MITÄ MÄ TEEN?
mies kulkee reissuhommissa. asuu muualla ja vapaapätkät täällä kotona. omistuasunto, ei lapsia. nyt tarjottiin paikkaa, johon työmatka olisi 140 km suunta. voisi kulkea tästä kotoa. tulot pienenisivät hieman. olisi 4 kk määräaikaisuus ja sitten voisi joko jatkaa tai palata takas virkavapaalta omaan työhön. olin ihan innoissaan kun on hakenut täältäpäin paikkoja ja tuo on lähimpänä vaikkakin pitkä kulkea....
mies sanoi ettei ota paikkaa. kuulemma liian pitkä matka. mieluummin on muualla (paljon kauempana ja vain vapaat täällä) olen niin turta etten jaksa edes itkeä. mitä tässä kannattais tehä????
Kommentit (4)
vastatkaa joku, on niin paha olla!!!1
Mieti nyt vähän itsekin... Jos olet miestä jättämättä sen takia, ettei hän halua joka päivä ajaa 280km autolla, niin olet kyllä järjetön.
vaan vuorot jaksoissa, tyyliin 3pvää töitä, yöpyy siellä, 3 vp. matkakuluthan saa huomioitua verotuksessa!
se on vaan semmonen homma et jos tästä kiletäytyy ei saa enää tältä seudulta töitä...
.ap josta tuntuu niin pahalta. . .
Ja todellakin 140 km on aivan helvetin liian pitkä matka. Minä väsyin tuohon työmatkaan.
No ehkä sitä jaksaisi 4 kk, mutta ei se jatkuva muutos ja epävarmuuskaan ole nannaa.
Jospa miehesi ei halua olla vakavasti kanssasi? Hyvähän se on, että hän elää kuten haluaa? Entä jos sinä et sovi kuvioihin? Hyvähän se on arvot ja tavoitteet katsastaa nyt, ennen kuin teette lapsia!!!