Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Kertokaa unelmienne synttäreistä

Jack81
14.08.2016 |

Elikkä naisystävän synttärit on lähestymässä ja nyt alan tuskailla lahjan kanssa.. Meillä on 15v ikäeroa ja olen 35v joten en osaa yhtään samaistua mitä hän haluaisi. Suhde on vielä todella tuore ja haluisin yllättää hänet todenteolla!

Kertokaas siis naiset minkälaiset synttärit vie teiltä jalat alta?

Mielessäni on käynyt risteily Tallinnaan ja hotelliyö, Hyvän ruoan ja juoman kanssa. Kukkapuska, kuohuvaa ja hänen toivomansa merkkilaukku kohokohdaksi. Illemmalla veisin hänet hienoon ravintolaan ja illalla hotellissa pitäisin häntä hyvänä..

Miltä tämä kuulostaa vai onko liian ahdisteleva?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä teen? Olen ollut sinkku jo 5v ja haluan tämän naisen.. Jos kotona asuminen on niin paha voin ehdottaa että hän muuttaisi vaikka luokseni Helsinkiin.

-ap

Vierailija
22/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä teen? Olen ollut sinkku jo 5v ja haluan tämän naisen.. Jos kotona asuminen on niin paha voin ehdottaa että hän muuttaisi vaikka luokseni Helsinkiin.

-ap

Joo, se vois olla synttärilahja 😂 Kerrot "naiselle", että olet päättänyt elättää hänet, että nyt alkoi upea elämä. Pakkaa laukkunsa riemusta kiljuen ja lähtee mukaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ystävällisesti kertoa miksi olen ällöttävä namusetä jos haluan järjestää aikuiselle naiselle ikimuistoiset synttärit ?

-ap

Aikuinen nainen ei asu äitinsä ja isänsä luona. Aikuinen nainen ei myöskään ole tottunut siihen, että joku muu hankkii hänelle tavarat ja maksaa matkat. Aikuinen nainen kokisi uuden miesystävän synttärisuunnitelmat liian mahtipontisina (merkkilaukku, matka yms) suhteen alussa, kun ei olla vielä vakiinnuttu eikä edes tiedetä, onko yhteistä tulevaisuutta. Aikuinen nainen kokisi em. lahjukset vähän epäilyttävänä ja kokisi jäävänsä velkaa. Aikuiselle naiselle olisi ikimuistoista saada rakkautta ja lämpöä, ei materiaa.

Ei vai. Mä asuin aikuisena vanhempien luona. Kun tapasin exän niin muutimme yhteen. Olin 20+.

Kakskymppisenä mä en olisi kokenut tuota lahjaa liian mahtipontisena.