Seuraako kukaan Muumit-lukumaratonia?
Mirella takeltelee ja kikattelee.
Noinkohan muiltakin sujuu takellellen. Kaikki ei oo sanallisia virtuooseja.
Eipä Rubenillakaan hyvin suju. 😁
Mutta muuten kiva lukujuttu. 👍
Kommentit (26)
Mä hetken kuuntelen. Mitähän Mirella luki viimeksi, kun muistan takeltelun ja kikattelun.
Eikö tätä voi katsoa muuten kuin suorana? Voisi kelata huonot lukijat pois.
Ehkä iltasaduksi kuuntelen pätkän.
Tää on tosi kiva kuunnella taustalla. Eniten odotan Leena Uotilaa.
Ainut oikea luku/dubbausääni. 😊
Vierailija kirjoitti:
Eikö tätä voi katsoa muuten kuin suorana? Voisi kelata huonot lukijat pois.
Ehkä iltasaduksi kuuntelen pätkän.
Yle ainakin julkaissut lukijat ja kellonajat. Voi ainakin hiukan "karsia" pois.
En ole ikinä halunnut lukea, katsoa tai kuunnella mitään Muumeihin liittyvää. Seuraamatta jätän tämänkin.
Linda on hyvä. Miellyttävä ääni. Enbenkin lukenut varmasti.
Näin jonkun mainoksen ohjelmasta enkä pitänyt, ei tunnu oikeilta muumeilta. Minulle oikea muumiääni on sen tv-sarjan kertojaääni.
Onhan tää ihan kiva. Huonomminkin voisi aikaa viettää. Eikä kaikkea voi verrata edes muumi"ohjelmia" keskenään.
Ihan hauska, olen tässä kertaillut kouluruotsia Duolingolla, niin ihan kiva lisä tuohon opiskeluun.
Vierailija kirjoitti:
Lespoakan töherryksiä nämä Muumit ovat.
Moukka. Hänen teokset ovat ympäri maailmaa myynnissä olleet jatkuvasti,,, Teeppä sinä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Väistän kaikki ne tilaisuudet, jotka pilaa Innes Stubb puolisoineen. Muumi parat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lespoakan töherryksiä nämä Muumit ovat.
Moukka. Hänen teokset ovat ympäri maailmaa myynnissä olleet jatkuvasti,,, Teeppä sinä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Töherrys mikä töherrys. En sitä paitsi pidä lainkaan lespoakoista.
Hugolla oli kiirus pois. 😅 Kaikki muut jääneet paikalleen kunnes seuraava aloittaa. Nyt jäi pitkäksi aikaa kameraan.
Ilmeisesti joku on perunut kun Alma Pöysti lukee jo toista kertaa ja Christoffer Stranbergkin luki jo. Joku olisi myös voinut kertoa Alma Pöystille, että nyt ei ole juhannus, vaan tammikuun loppu ja kova pakkanen.
En kuuntele mitään vieraalla kolonialistikielellä luettua tarinaa
Osaan lukea ihan itse.