Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin työpaikan opiskelijan viihteellä - käräytänkö?

Vierailija
14.08.2016 |

Ilmeisesti Flow-festivaaleille menossa (ainakin siihen suuntaan) ja kädessä oli siideripullo. Tiedän, että hänellä on huomenna työvuoro päiväkodissamme kymmenestä eteenpäin. Krapulassa lapsia hoitamassa, voi herranjumala minkälaisia ihmisiä sinne lähihoitajakouluihin otetaan!!

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa mammaa harmittaa, kun nuoret tulevat ja vievät työpaikat.

Vierailija
42/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla taitaa olla pääasiassa niitä, jotka ovat itse menossa huomenna krapulassa töihin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kuulu sulle mitä opiskelija tekee vapaa-ajallaan

Eli on OK tehdä töitä krapulassa? Taidat olla itsekin yhtä vastuuton? -ap

Vaikka sä et osaa, niin moni muu osaa, nauttia alkoholia ilman, että on seuraavan päivän krapulassa.

Terv. punkkulasi nenän edessä ja huomenna töihin klo 7.

Yllättävän moni luulee osaavansa muttei kuitenkaan osaa ja sitten kitistään ja selitellään kun kulissi kaatuu ja jäädään kiinni kännissä duunissa.

Vierailija
44/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto, mikä kateellisten kyttääjien maa tämä Suomi on. No, järkevimmät ihmisethän täältä pois muuttavatkin. Olihan jo eilen uutisissa, että kantasuomalaisten määrä kääntyy jo laskuun. Tulevaisuudessa täällä ei ole ainakaan kantasuomalaisten osalta ketään muita, kuin muutama mummo ja pappa kököttelemässä metsämökeissään, ympärillä kilometrejä metsää ennen kuin on seuraava lähin asuttu paikka. No, siinä on sitten hyvä yrittää kyttäyshommaa tehdä, voi tulla aika pitkät kyttäysmatkat. :)

Vierailija
45/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai ymmärrät ettet voi huomenna asialle yhtään mitään jos hän ilmestyy töihin hyvinvoivan oloisena?

Se ei ole OK jos on promilleja veressä. Jollei ole, niin silti ei ole OK, että tietentahtoen tullaan töihin puolikuntoisena. Kenellä on vastuu jos aiheuttaa esimerkiksi vamman lapselle? Haluatteko te lapsillenne krapulaisen hoitajan? Tosin hän ei ole hoitaja, vaan opiskelija, mutta silti.

Vierailija
46/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet vakuuttunut siitä, että hän huomenna on krapulassa, juttele ensin hänen itsensä kanssa! Ja jos hän on "kipeänä" , silloin voit ottaa puheeksi asian esimiehen kanssa.

Otan ehdottomasti. Tiedän, että koulussakin on sanottu ettei työharjoitteluun tulla krapulassa tai humalassa. -ap

Ai, meillä opinto-ohjaaja sanoi, että jos menette krapulassa niin katsokaa että olette aamulla käynyt suihkussa ja pessyt hampaat ja laitatte puhtaat vaatteet.

Vierailija
47/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet vakuuttunut siitä, että hän huomenna on krapulassa, juttele ensin hänen itsensä kanssa! Ja jos hän on "kipeänä" , silloin voit ottaa puheeksi asian esimiehen kanssa.

Otan ehdottomasti. Tiedän, että koulussakin on sanottu ettei työharjoitteluun tulla krapulassa tai humalassa. -ap

Ai, meillä opinto-ohjaaja sanoi, että jos menette krapulassa niin katsokaa että olette aamulla käynyt suihkussa ja pessyt hampaat ja laitatte puhtaat vaatteet.

En usko puheitasi sekuntiakaan. Sitäpaitsi jos on sanonutkin, niin ei se tarkoita, että se on oikea tapa toimia - todellakaan. -ap

Vierailija
48/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

Aattele. Mä olin provinssissa ja mun piti olla aamulla 6.30 töissä, eikä mulla ollut ees krapulaa, vaikka ehdin useamman juodakin.

Ei sillä ole väliä. Ei ole OK juoda itseään humalaan päivää ennen töitä vaikka olisi kuinka tottunut. -ap

Perustele väitteesi, jos kuvittelet saavasi pätkääkään uskottavuutta.

Vierailija
49/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, ei sulla AP ole vielä mitään käräytettävää, katso aamulla sitten. Minäkin, viiskymppinen, olin eilen synttäreillä, join ruokaviiniä ja vähän siideriä. Sitten loppuilta/yö tanssittiin erittäin riehakkaissa nostalgiatunnelmissa. Ja kun olin autolla lähtemässä, yksi vieraista meinasi torpata lähtöni "ei voi olla selvinpäin noin kova meno".

Koskaan en ole känniä vetänyt, vaikka usein olen siitä epäillyksi tullut.

Vierailija
50/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on palkattomassa harjoittelussa niin tuskin on edes varaa monta siideriä juoda. Mutta käräytä ihmeessä jos siltä tuntuu, eipähän tartte kuolinvuoteella katua, että miksen ollut m*lkku aina kun oli tilaisuus. 

Vierailija
51/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro kuinka näit että tämä opiskelija kaatoi siideripulloonsa 80 volttista viinaa. Saa provo vähän uutta potkua. 

Vierailija
52/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otat kyllä riskin että joudut itse tarkkailuun/alaistaitojen koulutukseen kiusaamisen vuoksi, koska teet aiheettoman ilmoituksen, jos opiskelija on hyvinvoiva aamulla.

Vierailija
53/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa ap:ta harmittaa, jos tyttö tuleekin huomenna töihin kunnossa ja hyvävointisena :D Paitsi että niin ei tietenkään tapahdu, koska päiväkoti ja tytön koulu sijaitsevat Porvoossa. Vai missä muka amisopiskelijat ovat harjoitteluissa tähän aikaan syksystä?

Vierailija
54/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vaikuttaa työyhteisön happamalta kurpalta joka on työyhteisön syöpä. Kiusaaja ja paskanjauhaja.

Vapaa-ajalla saa kaikki tehdä mitä lystää, puutu vasta kun oikeasti tapahtuu jotain.

Vierailija
55/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

Aattele. Mä olin provinssissa ja mun piti olla aamulla 6.30 töissä, eikä mulla ollut ees krapulaa, vaikka ehdin useamman juodakin.

Ei sillä ole väliä. Ei ole OK juoda itseään humalaan päivää ennen töitä vaikka olisi kuinka tottunut. -ap

Alkoholi saa ihmisen puolitehoiseksi seuraavaksi päiväksi vaikka olisi tottunutkin. Se on kiistaton fakta. Vaikka itsellä olisikin "leppoisa" olo, niin ei silloin pysty samanlaisiin fyysisisiin suorituksiin kuin normaalisti. -ap

Vierailija
56/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta kokemuksesta sanoisin, että chill out!!! Kyllä se "aikuisten oikeesti" elämä aikanaan opettaa..harjoittelijalla ei oikeasti saa olla vastuutakaan...

uskon tuon nuoren huomenna olevan suht koht tip top kunnossa HARJOITTELEMASSA : )

Vierailija
57/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa ap:ta harmittaa, jos tyttö tuleekin huomenna töihin kunnossa ja hyvävointisena :D Paitsi että niin ei tietenkään tapahdu, koska päiväkoti ja tytön koulu sijaitsevat Porvoossa. Vai missä muka amisopiskelijat ovat harjoitteluissa tähän aikaan syksystä?

No meillä ainakin alkoi koulu aikuisopistossa viime maanantaina ja suoraan harjoittelulla.

Vierailija
58/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin voi tosiaan olla todella hauskaa vaikka juo vain yhden :) suosittelen testaamaan.

Vierailija
59/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin voi tosiaan olla todella hauskaa vaikka juo vain yhden :) suosittelen testaamaan.

Kyllä minä sen tiedän. Mutta nyt kyllä näytti siltä, ettei ole juotu vain yhtä. -ap

Vierailija
60/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

Alkoholi saa ihmisen puolitehoiseksi seuraavaksi päiväksi vaikka olisi tottunutkin. Se on kiistaton fakta. Vaikka itsellä olisikin "leppoisa" olo, niin ei silloin pysty samanlaisiin fyysisisiin suorituksiin kuin normaalisti. -ap

Ap on oikeassa. Tarhatädin hommat vaativat äärimmäisen hyvää fyysistä kuntoa. Yksikin kalja edellisenä päivänä tekee täysin työkyvyttömäksi. Varsinkin, jos käy ehkä festareilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän