Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just, kiva kun huomasin tänään että nyt on syksy :-(

..........
14.08.2016 |

Koko viime syksyn ja talven odotin kevättä ja kesää ja taas ne loppuivat ennen kuin ehtivät edes kunnolla alkaa. Nyt taas eletään yhä pimeämpää, kylmempää, sateisempaa ja ikävämpää aikaa kuin kaikki kasvit kuolevat, linnut lentävät ulkomaille, hyönteiset kuolevat, nisäkkäät vaipuvat talviuneen ja sitten pitää kestää kaikki saakelin märät ja tuuliset, kylmät, pimeät ja ankeat pitkät kuukaudet jolloin tuuli ulvoo nurkissa, koko ajan sataa räntää tai vettä ja kenkien mukana sisälle kulkeutuu kilokaupalla kuolleita lehtiä, märkää hiekkaa ja mutaa. Sitä paitsi minua vaivaa jo nyt älyttömän kova syysmasennus, jonka aikana haluan vain kuolla ja joka hellittää aikaisintaan joskus helmikuun lopulla tai yleensä vasta maaliskuulla. Eli seuraavat 7 kuukautta on taas pelkkää kitumista ja kärsimistä talvellakin kun on joko tosi ikävät loskakelit tai sitten joka paikassa niin liukasta, että meinaa joka askeleella väkisin kaatua.

Kaiken lisäksi nyt on pian täydenkuun aika ja se taas merkitsee sitä, että ensi viikolla ja mahdollisesti seuraavalla viikolla minä en pahemmin saa unta ja jos saankin, niin näen koko ajan niin skitsoja painajaisia, että olen herätessä väsyneempi kuin nukkumaan mennessä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää muualle hellevikisijät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme