Kosmetiikkamyyjä myi väärän värisen huultenrajauskynän
Asioin tänään sokoksen meikkiosastolla ostaakseni muutaman uuden huulipunasävyn. Merkin hyllyllä sattui olemaan myös myyjä jonka rinnassa luki "kosmetologi". Valittuani huulipunat kysyin voisiko hän avustaa valitsemaan oikean väriset rajauskynät. Toiseen onnistui mainiosti, mutta toinen on jotakin aivan muuta. Hän oli varma siitä että kyseinen kynä on loistava punan kanssa. Kotona kun äsken kokeilin, puna on hyvin nude/ruskea ja rajaus vaaleanpunainen oranssilla vivahteella! Aivan järkyttävän näköistä. Ymmärtäisin että oma moka jos olisin itse valinnut, mutta kun pyysin ammattilaisen apua.. Tai niin ainakin luulin. Ajattelin kerrankin ostaa jotakin kivaa itselleni kun muuten elää lähes kädestä suuhun - eipä tarvitse enää sokoksen meikkihyllyillä asioida. Miten itse reagoisitte. Viimeksi kun kiertelin hakemassa tiettyyn punaan rajausta niin meikkiliikkeissä monessa kierreltiin ja todettiin suoraan ettei sopivaa löydy.
Kommentit (3)
Multakin katkes just ekaks geelikynsi ja sitte ripsenpidennys putos smootilasiin.
Oon ihan niinku rikki, saatana.
No laittaisin palautetta huonosta palvelusta, sitähän sä mielestäsi sait.
Muutoin on aiheesta mielestäni aika turhaa enempää kiukuta, makuja on niin monia että ei yksikään myyjä voi aina onnistua.
Joku toinen ehkä olisi valinnasta tykännytkin.
Byäääh!!! Jaksuhali.