Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Merkkilaukut.

Vierailija
14.08.2016 |

Tuntuu että vuosia kielsin itseltäni merkkilaukut, mutta siis pidän muodista, merkkilaukuista, meikeistä jne..
Minulla on vain 2 merkkilaukkua ja ne on vuosia sitten ostettu. Nyt haaveilen uudesta. Haluaisin vinkkejä mikä olisi hyvä merkkilaukku säästää rahaa ja miten säästätte. Itse olen pienipalkkainen hoitaja ja tuntuu ettei saisi käyttää tai säästää merkkilaukkuihin. Tunnen siis syyllisyyttä mielenkiinnostani. Onko muita?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri merkkilaukku? Eikö riitä, että laukku olisi kestävä (aitoa nahkaa ym.) ja miellyttäisi silmää? Miksi maksaa MERKISTÄ ylimääräisiä satasia tai tonneja? Sen ymmärrän, ettei halua käyttää parin kympin keinonahkalaukkua, joka hajoaa viikossa, mutta on muitakin vaihtoehtoja.

Vierailija
2/22 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen sitäkin miettinyt. Jotenkin en ole löytänyt kivaa mallia merkittömistä laukuista ja eikö kaikki ole jotain merkkiä? Olen vain tykästyny merkkilaukkuihin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, sinulla on täysi oikeus ostaa omilla rahoillasi juuri sellainen laukku kuin itse haluat, eikä sinun tarvitse perustella valintojasi kenellekään muulle.

Vierailija
4/22 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kaikki jotain merkkiä tietysti, mutta merkkilaukut viittaavat näihin Vuittoneihin, Longchampeihin ja muihin.  Laita googleen nahkalaukku, niin löytyy laukkuja.  Itse ostan vain  n.130-170 € laukkuja, niin jää sitten rahaa vielä ostaa laadukkaita ja kestäviä vaatteita ja kenkiäkin :)

Vierailija
5/22 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat merkkilaukun kovasti, mutta et edes tiedä, minkä laukun haluaisit? Kuulostaa oudolta.

Vierailija
6/22 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkilaukut tekevät hienon säväyksen asuun. Ymmärrän sinua, vaikka itse ostan mieluummin laadukkaita nahkalaukkuja, merkistä viis. Katso vaikka julkkisten kuvia tältä vuodelta, niin tiedät mitkä laukut ovat in. Minä tuhlaan muihin asioihin kuin laukkuisin, mutta jokaisella on oikeus laittaa rahansa siihen mikä tekee onnelliseksi juuri sinut.

Vierailija
7/22 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitaja ja ostanut muutamia luksuslaukkuja. En koe niistä huonoa omatuntoa, tai että ammattini vuoksi minun pitäisi pukeutua vaatimattomasti tai muuta hölmöä. Laukut nyt sattuvat miellyttämään kovasti minua ja saan niistä iloa. Jos budjettisi vaan sallii, osta pois. :)

Vierailija
8/22 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

DKNY syksyn mustat nahkalaukut ovat kiinostavia, aion itse hommata sellaisen.

Vierailija
9/22 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onkin tosi tyylikästä, kun on kulahtaneet vaatteet ja  jäätävän kallis merkkilaukku ;)

Vierailija
10/22 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri merkkilaukku? Eikö riitä, että laukku olisi kestävä (aitoa nahkaa ym.) ja miellyttäisi silmää? Miksi maksaa MERKISTÄ ylimääräisiä satasia tai tonneja? Sen ymmärrän, ettei halua käyttää parin kympin keinonahkalaukkua, joka hajoaa viikossa, mutta on muitakin vaihtoehtoja.

Yhtä hyvin voit kysyä joltain mieheltä, miksi hän haluaa hienon auton? Miksi maksaa MERKISTÄ ylimääräisiä tonneja tai kymppitonneja? Kyllähän tonnin kiulullakin autoilee. En ihan käsitä tätä "syyllistämis"ajatusta merkkilaukun hankinnassa. Jos sellaisen hankkii omilla tienesteillään, niin mitä sitten? Miksi  pitäisi perustella tai selittää syitä sille miksi ei hankkinut halvempaa? Itse haluaisin Célinen laukun( joko Luggagen tai Belt bagin), mutta tällä hetkellä tiedossa on muita rahaa nieleviä hankintoja, joten asia ei ole ajankohtainen. Ap, go for it!

Vierailija
11/22 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvin voit kysyä joltain mieheltä, miksi hän haluaa hienon auton? Miksi maksaa MERKISTÄ ylimääräisiä tonneja tai kymppitonneja? Kyllähän tonnin kiulullakin autoilee. En ihan käsitä tätä "syyllistämis"ajatusta merkkilaukun hankinnassa. Jos sellaisen hankkii omilla tienesteillään, niin mitä sitten? Miksi  pitäisi perustella tai selittää syitä sille miksi ei hankkinut halvempaa? Itse haluaisin Célinen laukun( joko Luggagen tai Belt bagin), mutta tällä hetkellä tiedossa on muita rahaa nieleviä hankintoja, joten asia ei ole ajankohtainen. Ap, go for it!

No mä en kyllä tunne yhtään miestä joka olisi pelkästään merkistä maksanut paljon. Kyllä siinä aina on taustatyötä paljon takana, selvitetty mitkä mallit ko. merkiltä on hyviä, missä on havaittu puutteita ja suunnitteluvirheitä ym. tyyppivikoja. Tehot, mihin tarpeeseen, mistä saa halvimmalla....

Ei kukaan mene autokauppaan että "yksi mersu kiitos, ihan mikä vaan, kunhan on mersu!"

Sitä tässä kritisoitiin että ei edes tiedetä mitä halutaan, ainoastaan sitä merkkiä ja se antaa viitettä siitä että ihminen ostaa merkin, koska ei tunne itseään, omaa makuaan ja uskalla toteuttaa itseään.

Tällöin jonkun pitää hiukan tökätä sitä ihmistä hereille.

Vierailija
12/22 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Tartteeko merkkilaukun aina maksaa Mersun verran? Tuskin kukaan Suomessa mitään Birkin laukkua saa. 500€ ja jokin Michael Kors ostamaan.

Vierailija
13/22 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Tartteeko merkkilaukun aina maksaa Mersun verran? Tuskin kukaan Suomessa mitään Birkin laukkua saa. 500€ ja jokin Michael Kors ostamaan.

EI Korsia. Monta syytä.

1. Kulunut ja jo niin nähty, osta jotain mielenkiintoisempaa.

2. Kors yrittää tuoda niitä oksettavia "turkiskoruja"-käsilaukkuihin koristeeksi, eli aitoja kokonaisia häntiä joita jotkut ällöt roikottaa niissä halpaveskoissaan. Yök! 

Kors on jälkeenjäänyt jo ja nyt yrittää luoda itsestään "luksuksempaa" kuvaa jollain turkiksella? Tulisi tähän päivään ja ymmärtäisi että ihmiset eivät halua turkiksia enää! 

3. Sen uudemman malliston käsilaukut on osa kokonaan turkista, yök!

4. Kopioita sekä aitoja joka toisella vastaantulijalla, haluatko olla klooni?

5. Niitä myydään jokaisen etelänmatkan basaarissa ja niistä suurin osa on ostettukin. Haluatko toimia mainoksena tuollaiselle?

Kors on niin nähty ja kuopattu, unohtakaa se jo, mahdollisuuksia on vaikka miten paljon! :)

Vierailija
14/22 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi edelliseen kommenttiin. Jos haluaa kauniin low budget-laukun, niin silloin merkki on kyllä Furla.

Vierailija
15/22 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lauren rakph lauren

Vierailija
16/22 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä on niin paljon. Itse teen pientä "businessta" koko ajan, myyn kotoa tarpeetonta.

Nytkin 30 kohdetta huutiksessa ja pari kohdetta fb.ssä.

Nämä rahat laitan aina sivuun ja ostan kun löydän jotain.

N vuosi sitten löysin yhden Longchamp in laukun, reilu 300 euroa ja aloin keräämään rahaa. 3 kk sain rahat kokoon mutta ajattelin odottaa jos tulisi joku ale jonnekin. Ja keväällä tulikin ja ostin laukun, täydellinen .

Myyn enemmän silloin kun kohde on selvä, esim kun laukkurahat olivat koossa, jätin vain ne myyntiin, jotka olivat mutta en tehnyt uusia ilmoituksia.

Nyt sitten kävin taas kaappeja läpi ja tein ilmoituksia huutikseen. Kaapelilla on Design market ensi kuussa.

Itse haluan vaikka mitä mutta rahatilanne on heikko. Mutta kun myyn perheen tarpeetonta tavaraa, myyntituotot käytän itseeni. Ja siinä lähes kaikki mitä käytän itseeni. Teen etätöitä pääasiassa, sen 3-5 krt kun käyn töissä , siistejä vaatteita riittää. Mutta kun käyn, panostan ulkonäköön.

Vierailija
17/22 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tiettyjä laukkuja ja merkkejä joista olen haaveillut. Pitkään olen Pradasta haaveillut. En vain osaisi päättää väriä. Sitten on uutena Givenchyn antigona ja tietty pitempiaikaisena Chanel joko boy tai classic. Nyt juuri ei ole rahaa ostaa vaan aloittelen vasta säästämistä. Tuo tavaroiden myyminen on hyvä neuvo.

Ap

Vierailija
18/22 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta itse haluaisin uuden laadukkaan nahkalaukun. Ne joita olen netistä katsellut, niin niistä eniten miellyttää michael korssin selma-laukku. Minulla on lähes samanlainen tällä hetkellä tekonahkaisena h&m:stä otettuna, mutta haluaisin kestävämmän. Mistä löytyisi samantyylinen musta peruslaukku ilman näkyviä taskuja, niittejä ja muita hilavitkuttimia? Oli korssilla toinenkin hieno jonka kelpuuttaisin mutta en nyt muista nimeä. Eli ideoita merkittömään mutta tyylikkääseen laukkuun?

Vierailija
19/22 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyjä hintoja noilla laukuilla. Tonneja! Huh, huh. Ei mitään järkeä maksaa. Murto-osalla noista saa tyylikkään ja kestävän, laadukkaan laukun.

Vierailija
20/22 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI Korsia. Monta syytä.

1. Kulunut ja jo niin nähty, osta jotain mielenkiintoisempaa.

2. Kors yrittää tuoda niitä oksettavia "turkiskoruja"-käsilaukkuihin koristeeksi, eli aitoja kokonaisia häntiä joita jotkut ällöt roikottaa niissä halpaveskoissaan. Yök! 

Kors on jälkeenjäänyt jo ja nyt yrittää luoda itsestään "luksuksempaa" kuvaa jollain turkiksella? Tulisi tähän päivään ja ymmärtäisi että ihmiset eivät halua turkiksia enää! 

3. Sen uudemman malliston käsilaukut on osa kokonaan turkista, yök!

4. Kopioita sekä aitoja joka toisella vastaantulijalla, haluatko olla klooni?

5. Niitä myydään jokaisen etelänmatkan basaarissa ja niistä suurin osa on ostettukin. Haluatko toimia mainoksena tuollaiselle?

Kors on niin nähty ja kuopattu, unohtakaa se jo, mahdollisuuksia on vaikka miten paljon! :)

Mutta kun ne on niin edullisia.