Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro hauskin/huvittavin/pahin kokemuksesi NIRSOILUSTA!

Vierailija
13.08.2016 |

Hauskoja tarinoita nirsoilusta tänne, kiitos :)

Kommentit (1118)

Vierailija
381/1118 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani ei uskalla syödä mitään Lidlin ruokia, epäilee jotain ikävää ilmoitusta tulevaksi, ja totta, en syö kyllä itsekään!

Vierailija
382/1118 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan sitten minulla oli ystävätär, joka ilmoitti inhoavansa sieniä. Ilkeyttäni tein piirakan, jonka täytteenä oli jauhelihaa, sipulia, riisiä ja sieniä. Hyvin maistui! Ahmittuaan puolikkaan piirakasta sanoin, että siinä on muuten sieniäkin. Oli hiljaa.

Juu, tiedän olevani ilkeä.

Alkeellinen teko.

Mummini teki vastaavan teon minulle, koska en pidä valkosipulista. Minulla oli todella paha olo ruoan jälkeen ja suussani oli kuvottava maku. Hän kertoi hihitellen minulle, että ruoassa oli valkosipulia.

Enpä todellakaan yllättynyt, koska voin huonosti.

Toivon, että joku ystäväsi tekee sinulle jotain vastaavaa, mitä teit ystävällesi. Pian.  

Omassa mummolassa oli lapsuudessani 70-luvulla pieni navetta, kaksi lehmää. En tykännyt lehmänmaidosta, joten mummo yritti huijata ja laittoi sitä kaupan maitopurkkiin. Pahaa oli, tarjosin lasilliseni siskolle juotavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1118 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun alussa vanhojen päivänä tilasimme kouluun pizzat koko luokalle. Ne olivat kaikki samanlaisia, ja niissä oli katkarapua. Koko pizzan syömisen ajan ajattelin syöväni matoja (tiesin toki, että ovat katkarapuja), ja kotiin päästyä oksensin. Sen jälkeen en ole katkarapua suuhuni pistänyt.

Vierailija
384/1118 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nirso, enkä halua syödä mitään, mistä en tykkää. Kerran kylässä oli alkupalaksi sillileipää, minkä hajukin saa yökkäilemään. Ajattelin, että jätän vaan muina miehinä syömättä, mutta eiköhän siinä alkanut kauhea vöyhötys isäntäväen puolesta, että ota nyt/haluutko jotain muuta. Kiusallista!

Vierailija
385/1118 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lapsena nirso ja minua istutettiin lautasen edessä kotona ja koulussa ja pakotettiin syömään. Kasvaessani huomasin, etten pidä esim. täytekakusta ollenkaan ja voi pojat että se on monelle Suuri Ongelma. Suorastaan loukkaavaa, jos joku ei ota kakkua..!

Eräs inhokkiruokani on jogurtti, josta en ole koskaan pitänyt. Siinä yhdistyy maitomainen ällöttävä maku, sokerisuus ja makeus sekä ehkä epämiellyttävin ruokatuntemus suussa: klimpit. Hyi.

Meillä oli lapsena kotona tapana, että jos ei syönyt tarjottua ruokaa, sitä samaa lämmitettiin lapselle seuraavalla aterialla, kun muut söivät jo muuta ruokaa. Itse en ole koskaan lapselleni tätä samaa tehnyt, nirso hänkin on, ehkä se on periytyvää. Meillä saa jättää ruokaa, kehotellaan syömään mutta pakko ei ole.

Vierailija
386/1118 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvailla itseäni nirsoksi. En syö mm.riistalihoja, lammasta, verisiä pihvejä, äyriäisiä, homejuustoja, vuohenjuustoa ym. Mutta en tee asiasta numeroa. Antakaa minun olla mikä olen ja syödä mitä syön. Aikuisena lienee itsemääräämisoikeus omiin ruokiinsa kunhan käyttäytyy seurassa. Yleensä asiasta suuremman numeron tekevät ne muut ihmiset kuin asianomainen itse.

Verisiä pihvejä? Ei se verta ole mikä pihvistä tihkuu...

Mitäs muutakaan?

Vierailija
387/1118 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisrouva on koulussa keittäjänä. On lapsia, joilla on ihan lääkärintodistus kala-allergiasta, kurkku turpoaa ja ihottumaa tulee. Mutta annas olla kun on kalapuikkopäivä, hyvin maistuu ilman mitään oireita.

Vierailija
388/1118 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten tykkään niistä nirsoista, jotka eivät ole edes maistaneet haukkumaansa ruoka-ainetta! 

No minä en ole maistanut etanoita tai sammakoita .Enkä maista.

Vierailija
389/1118 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ruokanirsoilua, mutta nirsoilua kumminkin. Tämä oli naistenvaateliikkeessä aikanaan. Äiti ja tytär olivat alejen aikaan shoppailemassa. Äiti kehotti teiniä katsomaan, josko löytäisi eräästä laarista itselleen farkut. Tyttö siihen farkkuja vilkaisemattakaan, että en mää halua mitään alefarkkuja, kun ne on ihan huonoja, siks ne onkin alessa.

Mahtava logiikka: samat housut muuttuvat välittömästi huonoksi, kun hinta laskee. Ilmeisesti äiti ei ollut sen välkympi, kun lähtivät sitten pois.

Meillä teini on kova colajuomien kuluttaja. Joskus kun oltiin kaupassa, ja olin ostamassa halpiskolaa, hän totesi, ei sitä, se on köyhien kolaa. Juu, ollaan lääkäriperhe, mutta juniorilla se on vissiin mennyt vähän hattuun.

Vierailija
390/1118 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani ei voi syödä mitään, mikä "nitisee" suussa. Tällaisia ovat mm. herkkusienet ja leipäjuusto.

Vierailija
391/1118 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli nuori nainen, jolle ei kelvannut kukaan mies. Kuoli katkerana ikäneitona 71-vuotiaana. Siunaustilaisuudessa ei osanottajia.

Monesti perheettömillä naisilla on paljon ystäviä, jotka käyvät katsomassa vielä hoitokodissa ollessakin. Perheellisilä sitten ei ole aikaa ystäville, ja omaisetkaan ei vieraile, paitsi sitten, kun vanhus kuolee ja on perinnönjaon aika.

Vierailija
392/1118 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverin aviomies sekä aikuinen poika on työterveyslääkäreitä. Työkaveri valittaa aina kun perhepäivällisille on vaikea tehdä ruokaa kun mies eikä poika saata syödä vihanneksia kasviksia ja hedelmiä missään muodossa.

Miten tämä liittyi hänen ammattiinsa?

Vierailija
393/1118 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella kaikki ruokainen ja pidän aikalailla kaikkien eri maiden keittiöistä, maistelen myös mielelläni eri ruokia ja pidän kokkaamisesta. Mutta minullakin on muutama aines joista vain en pidä. Lammas menee alas jos on ihan pakko, mutta hyvää se ei ole. Ja kaikista vastenmielisin on ylikypsä sipuli, rakastan sipulia ja napostelen sitä monesti raakana ruuanlaiton yhteydessä, mutta isot palat vetelää sipulia on kamalinta ikinä, ja ne jäävät lautasen reunalle. Esim. jahelihakastikkeessa ja makaronilaatikossa oleva kypsä sipulihake ei haittaa ollenkaa, ja wokeissakin käytetty sipuli on aivan erinomaista JOS siinä on napakkuutta jäljellä. En ole ihan varma  mikä siinä pehmeässä sipulissa mättää etten voi syödä, koostumus vai maku (on makeampaa kuin raaka sipuli). Muutenkin ylikypsät/pehmeät kasvikset ovat ikävä syödä, niissä muuttuu maku ja koostumus ihan täysin. Meillä syötiin kotona paljon wokkeja, joissa kasvikset säilyttivät napakkuutensa, niin niitä syön mielelläni, mutta todella monet kypsentävät kasvikset ällöttäväksi sohjoksi..

Vierailija
394/1118 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kiinnostaa lukea ihmisten luetteloita mikä kelpaa ja mikä ei.

Voi että kun tuli ikävä sitä ketjua jossa jokainen sai kertoa kuinka juuri heidän perheessään letut paistetaan.

Jokainenhan on erityisen kiinnostunut siitä miten juuri teidän perheessänne letut paistetaan.

Yhtäpaljon kiinnostavat nuo luettelot joissa kerrotte mitä se teidän perheenne jäsen ei voi syödä.

Vierailija
395/1118 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi deitti vei syömään laadukkaaseen ravintolaan. Olin otettu ja hän sai siitä ison plussan, koska olen kulinaristi. Tilaukset tultiin ottamaan ja hän siinä vaiheessa sanoi tarjoilijalle :' jos annoksessa on sipula, voisiko ne nyppiä pois.' Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä miinus!

Vierailija
396/1118 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni ei tykkää syödä näitä:

-minttu

-manteli

-punaherukkamehu

-metvursti

-kauraleipä

-munakoiso

-siirappi

-mango

-anjovis

-kanelipulla

-tähtianis

-väkiviina

-koirankeksi

-puunoksa

-vattu

-paahtoleipä

-ketunleipä

-korvasieni

-vaahtokarkki

-nakkimakkara

-makarookilaatikko

-kinkkupiiras

-voi

-margariini

-pulunkakka

-männynkäpy

-puuro

-ruisrieska

-voisilmä (muljuu kuulema suussa)

-kello

-pieras(ei tykkää vaikka piilotin hänen piirakkaansa)

Vierailija
397/1118 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni ruokavalio.

Nauta-sika jauheliha

Porsaan ulkofile

Maustamattomat kanankoivet

Peruna

Riisi

Makarooni

Kananmunat

Kevyt maito

Flora tai keiju margariini

Ruispalat tai ranskanleipä

Suolaliha

Tuorekurkku

Edam juusto

Banaani jogurtti

Maissihiutaleet

Mehukatti appelsiinimehu

Suklaajäätelö

Porkkana haasteena

Ananas

Maitosuklaa

Mansikkahillo

Tässä siis on entisen mieheni koko ruokavalio. Mitään muuta hän ei suostu syömään. Hän ei myöskään juo kahvia tai teetä. Mausteena käyttää pelkkää suolaa. Lasten syntymäpäivillä hän olisi halunnut itse tehdä kakun, koska ei suostunut syömään kakun päällä muuta kuin kettukarkkeja ja suklaa rouhetta. Ja ei puhettakaan, että olisimme yhdessä käyneet ulkona syömässä. Liiton aikana tein itselle ja lapsille erin ruoan, jonka kuluihin hän ei osallistunut. Hänen äitinsä kuulema teki hänelle oman ruoan, kun hän oli lapsi. Näin jäljestä päin ajateltuna miehellä oli ihan selvä Asperger, varsinkin kun periytti sen yhdelle lapsistakin. Onneksi poika sentään syö mitä vaan.

Porkkana haasteena on kyllä kovan luokan vastus!

Vierailija
398/1118 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni ei tykkää syödä näitä:

-minttu

-manteli

-punaherukkamehu

-metvursti

-kauraleipä

-munakoiso

-siirappi

-mango

-anjovis

-kanelipulla

-tähtianis

-väkiviina

-koirankeksi

-puunoksa

-vattu

-paahtoleipä

-ketunleipä

-korvasieni

-vaahtokarkki

-nakkimakkara

-makarookilaatikko

-kinkkupiiras

-voi

-margariini

-pulunkakka

-männynkäpy

-puuro

-ruisrieska

-voisilmä (muljuu kuulema suussa)

-kello

-pieras(ei tykkää vaikka piilotin hänen piirakkaansa)

unehtu mainita että ne pulunkakka ja kello ei sen takia maistunut kun suussa tuntu oudolle

Vierailija
399/1118 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juo kahvia enkä teetä. Tätä pidetään nykyään ilmeisesti hyvin outona, kun aina jaksetaan ihmetellä ja paheksua. Varsinkin toisen mummini osalta.

Vierailija
400/1118 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin kokemukseni nirsoilusta on, kun olen luulleet, että HS ei uutisoi totuuksia. Olenkin nirsoillut, enkä ole tilannut HS palvelua.

Ilokseni sain huomata, että tänän HS uutisoi ainoana päämediana Verkkouutsiten lisäksi tämän.

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1471403599497

Tässä jo vähän alkusoittoa mitä tuleman pitää.

Tämän uutinen on ollut tiedossa jo muutama päivä sitten maailmalla, mutta ei ole uutisoitu .

Ja vain HS meilläkin.

Kuka käskee pimittämään kansalta tietoa?

Vuodetut Soros asiakirjat ja mailit eivät ole tulleet meillä mihinkää mediaan.

Miksi ei?

Siksikö, että Soros ja kumppanit omistavat koko maailman medita.

Verkkouutisista löytyy onneksi tietoja.

www.verkkouutiset.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän