Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän poika on luokkansa pisin, olen nin ylpeä.

Vierailija
12.08.2016 |

Aika lyhkäsiä ne muut kakarat.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapseni on lahjakas, ka 9,4. En tiedä miten asettuu pituudeltaan luokkakavereihin.

Pituudesta on hyötyä joissain urheilulajeissa jos kyseiset lajit sattuu pitkää kiinnostamaan.

Koripallo, lentopallo, korkeushyppy, noissa lajeissa ainakin on tosi pitkiä ihmisiä.

Joissain urheilulajeissa pituudesta on haittaa ja ei voisi ajaa esimerkiksi formula-autoja.

Vierailija
42/57 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun penis on pidempi kun sun poikas. Ja paksumpi kun sen ympärillä juoksevat tytöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta on kiusallista paritanssissa, jossa tanssitaan liki toisia, tanssia naisena itseään lyhyemmän miehen kanssa. Siinä se ainakin minua on haitannut, että mies on lyhyempi minua, joka kuitenkin naisena olen kuulunut aina lapsesta lähtien keskiarvomittaisiin tyttöihin kuin myös aikuisenakin, vaikka tuntuu, että tämä noin 167  senttiäkin tuntuu naisena pitkältä, koska niin paljon näkee liikenteessä itseäni lyhyempiä eri ikäisiä naisia.  Iän myötä olen kylläkin madaltunut, sillä tuossa 17 vuotiaana olin pisimmilläni miltei 170 senttinen. 

Vierailija
44/57 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nuorena kasvavat lopettavat pituuskasvunsa huomattavasti aikaisemmin ja jäävät näin ollen lyhyemmiksi. Ei tietenkään aina. 

Meillä oli poika yhdessä vaiheessa luokan pisin, mutta aikuispituus on nyt 180 cm eli hyvin monet ovat nuorissa miehissä pidempiä. 

Mutta enpä koskaab sen enempää ajatellut lapseni pituutta. Eli kummastelen asennettasi -- vaikuttaa toki provolta. 

Vierailija
45/57 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beenis kirjoitti:

Mun penis on pidempi kun sun poikas. Ja paksumpi kun sen ympärillä juoksevat tytöt.

Tottahan tuo, että lyhyet miehet voivat hyvinkin kompensoida lyhyyttään pitemmällä ja paksummalla sukupuolielimellään, mutta tuokaan ei kylläkään pidä paikkansa aivan jokaisen miehen kohdalla, on pitkillä miehilläkin hyvän mittainen vehje, ja sanoisinko, että miehen nenän kokoa kannattaa naisten tsiikailla, jos tahtoo tietää, kuinka iso alapään varustus miehellä on. :D Ihan vaan pikkuvinkkinä naisille.

Vierailija
46/57 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänpä poika on karvaisin, ja sillä on suuremmat korvat kuin kellään täällä.

Vierailija
47/57 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö jää lyhyemmäksi kuin minä. Reiluun160 cm pitäisi venyä. Hyvä jos hänestä tulee siro eikä mikään tankki.

Vierailija
48/57 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh? Mitä hienoa siinä on? En ymmärrä. Ymmärrän, jos joku on ylpeä poikansa akateemisista taidoista tai hyvistä käytöstavoista tai ystävällisestä ja empaattisesta luonteesta tai ahkeruudesta tms. Mutta pituus on niin jonninjoutava asia, eikä millään tavoin omassa päätösvallassa (jos nyt ei puhuta vaikkapa varhain aloitetusta tupakoinnista, joka vähentää pituuskasvua).

Aloituksesi kuulostaa siten samalta kuin joku julistaisi olevansa ylpeä siitä, että pojallaan on ruskea tukka tai hymykuoppa leuassa.

Vierailija
49/57 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo niin varmaan

Vierailija
50/57 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poijat ovat luokkansa pisimmät. Vanhempi on 7 lk, pituus 175cm, kengänkoko 46 :) Tulevaisuus 190-195cm. Kiitos ei yhtään lisää senttejä ;)

Vierailija
51/57 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani 15v sai keväällä stipendin koulun parhaasta keskiarvosta. Siitä olen ylpeä.

Vierailija
52/57 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina 1 vuotta täyttävä poikani on 86cm. Tuleekohan hänestä luokan pisin? Täytyy varmaan ommella puseroitteni napit tiukemmalle, etteivät sitten joulujuhlissa irtoile kun röyhistän rintaani :D

t. Äiti 180cm ja Isi 196cm

Vierailija
53/57 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa on jäänyt luokalleen?

Vierailija
54/57 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeä? No hyvä että on lapsi saanut riittävän laadukasta sapuskaa että on päässyt kasvamaan. On ne toisetkin varmaan ihan hyvin ruokittuja, sattuvat vaan päätymään eri mittaan luonnostaan.

Vierailija
55/57 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää

Vierailija
56/57 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijoppi lapsi on hassu.

Vierailija