Mistä tubettajat saa rahansa?
Katsoin lapsen kanssa tubeawards tms palkintogaalaa. Kuulemma esim Lakko elättää itsensä ja avopuolisonsa tubettamisella. Lapseni ihailee häntä kovasti ja haluaa samanlaiseksi. Jäin ihmettelemään, että mistä se raha siinä oikein tulee. Miten ihmeessä siitä voi saada tuloja niin, että voi elää sillä?
Kommentit (30)
Tässä Eetu "eeddspeaks" Pesonen näyttää miten rahaa tehdään.
Vierailija kirjoitti:
No tuossa oikein hyvä esimerkki kuinka syvällä Suomi makaa tällä hetkellä. Jos tuossa on jonkunlainen nuorison esikuva niin sitten peli on jo menetetty täällä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan tätä nykymenoa, minun mielestä aika harva tubettaja on edes hauska tai muutenkaan niiden videoiden katselusta harvoin löytyy mitään opettavaista. Toisaalta jos tv.stä tulee vaan Duudsonien ja Possen kaltaista rääkkymistä niin ei kai sitä tubettajiltakaan liikaa voi vaatia.
Miksi tubettajan pitäisi olla hauska? Minä en juuri mitään aiheesta ymmärrän, kun olen tällainen keski-ikäinen papparainen, mutta poikani kautta olen ymmärtänyt, että ainakin nuorille pojille suosituimmat tubettajat on niitä, jotka pelaa pelejä ja samalla selostaa niitä.
Partnershipin tarjoajat maksaa joka ikisestä videosta.
Mistä splay suomi saa toimistonsa vuokrarahat? Porukan tarjonta on kyllä aikamoista shittiä, tyyliin pistetään tubettajat duuniin, käsikirjoittamaan ja me vedetään välistä, eli vedetään likkoja höplästä.
tossa nyt ainakin on ihan aitoa vloggaamista eikä mitään rahastusta, kaveri tekee mitä tekee koska se on vaan niin hauskaa XD
voe helevetin tupettajat, ei mitään järkeä.
kukaan muu ei näistä tubettajista hyödy kuin tumputtaja itse
No ei ole vaikea saada nuoria lapsia innostumaan jostain. Netissä lapsen klikkaus on yhtä arvokas kuin aikuisen klikkaus.
Se kohde vain vaihtuu, vuosia sitten se kohde oli Idols-laulajat (joista suuresta osasta ei ole kuulunut pihaustakaan vuosiin), salkkarinäyttelijät, BB-kisaajat jne.
Internet nyt vaan on ollut loistava väline ratkaisemaan sen ongelman miten lapsilla tehdään rahaa laillisesti.