Luovuin naiseudestani miesten käytöksen takia
Miehet käyttävät kaikkea naisellista ja naiseuteen liittyvää häpäisykeinona aina kiinnostuksenkohteista naisen biologiaan. Tätä tapahtuu suomalaisten miesten toimesta jatkuvasti. Olen luopunut naisellisesta tyylistä, meikkaamisesta, ulkonäön vatvomisesta, äitiyden haaveista ja naimisiin menoista ainoastaan miesten käytöksen ja haukkumisen vuoksi. Miehet asettavat miehuuden tilaksi jota kaikkien tulee tavoitella ollakseen arvostettuja. Olen luopunut herkkyydestä, hellyydestä ja hoivasta. Minusta on tullut kylmä ja rationaalinen, laskelmoiva ja epäempaattinen suorittaja. Koko elämäni on omistettu työlle, yksinelolle, oppimiselle ja opiskelulle.
Minun mielestäni muutos on positiivinen, en valita. Koen vapautuneeni jostain huonosta. Miesten on tosiaan hyvä tietää että miehisten piirteiden dominoiva suosiminen johtaa feminiinisyyden katoon ja sitä on sitten turha itkeä. On hyvin mahdollista että evoluutio hitaasti tekee naisia miehekkäämmiksi myös fyysisesti sillä evoluutio muovaa lajia sen mukaiseksi miten ihminen selviää parhaiten.
Kommentit (28)
Ovatpas naiset sitten heikkoja, antavat kaiken ulkopuolisen vaikuttaa itseensä noin helposti. Onneksi tosiaan elämme miesten maailmassa.
Joo joo. No kukin tyylillään. Miesten käytös ja haukkuminen täh? En mä ole kokenut koskaan noin. Tietysti työelämässä ärsytti joskus äijjät jotka "tytötteli" mut näitä oli harvassa ja niille piti osoittaa ettei siedä sellaista. Terv. nainen 45v.
Vierailija kirjoitti:
Ovatpas naiset sitten heikkoja, antavat kaiken ulkopuolisen vaikuttaa itseensä noin helposti. Onneksi tosiaan elämme miesten maailmassa.
On ihan perustavanlaatuista tiedettä kulkea sitä kohti minkä avulla selviää ympäristössään. Ihminen on sosiaalinen eläin ja kaikki sosiaalinen kanssakäyminen vaikuttaa valintoihimme. Miksi omaksua piirteistöä joka on huonoa yhteiskunnassa?
Naiset halveksii naisellisia miehiä ja ihailee miehekkäitä maskuliinisia miehiä, mutta sitten kuitenkin valittaa miten nämä maskuliiniset miehet käyttäytyy dominoivasti ja ikävästi. Koittakaas jo päättää.
Kuka jaksaa vääntää tällaista paskaa tänne? Paskaa, joka ei edes kiinnosta ketään. Oikeesti!!??
Sekä miesten että naisten pitäisi uskaltaa olla feminiinisempiä. Maailma tarvitsee sitä, yhteiskunta on jo nyt liian maskuliininen, kova ja suoristuskeskeinen.
Meitä miehiä on joka junaan, kuten myös naisia. Harmi että olet kohdannut sellaisia miehiä jotka ovat vaikuttaneet sinuun minun mielestä negatiivisesti. Mikäli koet asian positiiviseksi niin sittenhän se on ollut hyvä asia?
Todella usein kyllä kuulee halveksuntaa miesten suusta, jos käyttää meikkiä, korkokenkiä ja kivoja vaatteita. Enemmistö miehistä arvostaa miehekkäitä naisia, niin ihailevaan ha arvostavaan sävyyn puhuvat mm. rekkalesboista. Parin valinnassa naisellisella naisella ei ole mitään jakoa.
AP:n kirjoitus on aivan uskomatonta hulluutta, jotain mitä vain länsimainen kulttuuri voi saada naisessa aikaan. Joku kommentoija kirjoitti, että ketä kiinnostaa. No luulisi ja pitäisi kiinnostaa, tuo ilmiö, jossa nainen 'vapautuu' naiseudesta on yksi nyky-yhteiskunnan sairain ilmentymä.
Tuo kirjoitus taas, jossa joku totesi että yhteiskunta on nyt jo maskuliininen, kirjoittaja on pahasti harhaluuloinen tai muuten vaan ei ymmärrä kulttuureista yhtään mitään. Mutta AP:n puolesta olen eniten huolissani. Tuo pakonomainen tarve 'vapautua' asettaa naiset tilaan, jossa he ovat entistä vähemmän vakavasti otettavia ja tekevät vain itselleen hallaa.
Vierailija kirjoitti:
Todella usein kyllä kuulee halveksuntaa miesten suusta, jos käyttää meikkiä, korkokenkiä ja kivoja vaatteita. Enemmistö miehistä arvostaa miehekkäitä naisia, niin ihailevaan ha arvostavaan sävyyn puhuvat mm. rekkalesboista. Parin valinnassa naisellisella naisella ei ole mitään jakoa.
Ainakin tämän palstan perusteella nimenomaan toiset naiset haukkuu niitä ulkonäköönsä panostavia toisia naisia. Miehet lähinnä kuolaa että onpa panettavia, mutta jos pitää sitä halveksuntana niin ehkä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa vääntää tällaista paskaa tänne? Paskaa, joka ei edes kiinnosta ketään. Oikeesti!!??
Ja kuitenkin jaksoit kommentoida??
Hohhoijaa. Aikamoisia akkoja tuollaiset "miehet", jotka jaksavat (kateellisina?) halveerata naisellisia naisia. Eipä tosin ole kauhean vahvaluonteinen ap:kaan, jos antaa tuollaisen vaikuttaa.
Itse olen fiilispohjalta naisellinen, miehekäs tai niiden coctail. Jos huvittaa, sanon meneväni heittämään vettä tai ihan vaan kuselle. Jos olen neidimmällä tuulella, tuumaan meneväni puuteroimaan nenääni. Pidän siitä, että osaan sekä tsekata ilmanpaineet autonrenkaista, että laittaa nätit meikit naamall. (En kyllä yleensä meikkaa kuin juhliin, baariinkin menen luomuna.) So what? Kukin tyylillään.
Meillä naisilla on vapaus valita. Ei kukaan katso omituisesti, laitoitpa housut tai hameen. Tai kuljenko meikeissä vai ilman, ei väliä. Miehistä ei voi sanoa samaa (feminiinisiä piirteitä muuten vaan omaava tai täysin transnainen kohtaa valitettavasti aikamoista syrjintää vetäessään housujen sijaan kesämekon päälleen). Todellisuudessa miehet ovat niitä syrjittyjä tässä suhteessa. Eivät voi olla oma itsensä, jos se on jotain muuta kuin "miehekäs mies" ilman, että kohtaavat syrjintää.
Minusta olisi aika murtaa perinteiset sukupuoliroolit ja sallia jokaiselle oikeus olla oma itsensä. Olitpa sitten
Naisellinen nainen
Miehekäs nainen
Transsukupuolinen
Naisellinen mies
Miehekäs mies
Androkyyni
Muunsukupuolinen
Jne.
Mitä se ylipäätään on meidän ongelmamme, mitä jonkun jalkojen välissä on (jossemme aio tämän kanssa sänkyyn) tai miten hän on pukeutunut. Voitaisiinko luopua typerien sukupuolistereotypioiden viljelemisestä ja keskittyä kohtelemaan jokaista ihmistä mukavasti ja tasapuolisesti hänen tyylistään huolimatta?
Vierailija kirjoitti:
AP:n kirjoitus on aivan uskomatonta hulluutta, jotain mitä vain länsimainen kulttuuri voi saada naisessa aikaan. Joku kommentoija kirjoitti, että ketä kiinnostaa. No luulisi ja pitäisi kiinnostaa, tuo ilmiö, jossa nainen 'vapautuu' naiseudesta on yksi nyky-yhteiskunnan sairain ilmentymä.
Tuo kirjoitus taas, jossa joku totesi että yhteiskunta on nyt jo maskuliininen, kirjoittaja on pahasti harhaluuloinen tai muuten vaan ei ymmärrä kulttuureista yhtään mitään. Mutta AP:n puolesta olen eniten huolissani. Tuo pakonomainen tarve 'vapautua' asettaa naiset tilaan, jossa he ovat entistä vähemmän vakavasti otettavia ja tekevät vain itselleen hallaa.
Kirjoitat, miten on sairasta tahtoa luopua naiseudesta, mutta silti toteat naiseuden olevan vakavasti otettavuuden esteenä. Tässä näemme että yhteiskunta on kuin onkin maskuliinisuutta vaativaa tullakseen arvostetuksi aivan kuten väitinkin.
On hankalaa ottaa kontaktia miehiin hoitaakseen työasioita. Luulevat pian, että yritän iskeä.
Ilmeisesti en ole katu-uskottava, koska olen lyhyt ja blondi.
Meissä miehissä on voimaa!