Mies pettänyt kahta edellistä seurustelukumppania
Voiko luottaa että olisi muuttunut? Kovasti yrittää vakuutella että tämä on nyt erilaista.
Kommentit (20)
Mitä sitten?! Sovitte avoimesta suhteesta niin ei tarvitse nähdä peikkoja joka puolella.
No ei todellakaan voi luottaa, älä edes mieti. Vittu miten tyhmiä jotkut naiset on.
No mutta eihän sen historian pitänyt merkitä mitään. Jos kerran uskotte ihmisten voivan kasvaa henkisesti ja muuttua ajan kuluessa, niin miksei myös tässä asiassa?
Tai niinhän sitä ainakin perustellaan jos on puhe aiemmasta seksihistoriasta kun aloittaa uutta suhdetta. Ei tämä ole sen kummempi juttu. Joko ihminen toistaa historiaansa tai hänellä on mahdollisuus muuttua.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan voi luottaa, älä edes mieti. Vittu miten tyhmiä jotkut naiset on.
Sitä se on , kun luetaan liikaa niitä Harlequin- kirjoja joissa naisen rakkaus pelastaa sen miehen kaikelta pahalta ja sitten he elävät onnellisena elämänsä loppuun asti. Naiset ei koskaan kasva aikuiseksi vaan uskovat satuja hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Ja saman hän on sanonut niille kahdelle edelliselle.(joille jäi kiinni)
Ei ole jäänyt kummallekkaan kiinni.
Lähde ihan siitä, että yksikään suhde ei ole turvassa pettämiseltä. Jopa sinä voit pettää vaikka nyt luulet että et sitä ikinä tekisi. On tekopyhää väittää jotain muuta.
Kysy itseltäsi, jaksatko elää jatkuvan epäluottamuksen ja epävarmuuden kanssa jos päädytte parisuhteeseen, Ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämänkin valehteli? Mutta hei, eihän mitään ole tapahtunutkaan, kun ei ole todisteitakaan. Ukko voi perua puheensa ja "tunnustuksensa" milloin vain. Juupas eipäs juupas, jännämies on ihana ja uus, suorastaan ihanuus!!!
Avoin suhde tai ero olisi minun lääkkeeni asiaan. Mieskö itse kertoi ap:lle pettämisistään?
Yksi mahis on, että käyt ap varmuuden vuoksi vieraissa niin jos mies sortuu taas ja tunnustaa niin sanot vaan, että "ei se mitään, panin mäkin yhtä jätkää tossa huhtikuussa". Näin minä tein, kun exäni aina hölötti, että "kaikkihan ne joskus pettää"... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, just...
Sinusta on ok olla kumppanin kanssa, joka ei kykene rehellisesti ja avoimesti puhumaan asioista?! Kyllä miehellä pitää olla sen verran munaa, että ottaa vastuun virheistään.
Ei jatkoon.
En itse ehken uskaltaisi tuollaisessa tilanteessa jatkaa suhdetta. Mutta jos sellaista edes harkitset, siis jatkamista, olisi olennainen asia se, miten mies puhuu aiemmista pettämisistään. Onko vika ollut huonossa suhteessa/inhottavass naisessa/tolkun meneminen kännissä jne.
Mikä tahansa selittely nimittäin kertoo, että mies/pettäjä näkee syyn muissa/olosuhteissa, ei itsessään ja silloin todennäköisesti pettää uudelleen. Myös sen vakuuttelu että "meidän juttu on ihan erilainen, rakastan sua enemmän jne" on samaa tuubaa, ei jatkoon.
Jos mies näkee vian ja syyn pettämiseen VAIN itsessään ja on valmis välttämään kokonaan tilanteita joissa aiemmin on pettänyt (kännissä baarissa---ei enää koskaan kännissä baariin ilman sua jne), voisin ajatella hänen ehkä oppinen virheistään ja haluavan nyt olla uskollinen.
