Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisin, kun ärsyynnyn miehen (pian ex) face-elämästä?

Vierailija
14.08.2016 |

Mies on alkoholisti (semmoinen valkokaulustissuttaja, ja perhe kärsii siitä siis minä ja lapset; pari työpaikkaakin mennyt jo vuosien varrella tosin verhottuna muihin syihin, mutta vielä saanut toistaiseksi uuden).

Hän on todella ilkeä ja vaikea minua kohtaan. Erittäin hankala. Negatiivinen, tai sitten täysin puhumatta minulle pitkään, makaakännissä, nukkuu päivä sohvalla samat vaatteet päällä, jopa ajelee joskus pikkupöhnässä, huutaa minulle agressiivisesti, uhkailee, häiritsee, heittää tavaraoita pihalle, kaikkea kauheaa.

Moni ei tästä tilanteesta kuitenkaan tiedä kun meidän sosiaalinen elämä vuosienvarrella kuivunut olemattomiin.Pyydä nyt tänne ketään kylään tai järkkää kutsuja... ei tule mitään (niitäkertoja on kun mies maannut kännissä makkarissa ja yksin kestitsen vieraat ja he ihmettelee mikä on).
Vain ihan muutama mun kaveri tietää, mutta valtaosa tutuista ei - etenkään niistä hyvän päivän ja puolitutuista joita facessa on, joiden kanssa pidetty live-yhteyttä aikoihin tai harvoin.

Mutta hän pitää siellä yllä jatkuvasti semmoista ärsyttävää menestyvän miehen profiilia - laittaa kuvia kaikista tapahtumista ym. jos johonkin joskus pääsee menemään; työpaikastaan; lapsista nättejä kuvia; jos ei muuta niin linkittää jatkuvasti vanhoja kuvia vuosien varrelta meidän matkoista; kehuskelee miten on ostamassa esim. uuden prätkän jne. (kukaan ei tiedä että on ostamassa sen vaikka hänellä ei ole rahaa maksaa sitä, perustaa sen rahoihin joihin tulo vielä epävarmaa, ja lainaa sitten äidiltään jolla vain pieni eläke, ja ei ole tälle vanhojakaan lainojaan maksanut vaikka hällä olisi ollut siihen rahaakin).

Hän saa aina valtavat määrät tykkäyksiä.
On myös kova kommentoimaan jatkuvasti kaikkea - omiaan ja muiden juttuja. SEmmoiseen "hauskaan" tyyliin. Mua oksettaa kun tiedän että ne kaikki jutut on kirjoiteltu eriasteisissa humalan vaiheissa, pitkin yötä. SAmaan aikaan kun kohtelee perhettään täällä seinien sisällä ihan kuin paskaa, tai ihan kuin ilmaa - tai sitten korkéintaan huutaa raivoaa ja uhkailee.

Nyt on tullut mukaan sekin että laittaa ihan avoimesti jatkuvasti seinällään ja muiden seinillä selkeän flirttailevia ja itse asiassa vihjailevia kommentteja naistuttavilleen, myös yhteisille tutuille. Vähän hämmentävää kun tästä erosta ei ole kerrottu - eli koen tuen vähän minua halventavana asiana jo. (Hänen face-profiilissaankin hän on vielä naimisissa minun kanssa.)

Mutta niin ärsyttää se kuva mitä hän luo itsestään koko meidän tuttavapiirille - että HÄN on se mahtava ja upea menestyvä ja hauska ihminen. JOtta minä näyttäisin sitten tyhmältä tylsältä paskalta, kun ero joskus alkaa tulemaan esille.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ärsyttävää. Piilota hänet?

Vierailija
2/40 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelet kirjoittamaan. Oikeampi otsikko olisi ollut

"Mitä tekisin, kun ärsyynnyn (pian ex-)miehen facebook-elämästä?"

Ja kuka jaksaa lukea näitä pitkiä avauksia? Olen vakuuttunut, että asian voisi ilmaista lyhyemminkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen facea se teki tuota mm. niin että oli jatkuvasti naapureiden kanssa ja niin että mulla ei ollut mahdollisuutta oikein edes päästä tutustumaan niihin (jätti mut hoitamaan pieniä lapsia yllättäen häviten vaan). Ja en tiennyt mihin naapuriin isossa taloyhitössä on hävinnyt.

Istui ilta- ja yökausia ryyppäämässä niiden kanssa milloin missäkin ja minä hoidin kotona lapsia (kun en viitsinyt yksin jättää, enkä mä tohtinut lähteä sitä etsiskelemään mistään kun mua ei sitten oikein  ikinä pyydetty mukaan niihin illanistujaisiin, vaikka siellä oli muuten kyllä taloyhtiön naisiakin).

Siinäkin se onnistui jotenkin tekemään sitä asiaa niin että mut leimattiin tyhmäksi tylsäksi nalkuttavaksi ikäväksi ihmiseksi - ja oikeasti en edes ole sellainen! Osaan olla varsin hauskaa seuraa.

Ja syrjäyttämään mut niistä kuvioista, itselleen ihannointia keräten.

(On jotenkin sen tyyppinen ihminen että osaa ns. miellyttää naisia eli saa ne helposti itseensä lääpälleen.)

Vierailija
4/40 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kai jotenkin piilottaa (miten muuten?) tai poistaakin kavereista, mutta toisaalta tuntuu että nyt kun tää on vielä niin auki tämä ero (en ole saanut häntä muuttamaan vielä pois jne., on täällä ihan täyshoidossa saamassa seksiä, pyykinpesua ja kaikkea), niin hyvä nyt nähdä ja tietää kaikki mitä hän puuhaa...

kun on semmoinen valehtelija aina kaikista asioista.

tärkeää itselleni henkisesti jatkuvasti nähdä sitä vahvistusta mikä se oikeasti on, etten ala haikailla sitä takaisin... (vaikka se toisaalta ärsyttääkin).

Ja tietää sen todelliset touhut, koska se uhkailee myös  kaikilla oikeudenkäynneillä jne., niin on se hyvä että on tiedossa ylipäänsä mimmoinen ihminen ja persoona on kyseessä.

ap

Vierailija
5/40 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kai jotenkin piilottaa (miten muuten?) tai poistaakin kavereista, mutta toisaalta tuntuu että nyt kun tää on vielä niin auki tämä ero (en ole saanut häntä muuttamaan vielä pois jne., on täällä ihan täyshoidossa saamassa seksiä, pyykinpesua ja kaikkea), niin hyvä nyt nähdä ja tietää kaikki mitä hän puuhaa...

tärkeää itselleni henkisesti jatkuvasti nähdä sitä vahvistusta mikä se oikeasti on, etten ala haikailla sitä takaisin... (vaikka se toisaalta ärsyttääkin).

Ja tietää sen todelliset touhut, koska se uhkailee myös  kaikilla oikeudenkäynneillä jne., niin on se hyvä että on tiedossa ylipäänsä mimmoinen ihminen ja persoona on kyseessä.

ap

Sorry, mulla on näköjään vain käytännön neuvoja: klikkaa exäsi jotain statusta sen pikkukuvan kohdalta, jossa on se "friends" symboli. Siitä pitäisi aueta ikkuna, jossa on vaihtoehto "show in news feed" (en ole varma mikä se on suomeksi). Klikkaa se pois päältä. Näin olet edelleen exäsi fb-kaveri, mutta et näe hänen statuksiaan. Voit klikata sen taas päälle milloin haluat, niin näet ne taas. Exäsi ei saa tästä mitään tietoa.

Ymmärrän siis hyvin että tunnet itsesi väärin kohdelluksi ja tilanne on sinulle todella epäreilu. Koita kuitenkin keskittyä omaan tulevaan elämääsi ja sen rakentamiseen mahdollisimman hyväksi. Et voi oikein mitenkään kontrolloida exäsi sosiaalista elämää. Jos hän on oikeasti tuollainen kuin kuvaat niin kyllä se selviää hänen kavereilleen ennemmin tai myöhemmin. 

Vierailija
6/40 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi niin mieli kommentoida jotain edes KERRAN hänen hehkutuksiinsa...kuten että kun kirjoittaa yhteiselle puolitutulle muijalle (en tiedä sitten mitä privaviestejä on tämän kanssa vaihtanut), että lähtee hänen kanssaan auringonlaskuun, tekisi mieli laittaa jotain "jos menisit kuitenkin ensin sinne a-klinikan hoitoon... ja hommaisit myös ne rahat sen prätkän maksuun ensin".

Mutta pidättelen itseäni lähtemästä tuolle linjalle, ettei tarttis kenenkään tuntea myötähäpeää, jos aletaan eroriitoja käydä facessa...

Niin - semmoinen tuli myös esille että on privaviestillä tms. ainakin parille kaverille (jopamun hyvälle kaverille!) lähettänyt jotain että mä olen muka kylmä yms. jotain sänkyelämästä, ettei lempi leisku yms.  Siis ihan jotain paskaa (voi olla toki että vastaanotto joskus ollut vähän kylmä jos tullaan yöllä klo 3 yhtäkkiä herättämään kaljalta haisten ja tökkimään löysällä munalla..)

Yrittää siis koko ajan selitellä nyt tän eron vain mun syyksi - ei ota yhtään sitä vastuuta että se johtuisi hänen ongelmistaan.

ap

Vierailija
7/40 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuka ihme miehelle moisen täysihoitolan teidän kotonanne mahdollistaa pyykinpesu- ja seksipalveluineen päivineen?? Sinäkö? Ja miksi ihmeessä, jos kerran haluat erota ja saada hänet muuttamaan pois?

Vierailija
8/40 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuka ihme miehelle moisen täysihoitolan teidän kotonanne mahdollistaa pyykinpesu- ja seksipalveluineen päivineen?? Sinäkö? Ja miksi ihmeessä, jos kerran haluat erota ja saada hänet muuttamaan pois?

Kyllä mä kuule olen yrittänyt kaikkea palvelun lopettamistakin... olen ollut pesemättä pyykkejä jne.

Mutta nyt olen joutunut vaan yrittää pitää sen tyytyväisenä, koska se on alkanut niin hankalaksi erinäisistä asioista uhkaillen ja valittaen yms., ja pakko ollut saada sen kanssa tiettyjä asioita (esim. pankissa) hoidettua....niin en jaksa enää sitä että se koko ajan ärsyyntyy tms. mitään. Eikä se ole kiva kun pidetään pihtarina ja sitä repostellaan tuolla.

KUn nyt jotenkin tässä jaksaisi kunnes muutto tulee.

En tosin enää laita sille ruokaa (paitsi välillä saatan tarjota mahdollisuutta ottaa jos hyvä hetki, mutta kännimasennuksissaan sille ei aina se oikea ruoka sitten edes kelpaa).

ap

Vierailija
9/40 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä tavaton.

Kynä käteen ja tee erosuunnitelma. Ensimmäinen vaihe käyntiin, joko molempien allekirjoituksella tai vain sinun. Otat itse pankkiin yhteyttä ja selvität mikä tilanteenne on. Hanki lakimies, ainakin varalta. Ota selvää oikeuksistasi.

Kun ero on käynnissä, äijä eri huoneeseen maate ja tulkoon toimeen ilman puhtaita vaatteita ja ruokaa jos ei niitä osaa itse hankkia. Jos alkaa reuhoa ja olla vaarallinen sinulle tai lapsille soitat poliisit.

Älä nyt ole ihan naislassukka.

Vierailija
10/40 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä tavaton.

Kynä käteen ja tee erosuunnitelma. Ensimmäinen vaihe käyntiin, joko molempien allekirjoituksella tai vain sinun. Otat itse pankkiin yhteyttä ja selvität mikä tilanteenne on. Hanki lakimies, ainakin varalta. Ota selvää oikeuksistasi.

Kun ero on käynnissä, äijä eri huoneeseen maate ja tulkoon toimeen ilman puhtaita vaatteita ja ruokaa jos ei niitä osaa itse hankkia. Jos alkaa reuhoa ja olla vaarallinen sinulle tai lapsille soitat poliisit.

