Miten kävi kahvihuoneessa varastetun muumimukin tapauksessa?
Kommentit (14)
Aloittaja kertoi muumimukikeskustelussa. Se oli provo.
Mitä? Jauhoiko se paskaa monta sivullista vai? Ihan typerää.
Mutta nyt jokainen saa ihan itse kuvitella tarinalle mieleisensä lopun 😀
Oli kuulema palautettu kahvihuoneeseen. Kuppi oli puolillaan spermaa ja kyljessä post-it lappu:
"Sori, en voinut vastustaa kiusausta, Juti!"
Heh heh, sanoiko suklis jotain, sanoiko?
Aloittaja kertoi, että oli tylsää ja halusi vähän jymäyttää. Eli provo
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuten minä sanoin koko ajan XD Piti vaan taas päästä aukomaan naamaa, kun nimimerkki kaffimånsteri ei miellyttänyt hyväuskoisten typerysten silmää.
Se on ihan sama mitä suklis sanoo, kaikki hyvät tarinat on provoja koska suklis on kade. Kade. Sukliksen oma mielikuvitus ei mahdollista koukuttavaa tarinaa niin jää välispiikkerin tasolle. Säälittävää, minuakin hävettäisi.
Mikä aloitus täällä ei olisi ollut provo? En ymmärrä, miksi tarinan aloittaja ei voinut keksiä jotain hyvää loppua.
Älä viitti suklis vetää hernettä nenuun XD sun älynlevelit ei oo niin nupit kaakossa kuin itse kehuskelet. Sä oot laimee ja muumiap näytti mistä tarinakana pissii XD XD XD
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuten minä sanoin koko ajan XD Piti vaan taas päästä aukomaan naamaa, kun nimimerkki kaffimånsteri ei miellyttänyt hyväuskoisten typerysten silmää.
Sä vaan häiriköit siinä keskustelussa. Mitä väliä sillä on,onko kyseessä provo, jos tarina on hyvä? Älä vastaa, ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä vaan häiriköit siinä keskustelussa. Mitä väliä sillä on,onko kyseessä provo, jos tarina on hyvä? Älä vastaa, ketään ei kiinnosta.
Olette niiiiiiin helppoja XDDD aikuiset ihmiset...
Mikä tai kuka on suklis ja miksi siitä jauhetaan?
Provo oli