Silti, helposti jonkunlainen epäilys jää, haluatko todella elää sellaisen epäilyksen kanssa?
nimim. nainen, kahdessa vakavassa suhteessa pettänyt, sen jälkeen ei koskaan (edes huonossa suhteessa), mutta vika oli VAIN minussa kun petin, se oli oma valinta ja kun tajusin miten väärin se on, päätin ettei enää koskaan ja se päätös on pitänyt kohta kaksikymmentä vuotta (en koskaan jäänyt kiinni, joten siitä ei mielenmuutos tullut, enemmän moraalisesta/uskonnollisesta tajuamisesta).
Vierailija kirjoitti:
En itse ehken uskaltaisi tuollaisessa tilanteessa jatkaa suhdetta. Mutta jos sellaista edes harkitset, siis jatkamista, olisi olennainen asia se, miten mies puhuu aiemmista pettämisistään. Onko vika ollut huonossa suhteessa/inhottavass naisessa/tolkun meneminen kännissä jne.
Mikä tahansa selittely nimittäin kertoo, että mies/pettäjä näkee syyn muissa/olosuhteissa, ei itsessään ja silloin todennäköisesti pettää uudelleen. Myös sen vakuuttelu että "meidän juttu on ihan erilainen, rakastan sua enemmän jne" on samaa tuubaa, ei jatkoon.
Jos mies näkee vian ja syyn pettämiseen VAIN itsessään ja on valmis välttämään kokonaan tilanteita joissa aiemmin on pettänyt (kännissä baarissa---ei enää koskaan kännissä baariin ilman sua jne), voisin ajatella hänen ehkä oppinen virheistään ja haluavan nyt olla uskollinen.
Silti, helposti jonkunlainen epäilys jää, haluatko todella elää sellaisen epäilyksen kanssa?
nimim. nainen, kahdessa vakavassa suhteessa pettänyt, sen jälkeen ei koskaan (edes huonossa suhteessa), mutta vika oli VAIN minussa kun petin, se oli oma valinta ja kun tajusin miten väärin se on, päätin ettei enää koskaan ja se päätös on pitänyt kohta kaksikymmentä vuotta (en koskaan jäänyt kiinni, joten siitä ei mielenmuutos tullut, enemmän moraalisesta/uskonnollisesta tajuamisesta).
Hei kiitos. Mitä ollaan puhuttu niin ensimmäisellä kerralla syynä oli kosto (tyttöystävä petti ja sitten loukkaantuneena päätti tehdä samoin), toisella kerralla kännissä kun suhde oli loppumassa (tätä katuu kuulemma eniten elämässään) ja kolmas kerta oli samanlainen kuin ensimmäinenkin. Katuu sitä mitä on tehnyt ja on sanonut haluavansa terapiaan jotta voisi muuttaa käytöstään. Minulle silti näyttää ettei löydä vikoja itsestään vaan ympäristöstä ja muista.
Voin paljastaa että olen itsekin pettänyt. Kaduin tätä aidosti ja muutin käytöstäni. Lopetin alkoholin juomisen ja en tapaa enää miespuolisia kavereitani kahden. Menetin melkein koko kaveripiirini tämän takia mutta en halua tehdä samaa virhettä enää koskaan. Joten haluan uskoa ihmisten muutokseen. Sinun tekstistäsi näkee että olet muuttunut :)
Mulla on ollut muutama parisuhde. 2 suhteessa petin puolisoa. Toisessa näistä kahdesta ex petti mua.
Noiden suhteiden jälkeen en ole pettänyt. Enkä petä. Noista suhteista on monta vuotta aikaa.
kysymys onkin että luotatko sinä häneen ja haluatko antaa mahdollisuuden? kertoiko hän itse noista pettämisistä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut muutama parisuhde. 2 suhteessa petin puolisoa. Toisessa näistä kahdesta ex petti mua.
Noiden suhteiden jälkeen en ole pettänyt. Enkä petä. Noista suhteista on monta vuotta aikaa.
Sama juttu, olen joskus pettänyt. Eikä ole tullut mieleenkään alkaa nykyiselle kumppanille kertoa vanhoja asioita tai tentata häneltä, onko hän pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
kysymys onkin että luotatko sinä häneen ja haluatko antaa mahdollisuuden? kertoiko hän itse noista pettämisistä
Joo kertoi itse kun puhuimme siitä mitä asioita kadumme elämässä.