Kenen kanssa tuottaja Jukka Immonen seurustelee nykyään? Vai onko sinkku?
Katselen uusintana Elastinen featia ja ihmettelen tosiaan, jos ei Jukka Immosella ole lukuisia naisia. Järjettömän sexikäs mies. Kenen kanssa nykyään?
Kommentit (20)
Eikös se pane Anna Puuta? Teki sille uusimman levynkin. Ja Mitra Kaislarantaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se pane Anna Puuta? Teki sille uusimman levynkin. Ja Mitra Kaislarantaa?
Anna Puu on käsittääkseni naimisissa. Mitra ehkä? Ei ole kyllä kovin seksikäs mies, laiha ja lihakset puuttuu, olmin näköinen keski-ikäinen kuikelo.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittelee av:lle.
Onko esimerkkiä? Jukkako se Jennihullu on?
On kyllä melkoinen namupala. Kukahan sen saa?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä melkoinen namupala. Kukahan sen saa?
Eiköhän sillä ole joku uusi nouseva laulajatar-kyky kierroksessa. Josta se tekee tähden.
Jukka on ehkä yksi kaikkein epäkiinnostavimmista ja vähiten seksikkäistä miespuolisista henkilöistä tässä maassa. Ei millään pahalla.
Immosella on nuori, ehkä 20-v tyttis, olen nähnyt ne yhdessä ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Immosella on nuori, ehkä 20-v tyttis, olen nähnyt ne yhdessä ulkona.
Hahaha ei ole.
LÄhinnä ihmetytti että Jukka katseli sitä Vartiaista niinkin monta vuotta, vaikka olisi saanut kenet naisen tahansa. Onneksi heitti sen lopulta pellolle.
Vierailija kirjoitti:
LÄhinnä ihmetytti että Jukka katseli sitä Vartiaista niinkin monta vuotta, vaikka olisi saanut kenet naisen tahansa. Onneksi heitti sen lopulta pellolle.
Tuskinpa "heitti" pellolle. Eiköhän erosta päätetty yhdessä. Ja Jukalla on kyllä uusi nainen mutta reilusti yli 30 vuotias, eräs musiikkialan työntekijä muttei laulaja.
Jukkahan on jumalattoman komea alffauros, kuten tässäkin:
http://static.iltalehti.fi/kuvagalleria/img/yleinen/18784.jpg
Vierailija kirjoitti:
Jukkahan on jumalattoman komea alffauros, kuten tässäkin:
http://static.iltalehti.fi/kuvagalleria/img/yleinen/18784.jpg
No hei, oikeasti Jukka olisi komea kenen tahansa muun naisen rinnalla kuin tuon. Jää pahasti Jennin varjoon.
No anna puun kanssa on ollut jo pitkään, olen nähnyt heidät yhdessä monta kertaa.. asutaan samoilla nurkilla..ja eivät ole vain ystäviä..
Tuuli82 kirjoitti:
No anna puun kanssa on ollut jo pitkään, olen nähnyt heidät yhdessä monta kertaa.. asutaan samoilla nurkilla..ja eivät ole vain ystäviä..
Ei tuo ole mikään uutinen. Jukalla ja Annalla oli salasuhde jo silloin kun Jukka asui vielä Jennin kanssa. Siksi erosivat.
Vierailija kirjoitti:
Tuuli82 kirjoitti:
Ei tuo ole mikään uutinen. Jukalla ja Annalla oli salasuhde jo silloin kun Jukka asui vielä Jennin kanssa. Siksi erosivat.
Anna Puu taitaa olla aikamoinen lort*o, pettää kaikkia miehiään ja alkaa salasuhteisiin seuraavien kanssa ennen kuin on edellisestä eronnut. Ja kehtasi iskeä Jukan kun tämä asui avoliitossa Jennin kanssa.
Taitaa olla Jukalta jo tatsi musiikkiin mennyt. Ei nuo hänen tekemänsä Anna Puun biisit mitään klassikkoja ole...
No saa teostokorvaukset Jenniltä ja Annalta, ja kukahan on seuraava?
Nyt tuli kyllä sellainen kysymys, joka ei kiinnosta minua hevon vtun humpan vertaa.