Suuri(ko) ikäero?
Olen löytänyt netistä aivan ihanan vanhemman miehen jolla on käytöstapoja ja hän arvostaa minua aivan eri tavalla kuin aikaisemmat miehet joita olen tapaillut..
Olemme nähneet pari kertaa ja jatkoa on tulossa. Hän jopa kutsuu minua hänen sielunkumppanikseen ja upeaksi naiseksi. Mies on naimaton, lapseton ja seurustellut viimeksi 5v sitten vakavasti.
Olen nuori ja viehättävä nainen, pian 20v kun taas mies täytti juuri 34v..
Mietin aina, että mitä tuon ikäinen mies minusta oikeasti edes haluaa ja onko meidän ikäero sairas..
Mies haluaa aina maksaa kaiken kaikkialla, enkä ole häntä kieltänyt.
Outoa myös on ettei mies heti ole lääppimässä kuten monet aiemmat miehet joita olen tapaillut vaan on todella herrasmies. Hän asuu pidemmällä ja ajaa aina 1,5h viedäkseen minut ulos.
Minkälaisia ikäeroja teillä on? Mitä ajattelette 14v ikäerosta tässä tilanteessa ?
P.s kirjoitus virheitä varmasti on..
Kommentit (24)
Olen sitä mieltä että ikäerolla ei ole väliä jos molemmat on täysi-ikäisiä. Jos joku valittaa asiasta niin se on heidän ongelmansa.
Kiitos paljon vastauksesta! Mitäköhän tekisin tässä tilanteessa.. Olen neuvoton
-ap
Suuri(kin) pakkomielle ap:llä? Onko joku huomannut, kasvaako aloituksessa olevan miehen ikä vuosien mittaan?
Minua vaan ahdistanut kun monet ystävät ovat sitä mieltä että minulla olisi sugardaddy..
-yp
Meni Sekasin yp ja ap Facebookista...
-AP
Ehkä miehellä on hyvä itsetuntemus ja tietää nopeasti, täyttääkö joku ihminen hänen odotuksensa ja tarpeensa. En pidä mahdottomana, että aika piankin voi kokea yhteyttä toisen ihmisen kanssa, varsinkin jos kumpikin poikkeavat jollain tavalla valtavirrasta. Ikäero ei ole ehkä niinkään merkittävä asia.
Oletko siis ihastunut siihen, että kaikki maksetaan puolestasi? Sai vähän sellaisen kuvan...
Pakko myöntää, että rakastan kun mies paapoo ja hemmottelee eli maksaa myös kokoillan.. Ehkä se on väärin tiedän ..
Mies vain on sanonut, että olen monella eri tapaa uskomaton ja ei ole ikinä tavannut vastaavaa naista kun minä.
Minua sytyttää jollain sairaalla tavalla myös että hän on vanhempi, pitää minusta huolta ja pitää hyvänä.
Välillä kyllä häiritsee kun on niin SETÄ, mutt pikkuvikoja ..
-ap
Tuo 1,5 tunnin ajelu kuulostaa mielestäni epätoivoiselta. Asuuko mies jossain pikkukylässä, jossa ei ole nuoria naisia ollenkaan?
Ma tapailin 33 vuotiasta miesta kun olin 19. Lopulta lopetin sen tapailun koska tajusin etta han painosti mua seksiin ja imarteli saadakseen haluamansa. Niin naiivi en kuitenkaan ollut etta olisin sankyyn mennyt. Selvasti hanta kiinnosti vain nuoruuteni ja kauneuteni. Nyt minulla on 8 vuotta vanhempi poikaystava joka on aivan eri planeetalta.
N21
Asun itse Pks ja mies asuu suuressa kaupungissa 150km päästä Helsingistä.. En tosiaan siis tiedä mitä hän ajattelee..
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ma tapailin 33 vuotiasta miesta kun olin 19. Lopulta lopetin sen tapailun koska tajusin etta han painosti mua seksiin ja imarteli saadakseen haluamansa. Niin naiivi en kuitenkaan ollut etta olisin sankyyn mennyt. Selvasti hanta kiinnosti vain nuoruuteni ja kauneuteni. Nyt minulla on 8 vuotta vanhempi poikaystava joka on aivan eri planeetalta.
N21
Tässä on tiivistettynä se mitä luulen hänen haluavansa..
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21
Tässä on tiivistettynä se mitä luulen hänen haluavansa..
-ap
Hyvin mahdollista. Oon iloinen etten enempaa haaskannut aikaa haneen. Ei meilla olisi ollut mitaan tulevaisuutta kun tuntui etta toista kiinnosti vain mun kroppa ja kauniit kasvot.
Se sama N21
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehellä on hyvä itsetuntemus ja tietää nopeasti, täyttääkö joku ihminen hänen odotuksensa ja tarpeensa. En pidä mahdottomana, että aika piankin voi kokea yhteyttä toisen ihmisen kanssa, varsinkin jos kumpikin poikkeavat jollain tavalla valtavirrasta. Ikäero ei ole ehkä niinkään merkittävä asia.
Itsensä voi toki tuntua, mutta voiko toista, parin tapaamisen perusteella? Itse en usko, ja pitäisi ahdidtavana ja epåluotettavana kumppaniehdokasta, joka niin väittää.
Ikäero alkaa ei tässä vaiheessa varmasn haittaa, mutta muuttuu ikäväksi sitten kun toinen on eläkeiässä. Kaikki ei toki niin pitkää tulevaisuutta hakua ajatella, ja kaikilla sitä ei edes ole.
Ja joo tiedan milta se tuntuu kun vanhempi mies puhuu kauniita ja vie ravintoloihin ja makselee kaiken vaikket pyytaisikkaan. Mutta mieti jarjella viela asiaa.
N21
No ite en vois kuvitellakaan seurustelevani 34-vuotiaan miehen kanssa, vaikka oon ite jo 27. En syty itseäni vanhemmista miehistä yhtään, mutta makunsa kullakin. Eihän toi 14 vuoden ikäero vielä mikään ihan mahdoton ole, eli sitä on turha murehtia.
Olemme chattailu puhelimessa paljon ja hän sanoo aina ettei tunneta, mutta mitä enemmän muhun tutustuu sitä enemmän kiinnostuu.
-Ap
Asia voisi olla myös toisinpäin.
Itse olin suhteessa naiseen jonka ulkonäöstä en tykännyt ja suhde myös päättyi tuon takia. Luulenpa että nainen olisi tehnyt mitä tahansa sen eteen että olisin viehättynyt hänen ulkonäöstä. Naisen luonne oli täydellinen mutta se ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja joo tiedan milta se tuntuu kun vanhempi mies puhuu kauniita ja vie ravintoloihin ja makselee kaiken vaikket pyytaisikkaan. Mutta mieti jarjella viela asiaa.
N21
Juuri tähän lankean hyvin helposti.. Mutta jos hän oikeasti välittää ja ottaa hyvä palkkaisena maksajan roolin ja aidosti minusta välittäisi niin varmasti hyppäisin sänkyyn hänen kanssaan..
-ap
Jos on ollut pitkään sinkkuna ja tapaa sitten jonkun mielenkiintoisen ihmisen, niin hälytyskellot soi, jos parin tapaamisen jälkeen pitää toista sielunkumppanina. Mies on tainnut ihastua mielikuvaan, ei sinuun todellisena ihmisenä.
Ei tuo ikäero ole mitään.