Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin työpaikan opiskelijan viihteellä - käräytänkö?

Vierailija
14.08.2016 |

Ilmeisesti Flow-festivaaleille menossa (ainakin siihen suuntaan) ja kädessä oli siideripullo. Tiedän, että hänellä on huomenna työvuoro päiväkodissamme kymmenestä eteenpäin. Krapulassa lapsia hoitamassa, voi herranjumala minkälaisia ihmisiä sinne lähihoitajakouluihin otetaan!!

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, ettei ollut harjoittelijan sisko? Itselläni on hyvin samannäköinen sisko ja monet puolitutut sekoittavat meidät.

Vierailija
22/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, ettei ollut harjoittelijan sisko? Itselläni on hyvin samannäköinen sisko ja monet puolitutut sekoittavat meidät.

Koska en ole ihan tyhmä. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele. Mä olin provinssissa ja mun piti olla aamulla 6.30 töissä, eikä mulla ollut ees krapulaa, vaikka ehdin useamman juodakin.

Vierailija
24/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AjebdiH kirjoitti:

Aattele. Mä olin provinssissa ja mun piti olla aamulla 6.30 töissä, eikä mulla ollut ees krapulaa, vaikka ehdin useamman juodakin.

Ei sillä ole väliä. Ei ole OK juoda itseään humalaan päivää ennen töitä vaikka olisi kuinka tottunut. -ap

Vierailija
25/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko itse krapulan yhdestä siideristä? Eri asia jos näkisit hänet naukkailemassa keskellä työpäivää.

En. Asia on ihan OK jos tosiaan juo yhden ja se jää siihen. En vain nyt usko, että yhden juo: ette uskoisi tekään jos olisitte nähneet tilanteen. -ap

No millainen se tilanne sitten oli?

Tytöt olivat niin kovaäänisiä, että luulen heidän juoneen jo aika paljon. Yhdellä heistä oli lisäksi jokin viinapullo. -ap

Jos yhdellä oli viinapullo, niin ei se tarkoita että kaikki siitä joisivat. Kovaäänisyyskään ei vielä merkitse mitään. Ja vaikka huomenna työvuoroon tuleva opiskelija olisi juuri nyt (nousu)humalassa, se ei tarkoita että hän olisi huomenna krapulassa tai muuten kykenemätön tekemään töitään.

Eli odota nyt ainakin huomisaamuun ja katso missä kunnossa tyttö on, ja käräytä vasta sitten jos on aihetta.

Vierailija
26/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en ole ihan tyhmä. -ap

Kyllä olet, myös termiä idiootti voisi sinuun käyttää ja hyvin sopisi. Mitäpä jos hankkisit oman elämän ja et puuttuisi asioihin jotka eivät sinulle pätkääkään kuulu?

Vierailija
27/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko itse krapulan yhdestä siideristä? Eri asia jos näkisit hänet naukkailemassa keskellä työpäivää.

En. Asia on ihan OK jos tosiaan juo yhden ja se jää siihen. En vain nyt usko, että yhden juo: ette uskoisi tekään jos olisitte nähneet tilanteen. -ap

Käräytys on siis perustella "näin kun sulla oli siideripullo kädessä, mun mielestä olit ehkä menossa Flow-festareille ja luultavasti niillä festareilla, minne ehkä olit menossa kuitenkin ehkä juot enemmän kuin sen yhden ja sitten ehkä et menekään kasilta nukkumaan ja sit sulla on mahdollisesti krapula huomenna kun sulla olis työvoro. Ehkä." Reps. Tästä käräyttämisestä saa jo täydet pisteet jos läpi menee! 

Vierailija
28/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräytys on siis perustella "näin kun sulla oli siideripullo kädessä, mun mielestä olit ehkä menossa Flow-festareille ja luultavasti niillä festareilla, minne ehkä olit menossa kuitenkin ehkä juot enemmän kuin sen yhden ja sitten ehkä et menekään kasilta nukkumaan ja sit sulla on mahdollisesti krapula huomenna kun sulla olis työvoro. Ehkä." Reps. Tästä käräyttämisestä saa jo täydet pisteet jos läpi menee! 

Hahah, nauroin mielikuvalle kun ap selittää ihan kiihtyneenä tätä pomolleen heti aamulla ensimmäisenä! :D

Vierailija
29/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

Ei sillä ole väliä. Ei ole OK juoda itseään humalaan päivää ennen töitä vaikka olisi kuinka tottunut. -ap

Eiköhän tämä ollut tässä. Tarjoilet omaa mielipidettäsi yleisenä elämänohjeena tai jopa sääntönä, jota muiden pitää mielestäsi noudattaa. Minä sanoisin tuota provoiluksi.

Vierailija
30/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Suomi ja suomalaisten alkoholikulttuuri. Aivan naurettavaa olettaa yhtään mitään parista siideristä. Itse ulkomailla asuvana aina ihmettelen tuota asennetta Suomessa käydessäni. Jos satun ottamaan yhden tai kaksi tuoppia niin aina on joku piikittelemässä juomisesta ja kovaäänisyydestäni tai olettaa, että nyt sitten alkaa pämppäys. Todellakin itselläni juomat jää siihen pariin enkä jatka koko iltaa. Eikö sinullakaan Ap tosiaan mikään muu onnistu kuin järjetön juominen jos ensimmäisen tölkin avaa?

Vierailija
31/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No millainen se tilanne sitten oli?

Tytöt olivat niin kovaäänisiä, että luulen heidän juoneen jo aika paljon. Yhdellä heistä oli lisäksi jokin viinapullo. -ap

Toivotaan että ymmärtää hakea saikkua ettei tarvi kaltaistasi ihmispaskaa katsella. Antaisit kyylä ihmisten elää rauhassa. Karma ennemmin tai myöhemmin pitää huolen muiden asioihin puuttumisesta.

Vierailija
32/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

Kyllä se on ok. Edes sinä et voi päättää mitä työkaverit tekevät vapaalla. Kaikki saa tehdä mitä haluaavat. Ei ole ok olla krapulassa töissä, mutta nuorena harvemmin saa krapulan.

Vierailija
33/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP onneksi et ole esimies-asemassa.

Jos mun alainen "käräyttäisi" toisen siitä syystä, että on nähnyt hänet edellisenä päivänä siiderilasi kädessä ja LUULTAVASTI matkalla festareille niin... Luultavasti ohjeistaisin tämän ilmiantajan työterveyteen. Kysyisin onko hänellä stressiä ja miksi epäilee toista.

Toisten vainoaminen ei ole normaalia. Se voi olla merkki stressistä tai sitten mielenterveysongelmista.

Joten, AP munaat vain itsesi. Pahimmassa tapauksessa teet itsestäsi silmätikun.

Vierailija
34/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule äkkiä pois sieltä nurkilta. Tulet vielä humalaan, kun hengität sitä viinanhuuruista ilmaa. 

Vierailija
35/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet vakuuttunut siitä, että hän huomenna on krapulassa, juttele ensin hänen itsensä kanssa! Ja jos hän on "kipeänä" , silloin voit ottaa puheeksi asian esimiehen kanssa.

Otan ehdottomasti. Tiedän, että koulussakin on sanottu ettei työharjoitteluun tulla krapulassa tai humalassa. -ap[/quote Ei sulla oo minkäänlaisia todisteita harjoittelijaa vastaan vai kuvasitko tai otitko videota? Ei yks siideri merkkaa mitään etkä nähnyt hänen edes juovan,näit vain siiderin hänen kädessään. Hanki elämä ja anna muiden tehdä vapaa-ajallaan mitä huvittaa!

Vierailija
36/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet vakuuttunut siitä, että hän huomenna on krapulassa, juttele ensin hänen itsensä kanssa! Ja jos hän on "kipeänä" , silloin voit ottaa puheeksi asian esimiehen kanssa.

Otan ehdottomasti. Tiedän, että koulussakin on sanottu ettei työharjoitteluun tulla krapulassa tai humalassa. -ap[/quote Ei sulla oo minkäänlaisia todisteita harjoittelijaa vastaan vai kuvasitko tai otitko videota? Ei yks siideri merkkaa mitään etkä nähnyt hänen edes juovan,näit vain siiderin hänen kädessään. Hanki elämä ja anna muiden tehdä vapaa-ajallaan mitä huvittaa!

No yleensä avatusta siideristä juodaan. Kaikki tämähän selviää huomenaamulla kun typykkä tulee krapulassa töihin - jos tulee lainkaan! Saa mennä muualle harjoittelemaan. On aivan eri asia olla krapulassa jossain Alepan kassalla kuin pieniä lapsia hoitaen. -ap

Vierailija
37/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli alkoholitonta siideriä. 

Vierailija
38/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija juo festareilla 1-2 sidukkaa = automaattisesti huono ja väärällä alalla ja krapulassa taatusti seuraavana päivänä.

Mamma juo 1-2sidukkaa saunan päälle = normaalia ja hyväksyttävää

Vierailija
39/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se oli alkoholitonta siideriä. 

Älkää enää jaksako kun ette itsekään usko noihin teorioihinne. -ap

Vierailija
40/80 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ymmärrät ettet voi huomenna asialle yhtään mitään jos hän ilmestyy töihin hyvinvoivan oloisena?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi