Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ekojen treffien jälkeen päätätte jatkosta?

Vierailija
14.08.2016 |

Kysyykö yleensä jompikumpi heti että vieläkö nähdään?
Oletko tullut torjutuksi veemäisesti - kommentoitu ulkonäköä tai muuten?

Kommentit (34)

21/34 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Tinderissä eräs mies ehdotti Ensitreffejä lenkillä. Oli siis talvi ja pakkasta. Ei voisi vähempää kiinnostaa pukeutua treffeillä toppatakkiin.

Minä käyn mieluiten treffeillä ravintolassa illallisella.

Vierailija
22/34 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia treffipaikkoja sovitte? Itseäni ei kiinnosta tuntemattoman ihmisen kanssa syömään tai kahville meneminen. Ei kiinnosta myöskään käyttää tuntemattomiin naisiin rahaa, joten parempi mennä johonkin maksuttomaan juttuun, jolloin ei heti tule kiusallista tilannetta, kun laitan naisen maksamaan omat menonsa. Tosin saisi heti karistettua hyötyä hakevat naiset, jotka olettavat miehen maksavan.

Kuka moderni nainen nykypäivänä olettaa miehen maksavan laskun treffeillä?

Minä olen viime elokuun jälkeen käynyt 10 kertaa treffeillä, joista kerran kahvilassa ja muina kertoina ravintolassa illallisella ja aina olen maksanut oman laskuni. Yhden kerran mies olisi halunnut maksaa minun laskuni eli 29€, mutta en antanut, kun minulle olisi tullut siitä sellainen olo, että olisin jotain velkaa ja muutenkin miehellä oli minun kanssani samanlaiset tulot (eli ei kovin isot), niin voin ihan hyvin maksaa omat juttuni.

Kerran Tinderissä olin puhunut erään miehen kanssa treffeille menosta ja tunne oli siis molemminpuolinen. Mies itse ehdotti, että löhdettäisiinkö keilaamaan ja kun minä taasen ehdotin, että mennäänkö ravintolaan syömään, poisti mies matchin. Minä en ainakaan pysty keskittymään jutteluun samaan aikaan kun keilaan. Mikseiköhän tälle miehelle käynyt se, että oltaisiin käyty ensin vaikka Pancho villassa burgerilla ja sen jälkeen keilaamassa?

En tajua miksi kovin usein miehet ehdottavat jotain keilaamista. Itse en ainakaan ole edes koskaan keilannut, eikä yhtään kiinnosta sellainen, tuskin osaisinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Kerran Tinderissä eräs mies ehdotti Ensitreffejä lenkillä. Oli siis talvi ja pakkasta. Ei voisi vähempää kiinnostaa pukeutua treffeillä toppatakkiin.

Älytön ajatuskin mennä ensitreffeillä pakkaseen juoksemaan.

Vierailija
24/34 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia treffipaikkoja sovitte? Itseäni ei kiinnosta tuntemattoman ihmisen kanssa syömään tai kahville meneminen, vaan haluan jotain tekemistä, jolloin tilanne ei ole niin kiusallinen ja tylsä. Kohderyhmäni on 16-30 vuotiaat naiset ja olen itse 26. Miten reagoisitte jos mies pyytäisi vaikka lenkille, pelaamaan frisbeetä tai vaikkapa pokemonia? Ei kiinnosta myöskään käyttää tuntemattomiin naisiin rahaa, joten parempi mennä johonkin maksuttomaan juttuun, jolloin ei heti tule kiusallista tilannetta, kun laitan naisen maksamaan omat menonsa. Tosin saisi heti karistettua hyötyä hakevat naiset, jotka olettavat miehen maksavan.

Eikö juuri siksi kannattaisi mennä vaikka kahvilaan, jotta paljastuu heti, jos sellaisessa tilanteessa toisen kanssa on kiusallista ja tylsää? Ainakin minulle se olisi merkki siitä, että ei synkkaa eikä olla oikeat henkilöt toisillemme. Oikean ihmisen kanssa ei ole kiusallista eikä tylsää. Kuulostaa siltä, että yrität lenkkeilyllä tai pokemonin pelaamisella saada tylsät treffit sujumaan paremmin, mutta siinähän tulee tehtyä vain virhearviointeja siitä, oliko toisen kanssa kivaa ja voisiko olla jatkossakin.

Vierailija
25/34 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.M kirjoitti:

Olen pitkästä liitosta eronnut mies 50 + käynyt jonkin verran treffeillä ja yleensä on ollut ihan mukavaa, muutaman kanssa käyty myös toisilla treffeillä ja soiteltu kenties välissä. Sitten yks kaks, ennen sovittua viikonloppua tuleekin lyhyt ilmoitus, että pitääkin hoitaa lapsenlasta, koiraa tms. eikä enää kuulu mitään eli suomeksi sanottuna tapahtuu ghoustaus syystä tai toisesta, jää miettimään mitä on tapahtunut ? Yllättävän yleistä toimintaa myös naisille, itse sanon suoraan ja asiallisesti jos syystä tai toisesta ei kiinnosta, naisille se tuntuu olevan vaikeampaa.

Tinder-treffejä paljon harrastaneena olen huomannut, että tämä on se yleisin toimintatapa myös miehillä. Ensimmäisten treffien jälkeen sovitaan toiset, mutta sitten ne perutaankin jonkun äkillisen menon takia ilman uutta ehdotusta. Itse en edes sovi toisia treffejä, jos en ole kiinnostunut, ja sanon sen ihan suoraan.

N46

Vierailija
26/34 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kymmenen treffien kokemuksella, siellä treffeillä ei koskaan sovittu mitään, mutta kotiin päästyä laitettiin viesti, jossa kiitettiin ja kerrottiin haluaako vielä nähdä vai ei. Ja jos molemmat halusi, niin siitä se lähti.

95% tapauksista, mies olis halunnut nähdä uudestaan, mutta minä en. Yhden kanssa peli oli niin selvä, ettei kumpikaan laittanut edes viestiä. Yhdestä olisin ollut kiinnostunut, mutta mies ei, sen huomasi jo treffeillä. Loppujen kanssa tuli tokat treffit.

Vierailija
27/34 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei ole kukaan kysellyt, että tavataanko uudelleenkin, enkä itsekään ole ikinä tuollaista kysellyt.

Aina on homma jatkunut luontevasti eteenpäin, eli sovittu uudet treffit heti paikalla (kysyy esim. mitä toinen tekee ensi viikonloppuna ja sovitaan tekevämme yhdessä jotain) ja/tai mies laittanut viestiä heti treffien jälkeen ja viestein sovittu uusi tapaaminen.

Tai sitten treffit on vaan jatkuneet ja jatkuneet, on menty jomman kumman luo ja oltu monta päivää yhdessä, käyty välillä töissä/koulussa ja oltu ehkä yö/kaksi yksikseen, jonka jälkeen taas menty toiselle yökylään jne.

Eli sinulle kelpaa suhteeseen ihan kuka vaan sattuu treffeille oyytämään?

Vierailija
28/34 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin ajan päästä on tullut ehdotus toisista treffeistä. Jos mies on ollut jotenkin epämiellyttävä, olen vastannut kieltävästi. Jos mies on ollut ihan OK, olen vastannut myöntävästi. En ajattele niin ehdottomasti, että mielenkiinnon pitäisi herätä heti ensimmäisillä treffeillä.

Vierailija
29/34 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkin ajan päästä on tullut ehdotus toisista treffeistä. Jos mies on ollut jotenkin epämiellyttävä, olen vastannut kieltävästi. Jos mies on ollut ihan OK, olen vastannut myöntävästi. En ajattele niin ehdottomasti, että mielenkiinnon pitäisi herätä heti ensimmäisillä treffeillä.

Minä en tapaa toista kertaa, ellei selvästi ole kipinää ilmassa ja orastavaa ihastusta, molemmin puolin.

30/34 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34-vuotias lapseton nainen ja muutama viikko sitten kävin treffeillä 37-vuotiaan lapsettoman miehen kanssa ja hän itse sanoi, että hän haluaa lapsen. Kun minä sanoin, etten halua ollenkaan hankkia lapsia, oli hän aivan äimän käkenä ja hän sanoi : "mä luulin, että kaikki naiset haluavat lapsia".

Vierailija
31/34 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

34 ja vuodesta toiseen Tinderissä.... oletko ajatellut nostaa tasoasi? Tinderissä ei ole kuin sun kaltaiset jämäpalat

Vierailija
32/34 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Olen 34-vuotias lapseton nainen ja muutama viikko sitten kävin treffeillä 37-vuotiaan lapsettoman miehen kanssa ja hän itse sanoi, että hän haluaa lapsen. Kun minä sanoin, etten halua ollenkaan hankkia lapsia, oli hän aivan äimän käkenä ja hän sanoi : "mä luulin, että kaikki naiset haluavat lapsia".

Hassu mies, luuli sinua naiseksi.

Vierailija
33/34 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Älytön ajatuskin mennä ensitreffeillä pakkaseen juoksemaan.

Tuttu kävi muutama vuosi sitten hiihtotreffeillä. Hiihtolenkin jälkeen menivät julkiseen saunaan ja avantoon. Oli kuulemma parhaat treffit ikinä ja pariskunta asuu nykyään yhdessä. Toki kumpikin osapuoli ahkeria hiihtäjiä, joten treffitapa oli luonteva. 

Vierailija
34/34 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tiedän jo treffien aikana, etten halua toisia treffejä, niin treffien lopuksi kerron treffikumpanille etten usko meistä tulevan mitään, kiitän treffiseurasta ja toivotan kaikkea hyvää jatkossa. Ikinä ei ole yksikään kommentoinut minua negatiivisesti, joku on harmitellut ettei kemiat kohdanneet.

Mikäli haluaisiin tavata uudestaan, niin kerron tämän treffikumppanille. Hän joko toteaa heti, ettei hän halua tavata uudestaan, sanoo miettivänsä ( eli todellisuudessa ei halua tavata uudestaan )  tai sovimme uudet treffit. Mikäli toinen kertonut, ettei halua uusia treffejä, niin ikinä en ole häntä arvostellut mitenkään.