Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Superdieetti alkaa maanantaina, jee...

Vierailija
13.08.2016 |

Uudenvuoden jälkeen laihduin superdieetillä kymmenkunta kiloa, ja pysyin samoissa mitoissa koko kevään ajan. Lomalla tuli syötyä ja juotua ja treenikin unohtui... nyt paluu takaisin ruotuun. Ja nillittäjille ja dissaajille: dieetti toimi minulla, pidän säännöllisyydestä ja tarkoista ohjeista. Tärkein anti oli mielestäni säännöllinen ruokarytmi ja treeniohjeet (olivat muuten ihan erilaiset tammikuuhun verrattuna :)

Onko paikalla muita, jotka ovat nyt aloittamassa?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu toimivan niinkuin pitääkiin: palaat aina uudestaan :)

Vierailija
2/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on ostaa uudestaan samat (huonot)ohjeet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alkaa vasta maanantaina? Aiot mässätä vielä viikonlopun, jotta olisi mahdollisimman ankea startti?

Vierailija
4/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuullut että kyse on aikamoisesta kitudieetistä? :o mahtaako tehdä hyvää sineenvaihdunnalle?

Vierailija
5/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia olet dieetillä, mikset muuta vain koko elämäntapaasi? Dieetillä ei pötkitä pitkälle niin kuin varmasti olet huomannut ja elämäntapojen muuttaminen parantaa oloa huomattavasti. Ei ole vaikeaa syödä oikein ja liikkua riittävästi.

Vierailija
6/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tosiaan vasta maanantaina? Mikset aloita nyt heti?

Vierailija
7/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuolla dieetillähäm syödään ihan hirveästi, kitudieetti on pötypuhetta.

Vierailija
8/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudelleen siksi, että pidän ryhmän tuesta. Ja samalla saa uudet treeniohjelmat. Yksin en jaksa tsempata yhtä hyvin kuin ryhmän tukemana. Jos joku luki aloitusviestini, saattoi hän huomata, että kilot pysyivät poissa koko kevään, lomalla tuli pari kiloa lisää (luulen, että melko monelle muullekin kävi samoin). Ohjeet eivät ole paskat, koska niitä on helppo noudattaa ja ne toimivat. Jos jonkun mielestä on heikkoutta/tyhmyyttä ostaa nettivalmennus, on mielipide minulle ihan sama. Pääasia on se, että teen itse jotakin hyvinvointini eteen, enkä vain valita ja arvostele muita.

Ap

Vierailija
9/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette otta valmennusta jostain pienemmästä firmasta? Miksi antaa rahansa isolle firmalle jonka moraali ei todistetusti ole ollut asiakkaitaan kohtaan paras mahdollinen.

Vierailija
10/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minä en jaksa etsiä ja kilpailuttaa jotakin nettivalmennusta... Mikä vika Fitfarmissa? Kateus? Eikö oma yritys tahdo menestyä?

Vierailija
11/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon siinä sitten syödään per päivä? Noin kalorimielessä

Vierailija
12/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä kaloreita oo mainittu... Ei mitään hajua.

Ap

Vierailija
13/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan minä en jaksa etsiä ja kilpailuttaa jotakin nettivalmennusta... Mikä vika Fitfarmissa? Kateus? Eikö oma yritys tahdo menestyä?

Ensinnäkin noissa nettivalmennuksissa kysytään vain asiakkaan sukupuolta, painoa ja pituutta. Niin vähillä tiedoilla ei voi tehdä oikeasti todella toimivaa ravinto-ohjelmaa. Ja toiseksi Fitfarmin toiminnasta on tullut entisiltä asiakkailta niin paljon kritiikkiä että jos ihmiset äänestäisivät lompakollaan Fitfarmin olisi pakko yrittää nostaa tasoaan. http://keskustelu.suomi24.fi/t/11507678/kokemuksia-fitfarmin-pt-valmenn…!

Vierailija
14/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä esim. painonvartijoiden dieetit sen kummempia olleet aikoinaan ja hyvin toimivat. Ja hinta-laatusuhde on ihan ok, varsinkin kun ohjelma toimii... Ei kaikilla ole aikaa tai varaa palkata pt js ravitsemusterapeutti. Eiköhän suurimmalle osalle ihmisiä tää Fitfarmin dieetti ole ihan hyvä, jos on perusterve tyyppi. Miksi tehdä asioista liian hankalia?

Vierailija
15/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin noissa nettivalmennuksissa kysytään vain asiakkaan sukupuolta, painoa ja pituutta. Niin vähillä tiedoilla ei voi tehdä oikeasti todella toimivaa ravinto-ohjelmaa. Ja toiseksi Fitfarmin toiminnasta on tullut entisiltä asiakkailta niin paljon kritiikkiä että jos ihmiset äänestäisivät lompakollaan Fitfarmin olisi pakko yrittää nostaa tasoaan. http://keskustelu.suomi24.fi/t/11507678/kokemuksia-fitfarmin-pt-valmenn…!

Ketju on kolmen vuoden takaa... Vähän on eri meininki nykyään.

Vierailija
16/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudelleen siksi, että pidän ryhmän tuesta. Ja samalla saa uudet treeniohjelmat. Yksin en jaksa tsempata yhtä hyvin kuin ryhmän tukemana. Jos joku luki aloitusviestini, saattoi hän huomata, että kilot pysyivät poissa koko kevään, lomalla tuli pari kiloa lisää (luulen, että melko monelle muullekin kävi samoin). Ohjeet eivät ole paskat, koska niitä on helppo noudattaa ja ne toimivat. Jos jonkun mielestä on heikkoutta/tyhmyyttä ostaa nettivalmennus, on mielipide minulle ihan sama. Pääasia on se, että teen itse jotakin hyvinvointini eteen, enkä vain valita ja arvostele muita.

Ap

Ai että ihan koko kevään pysyivät kilot pois? Niinkuin tuossa joku jo sanoi, että toimii sinulla juuri niin kuin sen halutaan toimivan :)

Viisaammat sitten hoitavat laihdutuksen siten, että kilot pysyvät pois eikä tarvitse kenellekään maksaa.

Vierailija
17/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju on kolmen vuoden takaa... Vähän on eri meininki nykyään.

Niin siis jos kolme vuotta sitten asiakkaita rahastettiin törkeästi ja kohdeltiin huonosti niin nythän kaiken voi jo sitten unohtaakin, annetaan vaan kaikki rahamme noin ihanan rehellisille firmoille. Mikä meitä suomalaisia vaivaa kun meitä saa rahastaa ihan vapaasti ja kukaan ei mieti sen enempää kelle rahansa antaa?

Vierailija
18/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut myös aloittaa superdieetin maanantaina. Olen aiemmin ollut mukana bc:ssä ja kokemukset oli hyviä. Voisitko hiukan ap kertoa superdieetin treeneistä, onko mukana kuntosalitreeniä? Montako treenikertaa viikossa? Noin suurinpiirtein, ei tietenkään mitään yksityiskohtia tarvi kertoa.

Vierailija
19/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuolla dieetillähäm syödään ihan hirveästi, kitudieetti on pötypuhetta.

Joo, mutta se ruoan laatu ei ole millään muotoa hyväksi. Elimistöön tulee puutostiloja kyseisellä ruokavaliolla.

Vierailija
20/45 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut myös aloittaa superdieetin maanantaina. Olen aiemmin ollut mukana bc:ssä ja kokemukset oli hyviä. Voisitko hiukan ap kertoa superdieetin treeneistä, onko mukana kuntosalitreeniä? Montako treenikertaa viikossa? Noin suurinpiirtein, ei tietenkään mitään yksityiskohtia tarvi kertoa.

Neljä aerobista treeniä, neljä lihaskuntotreeniä. Tulee hyvät ohjeet, on valinnanvaraa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi