Miksi naiset käyttää härskejä salihousuja?
Tänään edessäni tyttö teki pyllistelyliikkeitä ja hänen salihousuista paistoi läpi häpyhuulet! Edestäpäinkin ne olivat kuin ohuet alkkarit, jotka on vedetty korviin ja kamelinjalka paistaa. Miksi tällainen on sallittua? Tekevätkö naiset tätä tahallaan kiusatakseen miehiä?
Kommentit (30)
Mä käytän trikoita, eikä mulla ainakaan erotu häppärit. On muute parhaat salihousut, kun eivät hiosta ja siirtää hien heti pois iholta.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän trikoita, eikä mulla ainakaan erotu häppärit. On muute parhaat salihousut, kun eivät hiosta ja siirtää hien heti pois iholta.
Niinhän sinä luulet. Yllättävän moni nainen ei ilmeisesti katso itseään peilistä kun lähtee ulos, tai sitten haluaa tarkoituksella esitellä alusvaatteitaan ja kroppansa yksityiskohtia.
Vierailija kirjoitti:
No hyväksytykö myös miesten trikoiden käytön?
Tuollainen huomiohuoraaminen on nykyään ilmeisesti muotia. Ainakin naisten vaatteista päätellen.
Älä käy siellä vitun salilla jos noi ahistaa
Mä tykkään sarjojeni välissä katsella, kun miehet eivät saa musta silmiään irti ja teltta sen kun nousee siellä löysien salishortsien haaruksessa;)
Mun mielestä miehet sais myös laittaa oikein tiukat trikoot! Harmittaa, kun ne on salilla niin löysissä housuissa, ettei erotu kunnolla timmit perseet :/ Tämä siis toki koskee niitä, jotka oikeasti treenanneet kunnolla ja ovat hyvässä kuosissa, eli heillä ainakin (useimmiten) perse kunnossa. Toki läskit ja muuten vaan löysätkin voi trikoita käyttää, mutta tuskin silloin tulee kovin paljon ihailua...
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen huomiohuoraaminen on nykyään ilmeisesti muotia. Ainakin naisten vaatteista päätellen.
Mikähän mahtaa olla sit sitä "ei-huomiohuoraamista"? Jätesäkkiin pukeutuminen? Minä olen nainen jolla ei ole kroppaa mitä näyttää, mutta mua ei haittaa sitten millään tasolla naiset jotka pukeutuu kireisiin salivaatteisiin. Se ei loukkaa tai satuta mua millään tavalla.
Ite en kyl tollasia käyttäis. Olin h&m:llä sovittamassa jumppatrikoita yks päivä, ihan tavallisia mustia. Ja niistä paistoi perse ihan täysin läpi! Mitä ihmettä, miks tarvii tehdä niin hentoisista kankaista niitä pöksyjä kun paistaa kaikki läpi. Eikä mulla edes ole mitenkään muhkea perse, voin vaan kuvitella miten jonkun treenattu tai läski perse niistä paistaa. Ehkä se tyttö ei ollut tietoinen, että kankaasta näkyy läpi
Vierailija kirjoitti:
Älä käy siellä vitun salilla jos noi ahistaa
Olen vuosikausia käynyt salilla, mutta siitä on tullut juuri vitun sali. On oikeasti noloa, kun alkaa ottaa eteen kesken kaiken ja pitää keskittyä siihen, ettei silmä harhaile tarkoituksella eteeni tulevan naisen haaraväliin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksytkö itse miesten mekot tai naisten yläosattomuuden? Pointti: on paljon vaatteita ja pukeutumiskäytäntöjä, jotka ovat erilaiset eri sukupuolille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksytkö itse miesten mekot tai naisten yläosattomuuden? Pointti: on paljon vaatteita ja pukeutumiskäytäntöjä, jotka ovat erilaiset eri sukupuolille.
No millä perusteella trikoot kuuluu siihen sarjaan?
Hauska sattuma, eilen todistin itsekin läpinäkyviä jumppahousuja. Jumpan aikana edessä olevalla tytöllä oli mustat housut, jotka suorana ollessa olivat ihan peittävät, mutta kyykyissä ja vastaavissa venyttävissä asennoissa ihonväri loisti läpi. Yritin olla tuijottamatta, mutta kyllä siinä tuli pohdittua muun muassa sitä, oliko naisella päällään stringit, kun mitään kankaita ei näkynyt peittävän takapuolta jumppahousujen alla, ainoastaan takasauma suojasi "näkymää". Täytyy myöntää että olin myös hieman kateellinen, kun kyseinen takapuoli oli paremman muotoinen kuin omani, vaikka sitä "ylimääräistä" oli selvästi enemmän. Mutta toivon mukaan tyttö oli tietoinen että kankaasta näkyy venyessään läpi, ei tuo nyt muuten kovin häiritsevä kokemus ollut.
Luulin että täällä puhuttiin ihan oikeista salihousuista. Mutta olikin taas trikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyn, jos käyttävät alla kunnollisia boksereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No millä perusteella trikoot kuuluu siihen sarjaan?
Millä perusteella vaikkapa narutoppi kuuluu naisten sarjaan? Tiukat vaatteet ylipäätään mielletään useimmiten naisellisiksi. Oli kyseessä sitten tyköistuva t-paita, toppi tai trikoot.
Kun käyn salilla, en todellakaan käytä mitään kireitä trikoita vaan tyyliin lökäreitä.. Ihan vaan sen takia että on todella oksettavaa ja ahdistavaa kun kaiken maailman setämiehet katselevat sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Ite en kyl tollasia käyttäis. Olin h&m:llä sovittamassa jumppatrikoita yks päivä, ihan tavallisia mustia. Ja niistä paistoi perse ihan täysin läpi! Mitä ihmettä, miks tarvii tehdä niin hentoisista kankaista niitä pöksyjä kun paistaa kaikki läpi. Eikä mulla edes ole mitenkään muhkea perse, voin vaan kuvitella miten jonkun treenattu tai läski perse niistä paistaa. Ehkä se tyttö ei ollut tietoinen, että kankaasta näkyy läpi
Mulla on niken treenitrikoot ja niistä ei näy läpi missään asennossa.
T. 2
Mitä sitten, jos nainen haluaa pukeutua niin, että näyttää hyvältä/seksikkäältä? Eiköhän jokainen nainen saa pukeutua miten haluaa.
Naisille on kaikki vaatteet sallittuja koska naiset ovat miesten yläpuolella.