Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Ella muutti maalle, noudattaa soft-girl ajattelua ja näpäyttää suorituskeskeisiä kaupunkilaisnaisia

Vierailija
29.09.2026 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000012282895.html

"Aiemmin ylisuorittajana elänyt Ella halusi rakentaa pehmeämpää ja rauhallisempaa arkea. Nyt hän kertoo elävänsä niin sanotun soft girl -ajattelun mukaisesti ja muistuttaa, ettei kaiken elämässä tarvitse olla suorittamista."

"Työsuhteen päätyttyä Ella sai idean alkaa tehdä TikTok-videoita itse. Hän halusi tarjota vastapainoa sosiaalisessa mediassa näkyvälle suorituskulttuurille.

- Pääsen tuomaan tätä muiden suorittajanaisten tietoisuuteen, että on ihan ok elää hitaammin. Halusin näyttää filtteröimätöntä ja tavallista elämää."

"Ella kannustaa kiireisiä kaupunkilaisia ja suorittajanaisia pohtimaan, voisiko jonkin asian jättää huomiselle ja ottaa sen sijaan hetken aikaa itselleen."

Viisas nainen! 👍 Arvostan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten ja miksei vanhempienkin naisten pitäisi ymmärtää muuttaa Etelä-Suomen kaupungeista takaisin kotiseudulleen Itä- ja Pohjois-Suomeen. Siis heidän, jotka ovat sieltä lähtöisin. Itä- ja Pohjois-Suomessa on kauhean vinoutunut sukupuolirakenne, naisten hedonismin vuoksi.

Vierailija
2/3 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä somea, enkä tarvitse mitään metodeja noudatettavaksi. Oikeasti häntä kiinnostaa vain rahastaa jollain typerällä trendillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään soft girl tubesta. hyviä sisustus,hyvinvointi vinkkejä. sopisi suomi naiselle ottaa pehmeämpi linja itseään kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä