Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen erittäin ruma nainen ja kerron miten kauheasti mua kohdellaan

Vierailija
14.08.2016 |

Sain potkut eräästä kaupasta omistajan vaihtumisen jälkeen. Potkujen lopulliseksi syyksi kyseinen työnantaja oli liiton toimitsijalle kertonut, ett mun naama oli kuin petolinnun perse. Lapsena mua kiusattiin koulussa ulkonäköni ja puhevikani takia. Viisi helvetillistä kouluvuotta putkeen, ei jäänyt missään vaiheessa epäselväksi mitä mieltä muut musta olivat, eipä ollut ystäviä koulukiusatulla. Lukiossa muut vieroksuivat mua ulkonäköni takia ja kun mut oli kiusattu peruskoulussa kiusattu hiljaiseksi, niin senkin takia muut lukiossa pitivät mua omituisena. Kolmen lukiovuoden aikana muutamat luokkakavereista eivät puhuneet mun kanssa sanaakaan. Vierusluokalla ollut tyttö sanoi päättäjäispäivänä eräässä ravintolassa kun erehdyin menemään kysymään ett sovinko samaan pöytään istumaan heidän kanssaan, (pöydässä oli tyttöjä omalta ja vierusluokalta), tämä kääntyi katsomaan muita ja sanoi isoon ääneen, ett pitääkö TUON tulla pilaamaan tämäkin päivä. Ikinä en ollut edes puhunut sille tytölle sanaakaan, katsoi aina mua halveksuen päästä varpaisiin. Vieläkin muistan nuo sanat vaikka asiasta on jo vuosikymmeniä. Mulle on vieraat ja tututkin sanoneet ett olen heidän mielestään ruma. On tyrkätty yhdessä työpaikassakin iso peili melkein naamaan kiinni ja sanottu, ett kato miten ruma naama näkyy, tokaisin ett yhtä rumaltahan tuo näytti kun viimeksi peiliin vilkaisin. Kerran eräässä tanssipaikassa oman ikäinen mies tuli hakemaan mua tanssimaan, mutt kun näki mun naaman, meni totisen näköiseksi, puisteli päätään ja sanoi ett oli kuvitellut mut takaapäin nähtynä paremman näköiseksi. Yhdessä työpaikassa mihin menin uutena työntekijänä, oma työporukka naureskeli mun ulkonäölle kahvitauolla pöydässään,kun jonotin kahviautomaatilleja yks naisista osoitteli mun suuntaan ja sanoi jotain musta ja muut nauroivat. Mä tyhmyyttäni yritin mennä samaan pöytään istumaan, kaikki lähtivät samantien pöydästä kävelemään. Sen kerran jälkeen en heidän seuraan tunkenut ja sain kuulla siitäkin, pidin kuulema itseäni liian hienona heidän pöytään. Kerran kaks henkilöä joita pidin ystävinä olivat puhuneet keskenään mun ulkonäöstä, toinen heistä kertoi vittumainen ilme kasvoillaan nautiskellen, ett sen yhteisen ystävänkin mielestä olen luontaantyöntävän näköinen ja nauroi paskasesti siihen päälle.
Tällä ulkonäöllä työnsaantikin on ollut helvetin vaikeaa, ei kukaan rumaa naista kovin helposti töihin ottanut. Ja jos töihin pääsi, niin muutamat työkaverit veti herneet nekkuun, kun piti näin ruman työkaverin kanssa töitä tehdä. Yksikin naispuolinen työkaveri oli sitä mieltä etten olis myymälän puolella saanut töitä tehdä, mun paikka olis hänen mielestään ollut pelkästään takahuoneessa. Arvosteli jatkuvasti mun ulkonäköä muille työkavereille. Eräässä tukityöpaikkahaastattelussa yhdessä lastentarhassa sain kuulla haastattelijalta suoraan ett olin liian vanha ja lihava siihen työhön. Huvittavaa sinänsä koska mua haastatellut nainen oli mua varmasti yli kymmenen vuotta vanhempi ja reilusti lihavampi kuin mä. Eli on tullut selväksi monella eri tavalla etten ole mikään nätti ihminen. Ruma olen siitä ei ole epäilystäkään. Ystäviäkään ei ole ollut, koska kuka nyt kehtaa ruman ystävän kanssa kaupungilla liikkua, joku tuttava saattaisi vielä nähdä. Tämmöinen ruma kasvoinen ja kroppainen nainen ei ole miehiä kiinnostanut.
Jatkuu

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
82/133 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin joku aika sitten kaupan pihassamiehen,jolla oli kasvoissa epämuodostuma.Huomasin,että katsoi tiukasti maahan kun juosten meni autolleen kaupasta ostosten kanssa.

Kasvot olivat jotenkin pienet ja kapeat miehen muuhun olemukseen nähden.En nähnyt niiden "ongelmaa",mutta mies peitteli kasvojaan,katsoi siis maahan  juostessaan.

Tuntui pahalta.Ajattelin:nosta pääsi pystyyn ja kohtaa ihmiset.

Auto oli miehellä tyylikkään nä'köinen,oli toivottavasti hyvissä hommissa,ettei kaikki ollut pilalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappa oma kuvasi niin muut voi arvostella tällä sivustolla, miten kaunis/ komea olet!

Muista, miksi toista haukut olet itse!

Vierailija
84/133 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehty tutkimuksia että kauniit on älykkäämpiä ja menestyvämpiä. Miellyttävämpiä. Kyllä mutta se on oletus ja näin he pääsevät eteenpäin elämässään paremmin. Muut joutuu tekemään kaksinkertaisen tai kolminkertaisen työn siihen nähden. Tää korostuu miesvaltaisella alalla jossa vähän naisia. Ne kauniit, hyväkroppaset saa kaiken huomion vaikka ois työssään ihan samanveroisia kuin se rumempi yksilö. Tai vaikka tekis huonomminkin niin kyllä heitä kehutaan ja he saavat kavereita, huomiota ja ylennystä. Näkymättömämpää ihmistä ei huomaa kukaan vaikka tekis hyvin. Tai turha kuvitella saavansa kehuja keltään. Hyvä kun edes moikataan. Itse yritän olla mukava, avulias, ja ahkera. Ei se auta. Samaan en pääse. Se vaikuttaa meillä rumemmilla siten, että emme sitten edes yritä koska joudumme tekemään moninkertaisen työn näihin näpsyköihin nähden. Olen itse ollut aiemmin erittäin hyvässä kunnossa kropalta ja medium naama ollu aina sekä paksuhko tukka. Nyt hieman pyöreämpänä (laihtunut lähemmäs 10kg tosin nyt) on ihan erilaista kohtelua kuin silloin! Siis ihan täysin erilaista.

Samalta sukupuoleltakin tulee joskus ennakkoluuloista asennetta. Tän takia aloitin itsepuolustuslajin. Parantaa itsetuntoa. Sääli siis meille hieman vaatimattomammille luonteille.

OLEN SIIS SAMANLAINEN luonteeltaan kuin silloin ennen, mutta kohtelu erilaista. Koska olemus ei ole tällä hetkellä kuin urheilijalla.

Sori totuudesta mutta tämä on TOTUUS!!!

Vierailija
85/133 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa. Että ihmiset on julmia. En kyllä osaa kuvitella ulkonäköäsi, en ole koskaan tavannut niin rumaa ihmistä että sitä pitäisi ihan ääneen päivitellä.

Sama, en ole koskaan edes nähnyt rumaa ihmistä. Rumaa käytöstä ja luonteita senkin edestä.

Vierailija
86/133 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on niin vaikea uskoa tätä. Ei siis sitä, etteikö jotkut ihmiset käyttäytyisi kuin idiootit, vaan sitä, että olisi oikeesti rumia ihmisiä. Mä en muista nähneeni oikeesti rumia ihmisiä. Siis paljon on taviksia ja ehkei mitään malleja, mutta ei oikeesti tuu mieleen että olisin tavannut tosi rumaa (ulkoisesti) ihmistä. Ehken sitten osaa kiinnittää huomiota.

Vierailija
87/133 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut rumat naiset levittää katkeruutta ympärilleen.

Vierailija
88/133 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on niin vaikea uskoa tätä. Ei siis sitä, etteikö jotkut ihmiset käyttäytyisi kuin idiootit, vaan sitä, että olisi oikeesti rumia ihmisiä. Mä en muista nähneeni oikeesti rumia ihmisiä. Siis paljon on taviksia ja ehkei mitään malleja, mutta ei oikeesti tuu mieleen että olisin tavannut tosi rumaa (ulkoisesti) ihmistä. Ehken sitten osaa kiinnittää huomiota.

Todennäköisesti et vaan kiinnitä huomiota heihin. Niin kuin suurin osa, jotkut kiinnittää huomiota vain kauhistellakseen ja/tai kiusatakseen. Kyllä mä muistan jo koulusta yhden tytön, jota ei parhaalla tahdollakaan voinut olla näkemättä rumana. Hänellä oli kaikki niin pielessä kun vain voi olla, ihan kohtuutonta että yhdelle ihmiselle osuu kaikki. Ei siinä auta enää mikään ja kauneusleikkauskin olisi tullut kalliiksi kun pitäisi niin monta kohtaa korjata.

Minua säälitti hän myös siitä syystä, että jos hän vähän yritti laittaa itseään, meikata, pukeutua paremmin tai kihartaa hiuksia, siitä se pilkkaaminen vasta yltyi. Eli ikään kuin hän oli niin toivoton tapaus, että turha nähdä mitään vaivaa. Meikit ja kaunistautuminen kuuluu vaan luonnostaan kauniille tytöille? En tiedä mitä sille tytölle nykyään kuuluu. Tuskin hyvää.

Vierailija
89/133 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle olisi kelvannut kuka vain nainen, mutta minulla oli ujous ja pelko se suurin haaste elämässä. En koskaan uskaltanut edes tervehtiä naisia ja hyvä kun uskalsin vilkaistakkaan päin. Olen siis jo 63 vuotias mies ja nyt odottelen vain taivas osuutta seuraavaksi. Jospa se sielä sitten lutviutuisi kohdalleen.

Vierailija
90/133 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä maassa on ruma nainen ollut presidenttinäkin. Vaikea uskoa, että ketään ihmistä haukuttaisiin ulkonäkönsä puolesta joka paikassa. En ole ikinä tavannut niin rumaa ihmistä, vaikka todella rumia tiedänkin. Jopa runsaasti ylipainoinen pottunokkainen tuttu jolta on melkein kaikki hampaat mädänneet pois alta kolmen kympin löytää miesseuraa, eikä häntä vältellä tai yökötellä ääneen.

Ehkä ekana pitäisi kasvattaa itsetuntoa.

PS: Kirjoittaja 8 - ruskeissa silmissä ei ole mitään rumaa vaikka kuinka niitä inhoaisit.

Jos käsityksesi rumasta naisesta on Tarja Halonen, ymmärrän, että et voi uskoa. Itse olen paljon rumempi.

Vierailija
91/133 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöss

Vierailija
92/133 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas kelpaa....

Vierailija
93/133 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne osaa, minusta oli tehty valitus johdolle, että olen liian ruma ja on väärin työkavereita kohtaan, että joutuvat tekemään minun kanssani työtä, rumuuteni vuoksi siis. Työkaverit eivät käy kanssani lounaalla, kun kuulemma menee ruokahalu.

Mitäpäs tuohon voi sanoa. Omasta mielestäni olen ihan tavallisen näköinen, jostakin kulmasta sopivassa valaistuksessa jopa ihan jees. :)

Vierailija
94/133 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööhh.. Onko toi joku vitsi? 😂 Okei, no voin suoraan sanoa että tiedä tapauksen missä tyyppi on ollu työpaikan kaunein ja leimattu silti (sen vuoksi??) jotenkin vastenmieliseksi kateuden vuoksi, eli keksitty perättömiä juoruja koko ajan vaan siksi että muut kokeneet uhkaa ja kateutta. Muutenkaan työpaikalle ei kuulu ulkonäön puinti, jollette sitten oo malli toimistolla?

Vierailija
95/133 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööhh.. Onko toi joku vitsi? 😂 Okei, no voin suoraan sanoa että tiedä tapauksen missä tyyppi on ollu työpaikan kaunein ja leimattu silti (sen vuoksi??) jotenkin vastenmieliseksi kateuden vuoksi, eli keksitty perättömiä juoruja koko ajan vaan siksi että muut kokeneet uhkaa ja kateutta. Muutenkaan työpaikalle ei kuulu ulkonäön puinti, jollette sitten oo malli toimistolla?

Jos edelliseen viestiin viittasit niin ei todellakaan ole vitsi. Vähän kyllä katsoin esimiestäni pitkään ja hitaasti kun hän tästä työkavereiden valituksesta kertoi. ihanko totta? noi voi-voi, en aio hankkia kauneusleikkausta ihan just nyt. Asiallinen esimies olisi puuttunut työkavereiden kommentointiin eikä olisi lähtenyt sitä eteenpäin viemään. Ei oikein välejä parantanut kun valittajat saivat tietää että nyt minä tiedän heidän valituksensa. Välttelevät katsekontaktia, jatkavat jouruiluja, minä hymyilen leveästi ja sekös ärsyttää.

Eikä olla mallitoimistossa, ihan vaan valtion virastossa.

Vierailija
96/133 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa hiekkalaatikkoväen kalisutella lapioitaan. Siellä ne epävarmuudet vasta jylläävätkin.

Vierailija
97/133 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen muka yrittänyt pukeutua vähän nätimmin ja meikannutkin, niin se on ärsyttänyt joitakin naispuolisia tuttavia. Silloin saanut eniten kuulla ettei mun kannata luulla itsestäni liikoja ja sanottu rumuudesta.

Olis aika kornia, jos luulisin olevani ihan tavallisen näköinen, samanlainen kuin muutkin naiset, ett kuvittelen vaan oman rumuuteni. Ei kai kukaan huvin vuoksi ole mua rumaksi sanonut ja kun niin monet on sen sanoneet, niin tottahan se silloin on.

Oletko tympääntyneen näköinen aina? Tämä resting bitch -ilme ärsyttää monia, varsinkin miehiä.

Itselleni on sanottu sen sata kertaa elämäni aikana ”HYMYILE!”. Käsketty hymyilemään, välillä huudettu tuota kirosanojen kera. Varsinkin kun olen ollut yksin jossain, kävelyllä, työpaikalla tiskin takana se normi perusilme päällä niin ihmisiä on se ärsyttänyt todella paljon.

Vanhemmiten olen hieman alistunut tähän pyyntöön, ja opetellut sellaisen perusilmeen joka ei ole vit ttuuntuneen näköinen. Kuljen ympäri kylää sellainen hienovarainen ”melkein hymy”- naamalla. Aloitin tämän 45-vuotiaana.

En siksi että haluaisin miellyttää muita loputtomiin vaan siksi että satuttaa ihan oikeasti se kun ”käsketään” olemaan kivemman näköinen.

Vierailija
98/133 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko pysyä vaan siellä nurkassa piilossa?

Vierailija
99/133 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko pysyä vaan siellä nurkassa piilossa?

ha-ha! Sitä kai juuri yritetään, mutta miksi? Eikös sitä pitäisi olla vain tyytyväinen jos kokee itsensä kauniiksi ja vieressä on joku rumaksi kokemansa, joka sitä omaa koettua kauneuttaan korostaa?

Vierailija
100/133 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena rumankaunis, laiha ja poikamaiset piirteet. Vanhempana tuli pyöreyttä ja pehmeyttä piirteisiin ja muutuin nätiksi. Kohtelulla on eroa. Ulkomailla on hassua, miten vaalealle hoidetulle naiselle palvelu pelaa, kun olettavat, että olen varakas. En ole.