Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa lopettaa psykakäyntejä

Vierailija
14.08.2016 |

Oon yli vuoden ravannu psykalla ja niistä käynneistä tulee vain entistä surkeampi olo :/ Ahdistaa ihan hirveästi enkä mä halua puhua sille. Olen alakäinenen ja se juoruaa mun asiat vanhemmille, joitten takia mä oikeastaan käyn psykalla... Miten mä lopetan siellä käymisen?
N17

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoito siellä on vapaaehtoista. Et vaan mene,tai sanot työntekijällesi,että et halua käydä,tai pyydät toista työntekijää. Tai sanot vanhemmillesi,että ottavat puheeksi asian työntekijän kanssa.

Vierailija
2/5 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoito siellä on vapaaehtoista. Et vaan mene,tai sanot työntekijällesi,että et halua käydä,tai pyydät toista työntekijää. Tai sanot vanhemmillesi,että ottavat puheeksi asian työntekijän kanssa.

Okei. Eli riittää että mä soitan/lähetän viestin ja sanon etten käy enää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee ilmoitus tietojen luovuttamisesta ilman lupaasi tietosuojavaltuutetulle ja ylilääkärille. mikäli alaikäistenkään tietoja ei saa vanhemmille luovuttaa.

Vierailija
4/5 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

. Just niin. Jos ne on kovin huolissaan ja sitä mieltä,että tarvitset hoitoa,saattavat tehdä lastensuojeluilmoituksen. Fiksuinta olisi vaan ottaa asia puheeksi työntekijän kanssa. Voithan tekstarilla selittää,miksi haluat lopettaa.

Vierailija
5/5 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

. Just niin. Jos ne on kovin huolissaan ja sitä mieltä,että tarvitset hoitoa,saattavat tehdä lastensuojeluilmoituksen. Fiksuinta olisi vaan ottaa asia puheeksi työntekijän kanssa. Voithan tekstarilla selittää,miksi haluat lopettaa.

Kiitti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi