Hän EI ole kiinnostunut sinusta vaikka luulet niin
Ihastunut tulkitsee suunnilleen kaiken vaaleanpuneisten lasien läpi ajatellen että ihastuksen kohteella on samoja tunteita itseään kohtaan. Kerätään tähän kokemuksia ja esimerkkejä milloin ei kannata haaveilla liikoja! Kiinnostais kuulla myös miten tätä voisi hienovaraisesti "testata".
- Asiat eivät ole vaikeita jos molemmilla on tunteita toisiaan kohtaan
- Jos hän ei viestittele sinulle koskaan ensin, hän ei ole kiinnostunut
Mä ainakin itse flirttaan vapautuneesti jos EN ole ihastunut. Ihastukselle en osaa flirtata välttämättä OLLENKAAN. Mutta en todellakaan käyttäydy normaalistikaan.
Kommentit (80)
Tämä ei liity ylläolevaan keskusteluun jonkun deittiongelmasta, vaan yleisellä tasolla:
Itse olen ollut aina sitä mieltä, että jos kiinnostaa, niin ehtii nähdä ja olla yhteydessä. Kyllähän sitä itsekin helposti haluaisi sortua selittelemään toisen käytöstä parhain päin, mutta siitä ei tule kuin paha mieli. Olen tapaillut ihastustani joitain kuukausia, ja näyttää siltä, että tämä suhde on ohi ennen alkuaan - ei vähiten siksi, että mies on niin välinpitämätön (vs. kiinnostus ja tunteet olisivat kasvaneet). Olin itse varmasti enemmän ihastunut, mies taisi olla enemmän seksin perässä. Sellaista en etsi, ja kerroin sen heti alkuun. Mies on ilmeisesti liian selkärangaton sanomaan suoraan, ettei kiinnosta, hän ei vain "ehdi" olla tekemisissä.
Koko kuvio on ärsyttänyt niin paljon, että en ole lopettanut itsekään yhteydenpitoa ns. virallisesti ja tehnyt likaista työtä miehen puolesta. Mutta pyysin vuosien on/off fb:n kylään ja vietin hauskan yön, mitä tässä turhia itseään säästelemään parisuhteeseen, jota ei tule. En halua uusia kumppaneita, joten tämä yksi vuosien ajan elämässäni ollut fb, joka on myös kaveri, on paras vaihtoehto läheisyydenkaipuuseen. Ilmankaan en halua olla loppuelämääni, ja suhde näyttää aika epätodennäköiseltä.
Ehkä tämä "suhde" ihastukseni saa hiipua ihan itsekseen pois, kaipa sen jossain vaiheessa huomaa kumpikin, että ei varmaan tarvitse edes selitellä enää suuntaan tai toiseen, kun ei olla oltu yhteydessä viikkoihin tai kuukausiin. Kiinnostukseni edes lopettaa homma asiallisesti alkaa olla nollaluokkaa.
40+ -ikäisen sinkkuarki on tällaista. Olen ihan tyytyväinen itsekseni, ja kohta en enää edes viitsi yrittää tapailua, vaikka olisin ihastunut. Oman ikäiset miehet tuntuvat olevan vain säännöllisen seksin perässä, ja se on itselleni mahdotonta, jos kunnon suhdetta ei ihastuksen kanssa tule. Ja ei, kyseessä ei ole komea alfa, vaan lyhyt ja tavallisen näköinen, minua vähemmän koulutettu pienituloinen mies. Niiltä "ihan tavallisilta" tämä tällainen onnistuu myös hyvin. Kaverini ovat ihmetelleet, miksi näin nätti nainen ns. tyytyisi tuon näköiseen mieheen. No, minulle merkitsee korvien väli enemmän kuin ulkonäkö, tulot tai muu sellainen. Miehelle taisi riittää läsnäoloni hetken huviksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut vai ei?
- Meillä on tosi hauskaa yhdessä, paljon kahdenkeskisiä inside-vitsejä
- Välttää koskettamasta
- Katseet kohtaa usein sattumalta
- Lähietäisyydellä välttelee katsekontaktia
- Hän kehuu vaatteitani ja luonnettani
- Hän puhuu avoimesti jos joku toinen nainen on mielestään hyvännäköinen
- Hän on aina valmis kuuntelemaan ja auttamaan minua
- Hän ei viestittele minulle somessa oikeastaan koskaan
- Hän on ehkä hieman mustasukkainen minusta
- Hyväntahtoinen kiusoittelu ei ainakaan mielestäni ole kuitenkaan flirttiä
- Kehonkielen merkit kielivät ihastuksesta
- Mutta silti vaisto sanoo että ei ole
Kyseessä siis mies.