NÄmä on kaikki jo työn alla mitä mainitset

- eropaperit laitettu 1. vaihe

- pankissa asiat sovittu - teen kaupat omasta asunnosta ihan pian

- äijä on nukkunut pääosin sohvalla kyllä jo omasta aloitteestaan monta vuotta

- ei nyt niin pahasti käsiksi ole käynyt että oisin voinut poliisin soittaa (kyllä täällä poliisit kävikin muutama vuosi sitten kun hänelle tuli kahakkaa vanhiman lapsemme kanssa, joka soitt poliisit... minä i-di-oot-ti silloin menin mukaan teatteriin ja puolustelemaan miestä yms. :( :( nyt ei tuo lapsi enää asu kotona)

- turvakotiin yritin päästä tässä yhden uhkaavan vähän käsiksi käyvän illan jälkeen mutta ei päässyt

Mutta vielä tässä menee pari kuukautta että pääsen uuteen kotiin... pakko jaksaa ja kestää ja koettaa saada tuo pysymään niin ettei asiat ihan pahene...

ja mua silti siis ärsyttää yli kaiken tuo sen facebook-teatteri, sen lumemaailma, jossa se kerää itselleen narsistista ihailua. (KUn on niin huonossa hapessa muuten ettei päiväkausiin pääse sohvaltaan edes töihinsä menemään... mutta facessa on helppo olla hauska ja ihana... ja saada kaikki yhteiset tuttavamme uskomaan niin. Voin vaan kuvitella sitä päivittelyn määrää mikä seuraa kymmenissä ja sadoissa perheissä kun ero selviää - miten kun se "xx" oli NIIN hauska mies... on se kumma muija se "yy" ei tuota tajunnut... Millä mä ikinä saan oikaistua asioiden laitaa, en millään. TUntuu että kohta menetettyjä nekin vähän tutut joista olisin voinut viritelä itselleni ystäviä tai jotain kavereita, kun mulla tosiaan on tosi vähän ystäviä tai kavereita).

ap

Vierailija
11/40 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia et poista sitä kavereista ja ilmoita julkisesti että olette eroamassa ja niin ollen tuleva ex-puolisosi on sinun puolestasi kaikin tavoin vapaata riistaa, kuka sen nyt sitten vaan ikinä huolii, olet pelkästään kiitollinen.

Vierailija
12/40 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia et poista sitä kavereista ja ilmoita julkisesti että olette eroamassa ja niin ollen tuleva ex-puolisosi on sinun puolestasi kaikin tavoin vapaata riistaa, kuka sen nyt sitten vaan ikinä huolii, olet pelkästään kiitollinen.

Hah, noinhan mä voisin tosiaan tehdä, ehkä sitten kun tää muuttokuvio on selvä jne.

(En uskalla oikeasti ärsyttää sitä ennen kuin mm. talo tyhjä, muuten se alkaa hankalaksi eikä tyhjennä tavaroitaan talosta ja sillä on täällä todella paljon romua... jota ei saa hävittää......

ja sivukommnettina - miettikää, se on ostanut ihan ITSE grillimakkarapaketin joskus heinäkuussa, mutta ei oo sitä saanut valmistettua kuitenkaan - ja se on mennyt VANHAKSI jo monta monituista viikkoa sitten. Ja sitä ei saa kuulemma heittää menemään! Tuolla se jääkaapissa mätänee... ihan taas vaan kiusantekoa mulle kun tietää että mua ällöttää että jääkaapissa ehdoin tahdoin mädätetään ruokia...)

Joo, pitäisköhän hänen seinälle mennä julkaisemaan moinen ilmoitus :D.

No, pelkään vaan että sekin kääntyisi mua vastaan, saisin jonkun katkeran ämmän leiman siitä kuitenkin... hän sinne jotain nokkelana kommentoisi jotain ihan muuta perätöntä ja varmaan vähättelisi omat juomisensa tyyliin "ups kun olen paha alkoholisti, kun otan yhden saunakaljan toisinaan perjantaisin" tms. Milläs mä sitä todistelen... tai no jaa voisinhan ladata kuvan esim. hänen autossa jalkatilassa pyörivästä piilopullosta, josta kerran otin kuvan... tai autoon paperinkeräyskassin pohjalle piilotetusta kaljapullomäärästä... "tässä xx:n autoilueväät".

Mutta... ehkä mä silti yritän pysyä asialinjalla kuitenkin. Jotenkin en haluaisi mennä samalle tasolle, se on ehkä jotenkin noloa. KOska se joka somessakin riehumisen aloittaa, sehän siinä sen typerän leiman saa.

ap

Vierailija
13/40 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä tavaton.

NÄmä on kaikki jo työn alla mitä mainitset

- eropaperit laitettu 1. vaihe

- pankissa asiat sovittu - teen kaupat omasta asunnosta ihan pian

- äijä on nukkunut pääosin sohvalla kyllä jo omasta aloitteestaan monta vuotta

- ei nyt niin pahasti käsiksi ole käynyt että oisin voinut poliisin soittaa (kyllä täällä poliisit kävikin muutama vuosi sitten kun hänelle tuli kahakkaa vanhiman lapsemme kanssa, joka soitt poliisit... minä i-di-oot-ti silloin menin mukaan teatteriin ja puolustelemaan miestä yms. :( :( nyt ei tuo lapsi enää asu kotona)

- turvakotiin yritin päästä tässä yhden uhkaavan vähän käsiksi käyvän illan jälkeen mutta ei päässyt

Mutta vielä tässä menee pari kuukautta että pääsen uuteen kotiin... pakko jaksaa ja kestää ja koettaa saada tuo pysymään niin ettei asiat ihan pahene...

ja mua silti siis ärsyttää yli kaiken tuo sen facebook-teatteri, sen lumemaailma, jossa se kerää itselleen narsistista ihailua. (KUn on niin huonossa hapessa muuten ettei päiväkausiin pääse sohvaltaan edes töihinsä menemään... mutta facessa on helppo olla hauska ja ihana... ja saada kaikki yhteiset tuttavamme uskomaan niin. Voin vaan kuvitella sitä päivittelyn määrää mikä seuraa kymmenissä ja sadoissa perheissä kun ero selviää - miten kun se "xx" oli NIIN hauska mies... on se kumma muija se "yy" ei tuota tajunnut... Millä mä ikinä saan oikaistua asioiden laitaa, en millään. TUntuu että kohta menetettyjä nekin vähän tutut joista olisin voinut viritelä itselleni ystäviä tai jotain kavereita, kun mulla tosiaan on tosi vähän ystäviä tai kavereita).

ap

Mitä jos suojelisit omia lapsiasi kulissejen sijaan? Yksi lapsi jo lähtenyt huonosta kodista, anna muutkin pois, jos et voi suojella heitä edes heidän omassa kodissaan. Kun isä on kelvoton, edes sinun on suojeltava lapsiasi, kukaan muu ei sitä tee!

Nyt pää pois perseestä ja toimi! Eivät asiat voi ainakaan pahemmaksi eron myötä muuttua. Älä pidä täyshoitolaa miehelle, anna kiukutella ja videoi uhkaava käytös salaa. Esitä todisteet lastenvalvojalle ja heille jotka morkkaavat sinua.

Vierailija
14/40 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte mennä yhtään pidemmälle kuin ilmoittaa, että ero on vireillä, se on kaikin puolin kaikille parasta, ja mies on siis hyvin pian vapaa. Tällä ainakin estät sen että joudut jotenkin nöyryytetyksi miehen taholta; tuon jälkeenhän kaikki ymmärtävät miehen fb-julkaisut tätä taustaa vasten, kuka sitten osaa lukea rivien välistä mitäkin. Älä missään tapauksessa mollaa miestä julkisesti sen kummemmin, kunhan toteat että olette todenneet elämäntapojenne ja toiveidenne olevan perustavanlaatuisesti erilaiset.

Fiksuus puhuu ihan itse puolestaan.

Ja lopeta se reikänä olo. Hanki vaikka pikapano jostain jos on pakko.

Vierailija
15/40 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän mun ilmoittaa omalla vai sen seinällä...

sen seinäähän ne yhteiset tutut enemmän seuraa ja lisäksi moni yhteinen tuttu ei ole mun kaverina (koska mun tyyli ei ole ollut kalastella kaikia mahdollisia kaverilistaan, toisin kuin hänen tyyliin kuulunut pyytää sinne esim. julkkiksia jos hänen joku tutun tuttu tuntee sen, tai muuten vaan...)

Ja mistäs niitä panoja hankitaan? :D

(ja millä ajalla mä ehdin kehenkään tutustumaan kun hoidan lapset, työni ja kaiken)

ap

Vierailija
16/40 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaise sekä omalla että miehen seinällä. Tee omasta julkaisustasi julkinen ja jaa se sitten miehen seinällä. Omalta seinältään mies voi poistaa julkaisusi, mutta se näkyy silti sinun seinällä.

