Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä on joka viikonloppu kännissä

Vierailija
13.07.2024 |

Onko alkoholisti? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Miksi siedät tuollaista miesystävää?

Vierailija
2/16 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo sinut kauniiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo renttu mies mahdottoman ihana. Sen kanssa on jännää harva se päivä. Ei haittaa vaikka itsellä olisi surullinen ja paha mieli, kun jännä mies on niin ihana. Sen ilkeistä teoista on kiva vuodattaa vauva palstalla. Saa myötätuntoa muilta. 

Vierailija
4/16 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiriippuvuus on jo kehittynyt. Pää on jo asennossa, jossa mies vain odottaa koska viimein pääsee taas juomaan.

Vierailija
5/16 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hitto jatka mitään seurustelua tuollaisen kanssa! Joku tolkku! Etäisyyttä, välittömästi! Eikö omat aivot tätä kertoneet?????? 

Vierailija
6/16 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on humalassa arkisin lounasajasta alkaen. Tissuttelee kymmeneen saakka. Joskus korkkaa jo kahdeksalta aamulla viinin

Vierailija
7/16 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on humalassa arkisin lounasajasta alkaen. Tissuttelee kymmeneen saakka. Joskus korkkaa jo kahdeksalta aamulla viinin

Katkaisuun tai ero.

Vierailija
8/16 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tympii minua naisystävässä, jolla on pakko olla vähän väliä alkoholijuoma kätösessä. Ulkonakaan ei voi käydä kesäsäästä nauttimassa ilman että on joku lonkero tai sidukka. Miksei limsa kelpaa? Ja auta armias kun viinit tuli kauppoihin niin sehän lähti heti.

Vierailija
9/16 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekö on edelleen miesystäväsi? Minä olisin siirtänyt moisen rentun jo aikaa sitten ulkoruokintaan. Ja sitä samaa suosittelen sinullekin. Vai meinaatko tuon retaleen kanssa kerojakin hommata? Älä hyvä ihminen!

Vierailija
10/16 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisinko sitä ryypätä pitäisi?

Vierailija
11/16 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Miksi pysyt tuollaisessa suhteessa? 

Vierailija
12/16 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tuo renttu mies mahdottoman ihana. Sen kanssa on jännää harva se päivä. Ei haittaa vaikka itsellä olisi surullinen ja paha mieli, kun jännä mies on niin ihana. Sen ilkeistä teoista on kiva vuodattaa vauva palstalla. Saa myötätuntoa muilta. 

Tää on niin niin totta.. varsinkin kun kuten mainitset sen ilkeistä teoista on niin niin kiva vuodattaa täällä vauvapalstalla! IHANA MIES! Antanut mulle niin paljon jutunaiheita tänne juttutupaan... PUSS, PUSS IHANA ALKOMIES ja KÄNNIKALA! UITKO TAAS SYVISSÄ VESISSÄ? Onko sulla ehkä ikävä näin lauantai-iltana? Eikö naisia kiikarissa?

Vierailija
13/16 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vkl juova on jo alkoholisti. Voi kun minä olisin nuorena jo sen ymmärtänyt ja lopettanut seurustelun! Vaan minä luulottelin itselleni että kyllä se juominen vähenee kun elämä vakiintuu, oma talo hankitaan, lapset... Mutta eihän se niin mennyt. Toivon sinulle ja kaikille naisille parempaa ymmärrystä ja voimaa jättää juova mies

Vierailija
14/16 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko hän Lieksassa?

Vierailija
15/16 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa aina olla juoppojen pantavana.

Kännissä laukeaminen kestää jopa tuntikausia. Pakkohan siinä on pitää taukoja mutta joo haluavat. Tarkennan tuota sen verran että humalaisen pantavana. Ei oo pakko olla juoppo.

Vierailija
16/16 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tympii minua naisystävässä, jolla on pakko olla vähän väliä alkoholijuoma kätösessä. Ulkonakaan ei voi käydä kesäsäästä nauttimassa ilman että on joku lonkero tai sidukka. Miksei limsa kelpaa? Ja auta armias kun viinit tuli kauppoihin niin sehän lähti heti.

Missä hän sitä aina vetää? Käytte iltakävelyllä ja toinen kulkee sidu kädessä vai miten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi