Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hän EI ole kiinnostunut sinusta vaikka luulet niin

Vierailija
13.08.2016 |

Ihastunut tulkitsee suunnilleen kaiken vaaleanpuneisten lasien läpi ajatellen että ihastuksen kohteella on samoja tunteita itseään kohtaan. Kerätään tähän kokemuksia ja esimerkkejä milloin ei kannata haaveilla liikoja! Kiinnostais kuulla myös miten tätä voisi hienovaraisesti "testata".

- Asiat eivät ole vaikeita jos molemmilla on tunteita toisiaan kohtaan
- Jos hän ei viestittele sinulle koskaan ensin, hän ei ole kiinnostunut

Mä ainakin itse flirttaan vapautuneesti jos EN ole ihastunut. Ihastukselle en osaa flirtata välttämättä OLLENKAAN. Mutta en todellakaan käyttäydy normaalistikaan.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota näistä nyt sitten selvää.

Vierailija
2/80 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut tulkitsee suunnilleen kaiken vaaleanpuneisten lasien läpi ajatellen että ihastuksen kohteella on samoja tunteita itseään kohtaan. Kerätään tähän kokemuksia ja esimerkkejä milloin ei kannata haaveilla liikoja! Kiinnostais kuulla myös miten tätä voisi hienovaraisesti "testata".

Mä ainakin itse flirttaan vapautuneesti jos EN ole ihastunut. Ihastukselle en osaa flirtata välttämättä OLLENKAAN. Mutta en todellakaan käyttäydy normaalistikaan.

Eli siis koska hän ei koskaan viesti ensin, hän ei ole kiinostunut? Mutta entä jos hän onkin kuin sinä, ettei ollenkaan osaa ottaa yhteyttä koska on ihastunut? Minä en just siksi osaa ottaa yhteyttä, koska olen kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä totta, että jos ei ole kiinnostunut on pieni flirttailu, huulen heitto yms. helppoa.

Auta armias, jos olen kiinnostunut, siihen loppuu flirtti ja helppo huulen heitto - hassua, mutta niin se mulla menee.

Vierailija
4/80 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekään näytä mitään tarkoittavan että mies itse aloittaa viestittelyn ensin. Tekee sitä itse asiassa jatkuvasti mut homma ei tunnu etenevän. Okei, toisella vuorotyö, toisella ei, molemmilla aika pienet lapset (1 molemmilla) aikaa näkemiselle ja tutustumiselle ei tunnu löytyvän. Itse alan kallistua siihen että jos oikeasti haluaa niin sitä aikaa alkaa löytymään. Tämä mies kyllä on aika ujon oloinen, itsekin olen. Vai mitä mieltä olette? Miehet?

Vierailija
5/80 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis koska hän ei koskaan viesti ensin, hän ei ole kiinostunut? Mutta entä jos hän onkin kuin sinä, ettei ollenkaan osaa ottaa yhteyttä koska on ihastunut? Minä en just siksi osaa ottaa yhteyttä, koska olen kiinnostunut.

Kyllä mä chattailla voin ja yleensäkin olla tekemisissä, mutta pienikin flirtti vetää ihan jäihin.

Vierailija
6/80 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaikka olisitte koulu/työkavereita/tuttuja tms ja "tekosyitä" löytyisi? Esim Facebookissa.

Vierailija
7/80 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, josta en ollut vielä kiinnostunut: viestin ja soitin hänelle ongelmitta. Nyt kun olen ihastunut häneen en uskalla viestiä. Mietin, että hän näkee viesteistä kiinnostuksen. Järjetöntä...

Vierailija
8/80 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs miehet, meneekö samoin= flirttaillaan kun ei oikeasti kiinnosta ja niille ei flirttailla, jotka kiinnostaa?

Vierailija
9/80 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se!

Vierailija
10/80 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä välttelen ihastustani. Olen tönkkö ja sanaton hänen seurassaan. Välttelen katsetta. Menen miltei paniikkiin. Etten vai nolaa itseäni tms. Kaukana rennosta ja flirtistä, jota olen normaalisti esim. lähimpien työkamujen kanssa! Ja että ottaisin yhteyttä ihastukseen - hyvänen aika, ehkä tuhannen tuubassa! En selvin päin. Tämä on raastavaa, mutta joko ihastukseni on yksipuolista tai kohde on myös yhtä hermostunut. Tai ei tajua minun olevan aivan lääpälläni. Ei oo helppoa. Olen nainen 30 v.

Vierailija
11/80 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet aloitteen. Jos toinen on kiinnostunut se tarttuu siihen. Todella vaikeaa....

Vierailija
12/80 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä totta, että jos ei ole kiinnostunut on pieni flirttailu, huulen heitto yms. helppoa.

Auta armias, jos olen kiinnostunut, siihen loppuu flirtti ja helppo huulen heitto - hassua, mutta niin se mulla menee.

Minä en ainakaan allekirjoita tätä. Flirttailen ja paljon ihastukseni kohteelle. Yhdentekeville en edes flirttaile ollenkaan, what's the point?!

Vierailija
13/80 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaikka olisitte koulu/työkavereita/tuttuja tms ja "tekosyitä" löytyisi? Esim Facebookissa.

En. Olen nytkin kaksi päivää miettinyt millasen viestin laitan. Olisi kyllä juttuakin, mutten halua hänen luulevan mitenkään että olen vähääkään kiinostunut hänestä. Toisaalta, koska hän on mies, niin tuskin mitään luulee ja tajuaa rivien välistä.

Vierailija
14/80 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan allekirjoita tätä. Flirttailen ja paljon ihastukseni kohteelle. Yhdentekeville en edes flirttaile ollenkaan, what's the point?!

Millaista sun flirtti on?

Vierailija
15/80 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö näistä nyt sitten oppia jotain? Jos joku ei ota lainkaan yhteyttä eikä flirttaile, hän on mahdollisesti kiinnostunut?

Vierailija
16/80 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista sun flirtti on?

No sellaista ihanaa vihjailua, kiusoittelua, esimerkiksi. En minä osaa selittää.

Vierailija
17/80 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ylläolevat eivät ole sinusta ristiriidassa?!

Vierailija
18/80 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko miehet koskaan muuta kuin tarkoittavat?

Esim. itse naisena saatan vitsailla (viaton flirtti) olevani mustasukkainen jostain tai vannoa ikuista rakkautta kuitenkaan tarkoittamatta sitä. Tekeekö miehet näin?

Vierailija
19/80 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ylläolevat eivät ole sinusta ristiriidassa?!

Eivät ole ristiriidassa. Kaikki muu sujuu mutta flirtti ei.

Vierailija
20/80 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitikö näistä nyt sitten oppia jotain? Jos joku ei ota lainkaan yhteyttä eikä flirttaile, hän on mahdollisesti kiinnostunut?

Kai nyt jotenkin pitää olla tavoitettavissa puolin ja toisin, siis ensin pitää olla mahdollisuus tutustua toiseen, jotta voi jättää sen tutustumisen tekemättä pelätessä että toinen ei halua tutustua. Näin se menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme