Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin uusi meikkimainos

Vierailija
14.08.2016 |

Kuka tuo cruellan oloinen nainen on?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä huonompiakin (mukaan lukien Lidlin) mainoksia nähty. 

Vierailija
22/30 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea käsittää että jotkut eivät ymmärrä mainosta :O

Ehkä se vetoaa tietynlaisen huumorintajun omaaviin parhaiten ja muihin ei niinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee sen mallin kuvat mitä on ulkomainoksissa. Itse en ainakaan niiden perusteella ostaisi noita kun saa mallinkin näyttämään noin epäviehättävältä.

Vierailija
24/30 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella omituinen mainos. En ymmärrä sitä ollenkaan.

Mä ymmärrän sen niin, että tuo nainen on tosi tarkka, tiukka ja vaan paras kelpaa. Työpaikalla on vaan kusisia Lidlin meikkejä, josta tää aluksi suuttuu, mut sit kokeiltuaan tajuaakin, että ne on perkeleen hyviä ja menee ostamaan niitä vinon pinon. "Hinta ei katso laatua."

Vierailija
25/30 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kelpaa vain paras. Hän on Suuri Meikkitaiteilija. Hirveä katastrofi, jos limusiinissa on MUOVISET lasit. Kaikki jännittävät, koska tietävät ettei naiselle kelpaa juuri mikään. Hotellihuonekin oli SININEN. Vaihdettiin punaiseen.

Mutta Cien-meikit toimivat ja kelpaavat :)

Täytyy kyllä testata itsekin. Ja Kirsi Pyrhönen on todella upea malli.

Vierailija
26/30 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliitin Esoteeriset Symbolilt -blogissa on avattu mainoksen vapaamuurarisymboliikka. Ja kuten yleensä, nämä symboliikkaa vilisevät ja niiden ehdoilla tehdyt mainokset/videot/ohjelmat/elokuvat, jättävät osaan katsojista epämääräisen epämiellyttävän olon.

Vierailija
27/30 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan selkeää parodiaa viitaten elokuvaan Paholainen Pukeutuu Pradaan, jossa Meryl Streep näyttelee saman oloista hirviömammaa, jolle mikään ei ole tarpeeksi hyvä. Minusta ihan hilpeä mainos.

Vierailija
28/30 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mainos ole mikään taideteos jota tulkitaan ja selitellään. Juttu sinänsä mielipidekysymys, sen sijaan muovinukkemaisen mallin ihannointi järkyttää.

Vierailija
29/30 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mainos tuo mieleeni erään todellisen henkilön, joka on kosmetologi ja myöskin ollut opettajana alalla. Liikkunut huippuseurapiireissä, asui vuosia Lontoossa ja on todella tarkka meikkien, hotellien,  vaatteiden ja ihan kaiken laadusta. Tietää käyttäytymisetiketin ja on vaatelias ihan joka asiassa. Ulkonäkökin passaa muuten, mutta kyseinen henkilö on nuorempi. :D Ettei olisi ollut esikuvana tuohon? Varsinkin se muovisten lasien napautus toi niin elävästi mieleen tyypin.

Vierailija
30/30 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ripsarit on aina loppu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan