaa lääkitystä jos juo paljon olutta, kahvia tms. joka aiheuttaa enemmän tarvetta virtsata, on vaikea tyhjentää rakkoa kokonaan. Lääkitystä aiemmin käytettiin eturauhasen höyläystä, mutta sitä, tehdään enää parille prosentille joilla vaiva on paha. Höyläyksen riski on arpikudos jos sitä tulee sulkijalihakseen, joka voi aiheuttaa rakoon vuotamista ja siten virtsan karkaillua, siksi sitä,ei tehdä enää ensivaiheessa toisin kuin vielä yli 25v sitten oli tapana.
Joo ja en ole katsellut toisten vehkeitä millään silmällä WC:ssä, heterona ei kiinnosta. Uimahallin saunassa ja pesutiloissa on joskus huomannut jonkun olevan ympärileikattu, mutta siitäkään voi oikein päätellä mitään varmasti eikä ole kovin tavatonta. Joku voi olla uskonnollisista syistä ympärileikattu, mutta ympärileikkauksia tehdään myös terveydellisistä syistä, jos esinahka on kireä ja aiheuttaa esim kipua yhdynnässä. Minulla näitä ongelmia ei ole koskaan ollut.
mies 56v
1) Pippelin pään kuivaan vessapaperia apuna käyttäen, ja jos sitä ei ole saatavilla, "niistän" sen kokemuksen opettamalla tavalla sormieni väliin. Ravistustekniikka ei mielestäni toimi riittävän hyvin.
2) En yleensä pissaa istualtani. Eturauhanen saattaa ärtyä, jos pissin istualtani huonossa asennossa. Istunnot pytylle on ylipäätään hoidettava varovasti, ettei terska vahingossa läpsähdä posliiniin.
3) Minulla ei ainakaan ole ujo rakko. En tiiraile miesten pippeleitä pisoaareilla, lorottelen vain luontevasti. Pisoaareilla ahdistaa vain jotkut vanhat papat, jotka saattavat kännissä roiskia.