Pahimmanmakuisinta viinaa kun olet juonut?
Kommentit (106)
Kaikki kirkkaat viinat ja oluet ovat pahimmasta päästä. Maustetuista viinoista huonoin kokemus oli Cutty Sark blendi-viski, jonka ostin suomalaisten arvioidessa sen hyväksi hinta-laatusuhteeltaan
Jim Beam-viski. Se on hirveää karvasta kusta, vaikka olen jo iäkkäämpi ukko jonka kuuluisi pitää viskeistä.
Kakkosena ehkä sellaiset yliäitelät, ällöttävän makeat liköörit. Niitä menee just se yksi lasillinen, mutta ei enää toista.
Paljon kamalammalta maistuu suuhun nouseva kitkerä sappineste, kun lukee, miten jotkut raiskaavat armasta suomen kieltämme. Tuollaista tuplakomparatiivia en olekään aikoihin nähnyt. Tuplapassiivi on tavallisempi.
Unicum. Paskempaa evästä ei ole olemassa, eikä sitä saa lantrattua millään yhtään vähemmän paskemman makuiseksi.
Leijona-viina. En tiedä mikä siinä oikein mättää, mutta minun suuhuni se maistuu varsin kamalalta.
N 32
Ulkomailta tuotu suklaa-appelsiinilikööri.
Nuoruudessa oli usein tarjolla huonoa pontikkaa. Ei pysynyt sisällä edes plissaamalla.
Ruotsalainen Bäska Droppar. En osaa kuvailla makua, mutta hirveää oli.
Vierailija kirjoitti:
Unicum. Paskempaa evästä ei ole olemassa, eikä sitä saa lantrattua millään yhtään vähemmän paskemman makuiseksi.
Näin on.
Joku vihreässä kapeassa pullossa oleva yrtti viina? Olikohan tallinasta tai Latviasta.. Maistuu yskän lääkkeelle... Tummaa väriltään muistaakseni eikä oo jekkua
Vierailija kirjoitti:
Jim Beam-viski. Se on hirveää karvasta kusta, vaikka olen jo iäkkäämpi ukko jonka kuuluisi pitää viskeistä.
Kakkosena ehkä sellaiset yliäitelät, ällöttävän makeat liköörit. Niitä menee just se yksi lasillinen, mutta ei enää toista.
Jim Beam ei ole viski, vaan bourbon.
Teininä 80 luvulla kun aloin alkoa kokeilemaan oli "muotia" kaikki makeat ällötykset, erityisen kuvottava oli Minttusuklaa niminen litku. Ihme ettei minusta tullut raivoraitista😆.
Viinoja en juo. Mutta alkoholijuomista ylipäätään tummat oluet maistuvat pskalle kaikki. Hyi vttu sitä jälkimakua suussa.
Mikä siitä teki pahanmakuista?