Pikapanoja voi tosiaan tilanteessasi olla vaikea hankkia, mutta lopeta silti se äijän kanssa sekstailu. Keskity siihen miten saat itsesi ja elämäsi siihen kuntoon, että pysyt hengissä ja pinnalla. Sinun on verkostoiduttava, etsittävä ihmisiä jotka voivat välillä ottaa lapsia hoitoon tai olla niiden kanssa, jos ja kun tarvitset omaa aikaa harrastuksiin, menoihin, kauneushoitoihin, lenkkeilyyn. Vastavuoroisesti autat sitten niitä toisia. Mies saattaa vähäksi aikaa eron jälkeen jopa ryhdistäytyä ja kyetä ottamaan lapsia sen joka toinen viikonloppu - tai sitten ei. Voi olla että ryhdistäytyminen ei tapahdu ollenkaan tai ei ainkaan kauaa kestä vaan juopottelu jatkuu.

Suunnittele itsellesi ja lapsillesi uusi, hyvä elämä.

Aiot siis jäädä nykyiseen kotiinne asumaan? Oletko varma että se on viisas päätös?

Vierailija
17/40 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkaise sekä omalla että miehen seinällä. Tee omasta julkaisustasi julkinen ja jaa se sitten miehen seinällä. Omalta seinältään mies voi poistaa julkaisusi, mutta se näkyy silti sinun seinällä.

Pikapanoja voi tosiaan tilanteessasi olla vaikea hankkia, mutta lopeta silti se äijän kanssa sekstailu. Keskity siihen miten saat itsesi ja elämäsi siihen kuntoon, että pysyt hengissä ja pinnalla. Sinun on verkostoiduttava, etsittävä ihmisiä jotka voivat välillä ottaa lapsia hoitoon tai olla niiden kanssa, jos ja kun tarvitset omaa aikaa harrastuksiin, menoihin, kauneushoitoihin, lenkkeilyyn. Vastavuoroisesti autat sitten niitä toisia. Mies saattaa vähäksi aikaa eron jälkeen jopa ryhdistäytyä ja kyetä ottamaan lapsia sen joka toinen viikonloppu - tai sitten ei. Voi olla että ryhdistäytyminen ei tapahdu ollenkaan tai ei ainkaan kauaa kestä vaan juopottelu jatkuu.

Suunnittele itsellesi ja lapsillesi uusi, hyvä elämä.

Aiot siis jäädä nykyiseen kotiinne asumaan? Oletko varma että se on viisas päätös?

Siis EN jää nykyiseen kotiin (lapset olisi toivoneet mutta ei käynyt miehelle).

Uudesta sovittu jo kaupat.

ap

Vierailija
18/40 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on kauhea etkä voi tehdä sille mitään, mutta koita kestää. Olen itse vähän vastaavassa tilanteessa. Ex-mies levittelee minusta juttuja pitkin ystäväpiiriämme ja koska osa jutuista on totta, en voi kiistää juoruja. Itselleni ei tulisi mieleenkään juoruta miehestä muille, koska tiedän että se kertoo enemmän minusta kuin hänestä, joten nielen kiukkuni muiden seurassa.

Eksäni on siis lähes alkoholisti ja pettänyt useasti. Minä jäin työttömäksi keväällä, eksän puheissa olen mm. työtön luuseri joka vain makaa kotona.

Vierailija
19/40 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti mitään väliä sillä, mitä tulevan exäsi ystävät ajattelevat sinusta?

Vierailija
20/40 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti mitään väliä sillä, mitä tulevan exäsi ystävät ajattelevat sinusta?

Kun on eletty pitkässä parisuhteessa, on aika vaikea määritellä ketkä ovat eksän ystäviä, kun suurin osa ystävistä on yhteisiä. Eron tapahtuessa ystävät sitten näköjään jäävät jommalle tai kummalle, useimmiten.

Aloittajalle tsemppiä vaikeaan tilanteeseen. Nyt on aika pitää ittensä Naisena, hoitaa ja helliä itseään joka välissä, itkeä ja surra mitä on surtava, heittää hyvästejä menneelle sekä valmistautua uuteen ihanaan elämään. Been there, done that. Kyllä sä selviät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi