Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osallistuitteko aikuisopiskelijat oppilaitoksen valmistujaisjuhliin

Vierailija
14.08.2016 |

Järjestikö koulunne valmistujaisjuhlan ja osallistuitteko siihen? Ketä kutsuitte vieraaksi? Järjestävätkö yliopistot valmistumisjuhlia? Ammattikorkeakoulut taitavat ainakin järjestää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuin, samoin kuin suurin osa ryhmästämme. Parilla taisi olla puoliso mukana, muilla ei ollut vieraita. Ja amis kyseessä.

Vierailija
2/8 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin aikuisiällä ammattikoulusta. En mennyt juhlaan ja stipendi tuli postissa. Kavereille pidin bileet kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei järjestetty mitään juhlia, eikä kutsuttu muun koulun yhteiseen valmistumisjuhlaan.

Saimme paperit kotiin, mitään "päätöstilaisuutta" ym. päätösjuhlaa ei ollut. En edes tiedä kuka luokaltamme valmistui ja kuka ei.

Vierailija
4/8 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin yliopisto järjesti. En ainakaan muista. Toisaalta minulle oli päivänselvää, että ylioppilasjuhlien jälkeen ei juhlita kuin tohtorinhattua, eli en olisi kuitenkaan osallistunut.

Vierailija
5/8 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osallistuin kun valmistuin AMK:sta. Juhlaan sai kutsua kaksi vierasta, mukana olivat äitini ja siskoni. Mies ei päässyt töiden takia. Olen valmistunut myös yliopistosta, silloin en osallistunut juhlaan.

Vierailija
6/8 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistunut. Valmistuin kokkikoulusta. Äiti ei edes onnitellut, saati että olisin saanut kukkia. Se oli sellainen hälläväliä-päivä minulle ja perheelle.

Vierailija
7/8 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä osallistuin kun valmistuin AMK:sta. Juhlaan sai kutsua kaksi vierasta, mukana olivat äitini ja siskoni. Mies ei päässyt töiden takia. Olen valmistunut myös yliopistosta, silloin en osallistunut juhlaan.

Oliko kaikilla vieraita mukana? Onko noloa jos ei kutsu vieraita vaan pitäisikö kutsua vieraita jotta ei olisi se ainoa henkilö jolla ei ole vieraita ja kukkia tilaisuudessa? Vanhemmat eivät ole elossa eikä minulla ole sisaruksia, yleensähän vieraaksi on tarkoitus kutsua perheenjäseniä.

Vierailija
8/8 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kaikilla vieraita mukana? Onko noloa jos ei kutsu vieraita vaan pitäisikö kutsua vieraita jotta ei olisi se ainoa henkilö jolla ei ole vieraita ja kukkia tilaisuudessa? Vanhemmat eivät ole elossa eikä minulla ole sisaruksia, yleensähän vieraaksi on tarkoitus kutsua perheenjäseniä.

Ei millään pahalla, mutta suosittelisin itsetunnon hankkimista. En osaa edes kuvitella tilannetta, että olisin jotenkin häpeissäni jossakin hiton valmistujaisissa kun ei ole kukkia ja vieraita. Todennäköisesti unohtaisin sellaisia edes kutsua, vaikka laaja ystäväpiiri onkin.