Mistä tietää, onko mies vakavalla mielellä liikenteessä? Auttakaa!
Voiko sen jotenkin nähdä viesteistä tai päätellä jostain...? Yksi mies viestittelee minulle oikein mukavasti, hän on yleensä se joka keskustelut aloittaa. Toki minäkin aloitan. Kuitenkin välillä hänen viestinsä muuttuvat lyhyiksi yhden tai parin sanan vastauksiksi ilman hymiöitä, mistä tulee sellainen vaikutelma ettei häntä kiinnosta. Nämä eivät koskaan kuitenkaan kestä kauaa, vaan hetken kuluttua hän palaa takaisin entiselleen.
Hänellähän voi olla kiire mistä johtuu lyhyet vastaukset, mutta en voi myöskään olla ajattelematta sitä vaihtoehtoa, että hänellä on noina hetkinä on joku kiinnostavampi nainen ja minä jään taka-alalle... Olen ihan hämmentynyt ja sekaisin.
Kommentit (8)
Relaa vähän... Ei tuosta voi päätellä yhtään mitään. Aika näyttää...
No jo on syy stressata. Millainen mahdat olla puolisona, kyttäävä mustasukkainen despootti? Toivottavasti mies tajuaa lähteä lätkimään.
Jos viestittelyn tasolla, ei ole vakavaa. Oikeat ihmiset soittelevat ja tapailevat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos viestittelyn tasolla, ei ole vakavaa. Oikeat ihmiset soittelevat ja tapailevat toisiaan.
Hän haluaisi kovasti tavata ja on pyytänyt minua ties minne, mutten ole toistaiseksi suostunut, kun olemme tunteneet niin vähän aikaa (jännittää todella paljon, haluaisin saada varmuuden että hän on tosissaan suhteeni eikä vain leikkimässä). Olemme tutustuneet netissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaisi kovasti tavata ja on pyytänyt minua ties minne, mutten ole toistaiseksi suostunut, kun olemme tunteneet niin vähän aikaa (jännittää todella paljon, haluaisin saada varmuuden että hän on tosissaan suhteeni eikä vain leikkimässä). Olemme tutustuneet netissä.
Ap
Hyvänen aika... Tapaa nyt tää tyyppi, ei KUKAAN voi tietää onko tosissaan jonkun kanssa jos ei ole edes tavannut livenä. Kaikenlaista sitä taas.
En haluaisi tavata ihmistä, joka alkaa vainoharhaiseksi siitä että vastaus viestiin oli liian lyhyt ja siinä ei ollut hymiötä. Yksi ex alkoi mököttää, koska olin menkkakipujen takia "liian vähän iloinen". Jätin sen.
up