Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienoa, minä olen sitten virallisesti kusipää

Vierailija
13.08.2016 |

Olen nyt jonkun aikaa jatkanut tapailua, eikä tarvittavia tunteita vain tule. Toinen osapuoli on omien sanojensa mukaan ihastunut, mikä ei omaa oloani helpota pätkääkään.
Tiedän, että tapailu on tutustumista ja katselemista, mutta kyllä nyt herranjesta siinä täytyy olla edes JOTAIN. En voi jatkaa näin, mutta häpeänhäpeänhäpeän itseäni, miten voin olla näin mulkku. Päätin, että aion tavata suht nopeasti vielä vaikka pari kertaa, ja sitten ilmoitan, että... jotain, en edes tiedä mitä. Hitto minua ja typeryyttäni!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mulkku. Sanot vain suoraan, että olen pahoillani mutta en koe hyväksi jatkaa tapailua, sillä en halua suhdetta kanssasi.

Vierailija
2/2 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole mulkku. Sanot vain suoraan, että olen pahoillani mutta en koe hyväksi jatkaa tapailua, sillä en halua suhdetta kanssasi.

En pysty, häpeän liikaa! Seuransa on hyvää, sitä en kiellä, mutta en pysty mihinkään fyysiseen. Aivan uskomattoman hävettävä tilanne, vaikutan kiinnostuneelta mutta todellisuudessa minulla on vain hauskaa/kivaa ja siinä se :( Olihan tämä arvattavissa, mutta silti menin liian pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä