Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Superdieetti alkaa maanantaina, jee...

Vierailija
13.08.2016 |

Uudenvuoden jälkeen laihduin superdieetillä kymmenkunta kiloa, ja pysyin samoissa mitoissa koko kevään ajan. Lomalla tuli syötyä ja juotua ja treenikin unohtui... nyt paluu takaisin ruotuun. Ja nillittäjille ja dissaajille: dieetti toimi minulla, pidän säännöllisyydestä ja tarkoista ohjeista. Tärkein anti oli mielestäni säännöllinen ruokarytmi ja treeniohjeet (olivat muuten ihan erilaiset tammikuuhun verrattuna :)

Onko paikalla muita, jotka ovat nyt aloittamassa?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt salilla jo 20 vuotta ja kokeillut jos jonkinlaista ohjelmaa. Kummasti perusliikkeet ovat pysyneet samoina. Fitfarmin ohjelmissa ei ole mitään vikaa. haastavuutta voi itse säädellä oman tason mukaan (ihan vaikka painoja lisäämällä, hei daa!) TV-ohjelma on asia erikseen.

Ap

Se painojen lisääminen ei ole se ainoa juttu siinä hommassa. :) Tekniikka ratkaisee ja monilla bodareilla onkin olkapäät leikattu kun huono tekniikka ja myrkyt ovat tehneet tuhojaan.

Tässä esimerkki selkätreenistä jossa ei ole mitään järkeä eli tätä ei kannata matkia. Bull Mentulan ongelma kehonrakkenuksessa on ollut se iso maha ja huononmallinen selkä. Tuolta videolta selviää miksi se selkä ei tarpeeksi kasva kun tekniikat on tuota tasoa.

Vierailija
42/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt salilla jo 20 vuotta ja kokeillut jos jonkinlaista ohjelmaa. Kummasti perusliikkeet ovat pysyneet samoina. Fitfarmin ohjelmissa ei ole mitään vikaa. haastavuutta voi itse säädellä oman tason mukaan (ihan vaikka painoja lisäämällä, hei daa!) TV-ohjelma on asia erikseen.

Ap

Se painojen lisääminen ei ole se ainoa juttu siinä hommassa. :) Tekniikka ratkaisee ja monilla bodareilla onkin olkapäät leikattu kun huono tekniikka ja myrkyt ovat tehneet tuhojaan.

Tässä esimerkki selkätreenistä jossa ei ole mitään järkeä eli tätä ei kannata matkia. Bull Mentulan ongelma kehonrakkenuksessa on ollut se iso maha ja huononmallinen selkä. Tuolta videolta selviää miksi se selkä ei tarpeeksi kasva kun tekniikat on tuota tasoa.

No ei oo pelkoa! Vaikka en mikään kaunotar olekaan, niin Bulliin ei sentään vielä oo kukaan verrannut, ei ulkonäön eikä treenin puolesta XD

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alotin jo pari viikkoa sitten terveellisemmän elämän mutta ilman superdieettejä. Tuntuu että ap:n kirjoitus on pelkkä mainos. Itse olen käynyt illalla pienillä lenkillä (en todellakaan jaksa mitään aamuaeurobisia) eikä mulla ole kuntosalikorttia. Olen syönyt kevyesti, lihaa/kanaa, kasviksia, rahkaa, marjoja ym. Nyt on lähtenyt jo 3 kiloa ilman mitään jäsenmaksuja mihinkään. Toisaalta en tiedä tuntuuko tämä pidemmän päälle tylsältä ilman ryhmän tukea, mutta ainakin alku on ollut lupaava. Mielestäni tuossa superdieetissä on se ongelma, että se on monelle sohvaperunalle (millainen siis itsekin olen) liian raskasta. Yhtäkkiä pitäisi alkaa liikkumaan tunteja viikossa ja punnitsemaan ruokia. Itselläni toimii tällainen lempeämpi aloitus. Onneksi netti on täynnä kevyitä ruokia ja esimerkkiviikkoja. Jos aloitus ei ollut mainos, tsemppiä kovasti! Painonpudotus on jokatapauksessa hyvin palkitsevaa.

Aattelin kans, että on mainos kun Fitfarmin liikevaihdot ovat laskeneet niin täytyy alkaa jalkautuun jo näille keskustelupalstoille. Kovasti täällä toiset koittaa Jutta hehkuttaa, kiva olisi kuulla hehkuttajilta myös kommentteja tuosta ph-dieetistä ja niistä takavuosien ternimaitokapseleista.

https://roskatiede.wordpress.com/2016/01/12/onko-jutta-gustafsberg-suom…

Vierailija
44/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tykännyt fitfarmista, oon ollut bikini Challengessä ja nyt meinasin osallistua superdieettiin. En ymmärrä, miksi mulla pitäisi olla mielipide PH-dieetistä tai ternimaitokapseleista? Ei kokemusta enkä ole niistä kiinnostunut.

Vierailija
45/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä alotin jo pari viikkoa sitten terveellisemmän elämän mutta ilman superdieettejä. Tuntuu että ap:n kirjoitus on pelkkä mainos. Itse olen käynyt illalla pienillä lenkillä (en todellakaan jaksa mitään aamuaeurobisia) eikä mulla ole kuntosalikorttia. Olen syönyt kevyesti, lihaa/kanaa, kasviksia, rahkaa, marjoja ym. Nyt on lähtenyt jo 3 kiloa ilman mitään jäsenmaksuja mihinkään. Toisaalta en tiedä tuntuuko tämä pidemmän päälle tylsältä ilman ryhmän tukea, mutta ainakin alku on ollut lupaava. Mielestäni tuossa superdieetissä on se ongelma, että se on monelle sohvaperunalle (millainen siis itsekin olen) liian raskasta. Yhtäkkiä pitäisi alkaa liikkumaan tunteja viikossa ja punnitsemaan ruokia. Itselläni toimii tällainen lempeämpi aloitus. Onneksi netti on täynnä kevyitä ruokia ja esimerkkiviikkoja. Jos aloitus ei ollut mainos, tsemppiä kovasti! Painonpudotus on jokatapauksessa hyvin palkitsevaa.

Aattelin kans, että on mainos kun Fitfarmin liikevaihdot ovat laskeneet niin täytyy alkaa jalkautuun jo näille keskustelupalstoille. Kovasti täällä toiset koittaa Jutta hehkuttaa, kiva olisi kuulla hehkuttajilta myös kommentteja tuosta ph-dieetistä ja niistä takavuosien ternimaitokapseleista.

https://roskatiede.wordpress.com/2016/01/12/onko-jutta-gustafsberg-suom…

Ph-dieetistä en oo ikinä kuullutkaan ja ternimaidosta meillä tehtiin uunijuustoa silloin, kun olin pieni (meillä oli lehmiä). Miksi ihmeessä Jutta tähän pitää vetää mukaan? Tai hänen entiset liiketoimensa?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi