Suuri(ko) ikäero?
Olen löytänyt netistä aivan ihanan vanhemman miehen jolla on käytöstapoja ja hän arvostaa minua aivan eri tavalla kuin aikaisemmat miehet joita olen tapaillut..
Olemme nähneet pari kertaa ja jatkoa on tulossa. Hän jopa kutsuu minua hänen sielunkumppanikseen ja upeaksi naiseksi. Mies on naimaton, lapseton ja seurustellut viimeksi 5v sitten vakavasti.
Olen nuori ja viehättävä nainen, pian 20v kun taas mies täytti juuri 34v..
Mietin aina, että mitä tuon ikäinen mies minusta oikeasti edes haluaa ja onko meidän ikäero sairas..
Mies haluaa aina maksaa kaiken kaikkialla, enkä ole häntä kieltänyt.
Outoa myös on ettei mies heti ole lääppimässä kuten monet aiemmat miehet joita olen tapaillut vaan on todella herrasmies. Hän asuu pidemmällä ja ajaa aina 1,5h viedäkseen minut ulos.
Minkälaisia ikäeroja teillä on? Mitä ajattelette 14v ikäerosta tässä tilanteessa ?
P.s kirjoitus virheitä varmasti on..
Kommentit (24)
Kannattaa kasvattaa itsetuntoaan ikätovereiden seurassa
Meillä ikäeroa 12 vuotta. Olemme olleet yhdessä 28 vuotta. Hän 46 ja minä 34 nyt. Enää ikäero ei näy missään. Me naiset taidamme rupsahtaa nopeammin. Mies harrastaa triatlonia eikä ikä näy missään. Mutta enemmän se on kiinni luonteistakuin ikäerosta. Minä olin joissakinsuhteissä kokeneempi hesalaisena kuinhän maalaispoikana , jokaoli tullut hesaan yliopistoon. Pääasia rttä olette kiinnostuneita samanlaisista asioista, musiikkimaku ja harradtukset matchaavat. Pelkkää kevyttä tupattelua ei jaksa monta vuotta, pitää ajatella, millaista se yhteinen arkielämä olisi. Pieni ruutu paljon kirjoitusvirhrotä. En viitsi korjata kun kuitenkin ymmärrätte.
Mun ikäiset miehet syö pakaste pitsaa ja pelaa pleikkaa..
-ap
Pakko myöntää että olin jo ihan heikkona häneen kun toi ruusupuskan, vei kalliiseen ravintolaan, sanoi olevani täysin hänen tyyppiän myös ulkonäöllisesti ja sanoi ostavansa tulevalle vaimolle kaikkea yhteisen hyvän puolesta. Puhui kokoajan tulevasta vaimosta ei tyttiksestä..
-ap