Vierailija kirjoitti:
Entäs miehet, meneekö samoin= flirttaillaan kun ei oikeasti kiinnosta ja niille ei flirttailla, jotka kiinnostaa?
Minä olen aina juossut ihastuksiani karkuun normimiehen itsesuojeluvaiston ajamana. Muutenhan sitä voi joutua vaikka lemmenkahleisiin.
61, tiedän niiiin tuon tunteen! Tsemppiä sinullekin, ei ole helppoa ei... härkää sarvista kiinni vaan ensi kerralla. Ei sitä koskaan tiedä mitä käy :)
Laitoin miehelle viestiä. Jotta lähtisikö kanssani joskus vaikka kahville töiden jälkeen. Sain vastauksen: hymynaaman! Siis sellaisen whatsapp-hymynaaman. Ei muuta. Ei ole ollut paikalla sen jälkeen kun vastasi n. Puolen tunnin kuluttua viestistäni. Nyt yritän olla hermoilematta mutta miten tuo pitäisi tulkita?
45
Vierailija kirjoitti:
Mies, josta en ollut vielä kiinnostunut: viestin ja soitin hänelle ongelmitta. Nyt kun olen ihastunut häneen en uskalla viestiä. Mietin, että hän näkee viesteistä kiinnostuksen. Järjetöntä...
Aikuinen nainen sä oot.... Rohkeasti vaan. Mitä sä voit menettää? Mitä sä voit saada? Mitä sä muuten haluat?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut vai ei?
- Välttää koskettamasta
Sehän se pahin onkin se perkeleellinen vaisto! Itsekkin jotenkin arvaan eli vaistoan että älä älä ja silti kuljen päin tuhoa. Että jos Sittenkin
Mun tapauksessa mies ei ole ollut kiinnostunut, vaikka
- oli somessa yhteydessä 24/7
- muuttaa vuorokausirytmiään, että se on samanlainen kanssasi
- vetää herneen nenään jos kehut jonkun miehen ulkonäköä
- vapaaehtoisesti ja oma-aloitteisesti kertoo minne menee ja kenen kanssa
- kertoo luottamuksella asioita perheestään
- muuttaa käytöstään, lopettaa esim päihderiippuvuuden, skarppaa muutenkin
- kertoo, että olet ainoa johon hän luottaa ja arvokas hänelle
Ei, mies ei ole kiinnostunut eikä halunnut seurustella. En vaan ilmeisesti miehistä ymmärrä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
61, tiedän niiiin tuon tunteen! Tsemppiä sinullekin, ei ole helppoa ei... härkää sarvista kiinni vaan ensi kerralla. Ei sitä koskaan tiedä mitä käy :)
Laitoin miehelle viestiä. Jotta lähtisikö kanssani joskus vaikka kahville töiden jälkeen. Sain vastauksen: hymynaaman! Siis sellaisen whatsapp-hymynaaman. Ei muuta. Ei ole ollut paikalla sen jälkeen kun vastasi n. Puolen tunnin kuluttua viestistäni. Nyt yritän olla hermoilematta mutta miten tuo pitäisi tulkita?
45
Mä voisin vastata noin, jos mulla olisi kova kiire enkä ehtisi laittaa kunnon viestiä, mutta haluan vastata jotain ettei toinen näe että viesti on luettu mutta ei vastattu. Ja tuo hymynaama tarkoittaisi siis tietenkin kyllä mielellään. Jos tuo olisin minä, voisit odottaa perusteellisempaa vastausta heti kun vain ehdin. Mutta mä olen nainen, että varauksella.
Edelleen odottelen. Aika tuskaa :(
45
Vierailija kirjoitti:
Mun tapauksessa mies ei ole ollut kiinnostunut, vaikka
- oli somessa yhteydessä 24/7
- muuttaa vuorokausirytmiään, että se on samanlainen kanssasi
- vetää herneen nenään jos kehut jonkun miehen ulkonäköä
- vapaaehtoisesti ja oma-aloitteisesti kertoo minne menee ja kenen kanssa
- kertoo luottamuksella asioita perheestään
- muuttaa käytöstään, lopettaa esim päihderiippuvuuden, skarppaa muutenkin
- kertoo, että olet ainoa johon hän luottaa ja arvokas hänelle
Ei, mies ei ole kiinnostunut eikä halunnut seurustella. En vaan ilmeisesti miehistä ymmärrä yhtään mitään.
"Lopetti päihderiippuvuuden" Mitä mä just luin? Voiko sen muka lopettaa? :O Ihan hatun noston arvoinen suoritus, jos skarppasi itsensä takia, ei pelkästään sinun.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut vai ei?
- Välttää koskettamasta
En usko että mies kehuu muita naisia jos on kiinnostunut tästä naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut vai ei?
- Välttää koskettamasta
- Mutta silti vaisto sanoo että ei oleEn usko että mies kehuu muita naisia jos on kiinnostunut tästä naisesta.
Kuka kuvittelee että kiinnostunut mies kehuu seurassasi muita naisia..en usko että on sinusta kiinnostunut. Oma kiinnostukseni mieheen lopahtaisi siinä vaiheessa jos hän alkaisi kehua minulle muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut vai ei?
- Välttää koskettamasta
- Mutta silti vaisto sanoo että ei oleEn usko että mies kehuu muita naisia jos on kiinnostunut tästä naisesta.
Kuka kuvittelee että kiinnostunut mies kehuu seurassasi muita naisia..en usko että on sinusta kiinnostunut. Oma kiinnostukseni mieheen lopahtaisi siinä vaiheessa jos hän alkaisi kehua minulle muita naisia.
Mä olenkin idiootti. Ja tehnyt hänelle saman, eli miettinee musta samoin. Ei kovin terve lähtökohta ihmissuhteelle, mutta eipä meistä koskaan tulekaan mitään joten se siitä :)
Jos kahdella ihmisellä ON JO jotain "juttua", esim. treffeillä on käyty, nuo ap:n kohdat pitävät tavallisesti paikkansa. Kyllä kiinnostunut/ihastunut ihminen haluaa viettää aikaa sen toisen kanssa ja järjestää sitä aikaa, vaikka mikä olisi.
Jos taas mitään aloitetta kahden ihmisen välillä ei ole vielä tehty, tuntuu olevan ihmiskohtaista, miten kukakin silloin käyttäytyy. Joku tekee herkästi aloitteen ja osoittaa kiinnostuksensa, joku taas ei välttämättä katso kiinnostuksen kohdettaan edes silmiin. Joku saattaa taas tarkoituksella pelata pelejään ja leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, koska haluaa vallan olevan itsellään.
Itse oletan, että jos mies ei osoita kiinnostustaan, hän ei ole kiinnostunut. On niitäkin tilanteita sitten tullut, kun joku on kertonut kiinnostuksestaan esim. kaksi päivää sen jälkeen, kun olen alkanut seurustella jonkun toisen kanssa. Tästäkin syystä omasta mielestäni elämä on liian lyhyt kiinnostuksen salailuun, ja osoitan kyllä itse jos olen ihastunut, ellei sille ole mitään suurempia esteitä. Näitä ovat esimerkiksi se, jos vastapuoli seurustelee: silloin en mene soppaa hämmentämään, vaikka kuinka haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen odottelen. Aika tuskaa :(
45
Tuliko vielä pidempi vastaus?
Miten tuo intuitio sitten, kun läsnäollessaan tunnen että hän vastaa tunteisiini, mutta kun mietin asiaa itsekseni, ajattelen että no ei todellakaan ole!
Ei kannata pähkäillä liikaa ja olla epävarma. Sellaiset naiset ja miehet ovat parahultaisia uhreja saalistajille. Saalistajat eivät pähkäile, onkohan toinen mahdollisesti kiinnostunut. He pommittavat niin kauan, että toinen on rakastunut. Sitten siirrytään uuteen valloitettavaan, ja uhri siirtyy av:lle pähkäilemään, mitä juuri tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata pähkäillä liikaa ja olla epävarma. Sellaiset naiset ja miehet ovat parahultaisia uhreja saalistajille. Saalistajat eivät pähkäile, onkohan toinen mahdollisesti kiinnostunut. He pommittavat niin kauan, että toinen on rakastunut. Sitten siirrytään uuteen valloitettavaan, ja uhri siirtyy av:lle pähkäilemään, mitä juuri tapahtui.
Hän ei ole paha ihminen, eikä varmasti käytä epävarmuuttani hyväkseen. Ja mielummin niin että käyttää, kuin että uskon ihmisestä oletusarvoisesti pahaa. Mua ei noin helposti satuteta :)
Hyvä hyvä! Kerro sitten miten käy.
Ja tuttu tunne tuo - eihän musta kukaan mies oikeasti voisi olla kiinnostunut. Mähän oon sellainen ja tälläinen. Mahakin menee makkaralle ellen ole ihan suorana paikallani (jep, oikeasti murehdin tällaista asiaa...). Ei tällaista kukaan voisi rakastaa. Oho, nyt mies katsoi minua. Eli varmaan ajattelee huh miten ruma nainen. Parempi siis kääntyä pois. Ettei vaan kukaan luule että minä luulin itsestäni jotain...
Olen tuhlannut NIIN monta vuotta tällaiseen. Nyt yritän minäkin tosissani muuttua, ja lupaan tehdä aloitteen seuraavalle järkevän oloiselle miehelle jonka tapaan!